Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/30/16 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
Stringo je nervák, za riskantní jízdy vykřikuje, z okénka zuřivě gestikuluje a nedává. No a když ho někdo předjede a ještě zatroubí, Stringo je úplně bez sebe. To se pak neovládá a auto pošle do škarpy. Tohle se stává ale zřídka, maximálně jednou za půl roku [emoji23]3 body
-
Tak já s rodinou akorát přijel s cyklovýletu, Vašík dal 13 kilometrů a jenom jednou sebou fláknul [emoji6]2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
To mám také, je to k ničemu. Kdybych se o to nezajímal, tak nic nevím. Dříve nás přímo školil instruktor a současně majitel autoškoly. A ještě dávněji se k tomu školení dělal test, jako bys dělal řidičák.1 bod
-
1 bod
-
Já to chápu a rozumím ti. Ale nic s tím nenaděláš. Když bude chtít někdo novej blatník, tak mu ho zaplatíš. A v tom je ten problém.1 bod
-
Jel jsi dobře. Až na ten závěr. Taky tak jezdím, ale s vědomím zákonných náležitostí. Pirátem snadno a rychle.....1 bod
-
1 bod
-
Njn. 5 bodů a 2000 Kč při kvalifikaci ohrožení při přejíždění z pruhu do pruhu. Nebo 4 body 2500 Kč a výstraha zadržení ŘP při nedání přednosti.1 bod
-
uh...a neni to trochu moc? mi prijde, ze LED pasky ty blinkry uplne presviti... navic, neodporuje to nahodou vyhlasce?1 bod
-
Já přijel taky z výletu. Dal jsem krkovici s pivkem a půjdu si odpočinout.....1 bod
-
1 bod
-
Uvidím ako vyjdeme s časom, dúfam že sa uvidíme... 4 septembra valíme do Prahy na Red hot chili Peppers a hlavne uvidíme ako na tom budeme so stavbou1 bod
-
Co ti říká souběžná jízda? Asi nic, co? Podle mě jsi hrubě porušil pravidla silničního provozu, protože ten borec tě tam nemusel pouštět - prostě jsi mu nedal přednost při přejíždění do průběžného pruhu. „Při souběžné jízdě umožní řidiči vozidel jedoucích v průběžném pruhu řidičům vozidel do tohoto pruhu přejíždějících z pruhu, který přestal být průběžným, vjet tak, aby se vozidla jedoucí v průběžném pruhu a vozidla do něho přejíždějící mohla řadit střídavě po jednom do jízdního proudu průběžného pruhu." A co je souběžná jízda? "Je-li na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích v jednom směru jízdy taková hustota provozu, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič motorového vozidla může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti vozidel jedoucích před ním, mohou jet motorová vozidla souběžně (dále jen „souběžná jízda“); přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu.“ Co ty na to?1 bod
-
protože furt rodíš, pak zase bereš antibiotika, pak zase jezdíš na tom svém pionýru.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To bychom se měli tady všichni, nikdo normální nemůže sedět na fóru a krafat o píčovinách den po dni [emoji6] A jinak nevím podle čeho tak soudíš, ...podle rčení "podle sebe, soudím tebe" ??? Ve skutečnosti jsem naprosto klidný a vyrovnaný, jinak bych ani nemohl dělat na jaderných elektrárnách. Pouze mě serou řidiči, co nemají na silnici vůbec ponětí co se děje a jak se mají chovat, nebo jak mají jezdit. Nejspíš (když nechápeš co píšu) se ti nestalo že začneš předjíždět a najednou tě vytlačí ze silnice předjížděné auto - jede sice pomalu, ale neví že ho předjíždíš, nebo neustále zde omýlající zip, drtivá většina řidičů ho nedělá a ještě se tě snaží "nabourat" většina pomalu jedoucích řidičů, je větší zlo, než já který jede rychleji a to se potvrzuje denně. Každý je vylekaný, většina řidičů nedokáže automaticky řadit a plně se věnovat sledování okolí...1 bod
-
