Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/03/16 ve všech sekcích

  1. Asi myslíš tohle. Vytisknul jsem, předal v servisu, bude se ve čtvrtek řešit. Dle mého názoru jde zvuk spíš někde z motorového prostoru, tak uvidíme. Budu informovat.
    2 body
  2. A copak, nastupuješ na vojnu nebo do výkonu trestu?
    2 body
  3. Nezávislé topení by asi bral kde kdo a ten kdo říká, že je to zbytečnost to jen nevyzkoušel, protože kdo si jednou zapnul v zimě nezávislé, tak už ho zapíná furt. Co se týká té ceny, tak je to takové diskutabilní. Teda kromě ceny za nové ta je prostě enormní při cenách fabií. Ono jde ještě třeba ušetřit za to originál dálkové ovládání, které stojí nehorázné peníze. Dneska GSM moduly stojí v řádech sto korun, ale pak musí být člověk opatrný, aby mu topení neběželo pořád. Ta montáž co jsem dělal je do fabie mojí mamky, takže jsem potřeboval aby to bylo doslova blbu vzdorné a jednoduché na ovládání. Až topení předáme (je to dárek k narozkám), tak ještě pak natočím video, jak to všechno funguje
    2 body
  4. Ak to niekoho zaujíma, tak dnes som vypustil 0W40 MOBIL1 a mám ho dať na rozbor, tak som veľmi zvedavý, aké má parametre po 12 500km. Rozbor: Kópia - 1606241-SÚC_PO_SK_Mobil0W-40.pdf
    1 bod
  5. Zkoušel, jenomže to bys musel trochu hledat...
    1 bod
  6. Clinte zítra ti hodím fotku mého těsnění dveří a budes rád že ti na to nesaháli;-)
    1 bod
  7. Ponecham bez komentare. Bez tak bych se opakoval a je to jako hazet hrach svinim. [emoji3]
    1 bod
  8. Ne TOP1 jsou jen Bi-Xeony bez LED pásku: http://forum.skodahome.cz/topic/124136-přední-světla/?p=1933970
    1 bod
  9. To bych chtěl také vidět (myšleno originální řešení ŠA). V originále totiž existují i xenony bez LED. A ne obráceně, tedy LED bez xenonů.
    1 bod
  10. Dnes provedena montáž do Up!a A postupoval jsem přesně podle navodu a za hodinku nebylo co dělat. Přidávám par fotek, sice jsou i v návodu od SIr_Jarek taky, ale kdyby náhodou nějaký detail někoho zajímal.. Podběhy z e-Upu úplně bez problému, nikde nic nečouhalo, padly tam jako kdyby tam patřily
    1 bod
  11. Zdravím, tak jsem rozhodl změřit spotřebu podle tankování do plna. Měření jsem provedl na 290km, což byl můj 5 denní nájezd. 2x 50km byla delší trasa zbytek po městě (5km posuny). Musím říct, že mám auto 3 týdny. Nejezdím na spotřebu, podle maxi dotu mám průměr 10.5l. Je to Škoda superb II 1.8 TSI 118kw CDAA předělaný na LPG (BRC). Vím že bych mohl jezdit i za méně na 100km ale zatím nebyl důvod, auto si užívám. Vše ostatní viz příloha:
    1 bod
  12. Zdravím všechny, auto máme konečně doma. Koho by zajímala cena a seznam měněných dílů můžu mu napsat do soukromé zprávy. Po opravě je motor jak nový, zdvihátka zřetelně cvakají cca 2 vteřiny než utichnou a po dalších cca 20-30 vteřinách se motor hezky zklidní a klesnou mu otáčky. pro ukázku přikládám nafocený píst (všechny jsou na tom stejně, vůle byla kolem 0,1mm). Tak jak vypadají písty vypadal celý motor...
    1 bod
  13. Já jak teď přišel o nějaký body začínám zjišťovat že se dá jezdit i za 8,3
    1 bod
  14. Chytráků podobného ražení, kteří mají jen podobné řeči a skutečné povědomí o dopravních předpisech už ovšem ne, potkávám denně na silnici spousty. Pokud tam mám přežít, musím mít nad nimi navrch, třeba znalostí alespoň základních předpisů. No jistě, jen v Praze projedou denně desítky tisíc, ba stovky tisíc aut nějakým zúžením pruhů, těch pár, co vezou nějaký kanystr, nebo co, je v tomto měřítku marginální problém. To ty ovšem nejsi schopen rozlišit.
    1 bod
  15. Já měl to samé, teda ne na RS - ale počítám, že zadní multilink se zase tak moc lišit nebude. Od asi října Škodovka vyvinula nové tlumiče, které tohle řeší. Já mám celkem čerstvě vyměněno a je klid - přitom mi to dělalo od nova. Takže šup do servisu a otravovat dokud Vám tlumiče nevymění.
    1 bod
  16. rozhodně budu měnit tak, jak předepisuje výrobce. Tak to dělám odjakživa a nic na tom měnit nehodlám. Já mám prachobyčejnou Fabii OHV s nízkým měrným výkonem, ale přesto by mě zajímalo, pokud někdo dlouhodobě Mogul používáte tak jestli si troufnete nechat ho tam 15.000km nebo raději ho měníte třeba po 10.000km. Ještě abych to doplnil: ve Fabii mám GX-FE PRO a najeto na něj 12.000km a nevím jestli ho už vyměnit, nebo to dotáhnout normálně na 15? nestresuj Jestli chceš, tak ho klidně vyměň, ale jinak neboj ničeho.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...