jj stringo se nezdá, jak dělá v jaderce, tak na něj působí radioaktivita. jinak tady pro fandu Aster alias Pawouka.1 bod
-
Ja nenarazel na tebe Stringo, pochopil jsem to spravne. Popis byl jak a kde jezdim ja. [emoji3]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak to byl přerušený napájecí kabel. Zapájeno, zaizolováno a opět vše funguje.1 bod
-
Ahoj supáci!!! Děkuji ještě jednou všem dorazili a pomohli tak uskutečnit tento sraz. Děkuji také Tarantulasovi za zajištění obědu, a naplánování spanilé jízdy, které snad nebylo co vyčíst. Ty vaše sprint byly už jen třešnička na dortu. Něco málo ze statistiky srazu: V hlavní srazový den bylo účastněno 38 superbů + 2 ex. Nemohu zapomenout také na Kvardiče, o kterém mnozí ani nevěděli, ale na sraze byl a tak ho musím sólo zmínit. Musím také zmínit 2 vlastně 3 superby, kteří dojeli ač neměli či dokonce zapřisáhle nechtěli, ale neumí říct ani ahoj, Celkem tedy 43 aut. Tím jste si vytvořili nový rekord, který ovšem nebyl cílem tohoto srazu, jak se někteří domnívají, Ten pravý cíl bylo spojit dohromady lidi, kteří se vozí v těchto autech, a užít si to. Zase někdy ahoj!!! Kubinos1 bod
-
Opět řešení jako u staré platformy s vyrušením signálu o rychlosti díky "zázračné krabičce", proto je k tomu i tlačítko co to aktivuje/deaktivuje...1 bod
-
To chces nafotit?Ledky mam i u noznich lampicek, a intenzita se nastavuje, takze neni problem si to prizpusobit jak chces aby to svitilo1 bod
-
Nazdar pánové! Se dveřmi a zatékáním jsem u Fábie bojoval dlouhou dobu.. Zatékalo mě postupně to všech čtyřech. Voda byla buď na těsnění pod dveřmi, na koberečku nebo nacuclá od spodu do čalounění dveří. Tady jsou mé postřehy - Těsnění do oken a dveří moc nefunguje, páč je porézní a nasákavé stejně jako shnilí originál.. Silikon je řešení, ale musí se na 100% udělat ve spodní a zadní části jinak si nepomůžete. Nepřeju vám se pak ale dostávat někdy v budoucnu pod ten na fest přilepenej plech a očišťovat dveře od silikonu před následnou montáží.. Tohle všechno je ale jen odstraňování následků, ale né příčin zatékání.. Voda by logicky měla stéct po skle a odkápnout do spodní části dveří a vytéci těmi dírami ven. Nemá důvod skočit do strany na plech a pak dole skrz těsnění do interiéru, ne? Má ale pomocníka!Jednou jsem si všiml cestičky, kterou zanechává vodní kámen a špína na plechu držáku příslušenství nebo jak se tomu nadává na jeho vnější straně. Voda totiž z okna kape na plastový držák, který drží zámek pro pohodlnější montáž a po něm a po plechu pěkně dolů a do auta.. Ten držák je tam úplně k prdu. Zámek se v pohodě namontuje i bez něj. Ty držáky jsem prostě oddělal. Díry po nich zaslepil a plech dole zalepil pro jistotu ještě silikonem. Od té doby mám svatý klid!1 bod
-
Nevím proč se tohohle dvoulitru každej bojí já ho mám v oktávce ročník 05 a nemůžu si naněj stěžovat.Je to zaplaťpánbů bez DPF a věř jezdí jich v koncernu mraky a ti co sním problém nemají tak se o tom nikde nezmiňujou.Jen když maj problém a hledaj řešení pak se tu o tom diskutuje a potom z toho je jen to že to je nejhorší motor a nic nevydrží a tak dál.Dělaj z toho strašáka a deptaj druhý a odrazujou je.Je to jen o tom jak se s tím zachází a jak se o to kdo stará.Ale to u každýho motoru je něco,co je poruchovější a tím že jeden motor odsuzujete neznamená že je špatnej a naopak.I ta 1.9 má dost problémů.Třeba praskající ojnice ale to je na dlouhý a pořád stejný dohadování a řešilo se tu mnohokrát a řešit bude dál. Já říkám dvoulitr je dobrej a pokud se k němu budeš chovat slušně tak bude bezproblémově sloužit.1 bod