Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/04/16 ve všech sekcích

  1. Hlavně proboha neřešte nesmysly typu ECO chiptuning, akorát se jedná o stupidní marketing. Pro hrutek...ono je hezké mít nadupaného benzína, ale pokud nejezdíš jak buzík tak jsi v tom za 20litrů na spotřebě. Skoro stejně se svezeš s upraveným TDI /sice bez hezkého zvuku atd. a zas ne tak sportovně/ ale přeci jen za 10litrů. Nejsem zrovna zastánce hlídání spotřeby, ale toto už je rozdíl. A povídačky jak někdo jezdí s RS Oct za 7 jsou sice možná pravdivé, ale rozhodně nejde o sportovní svezení, nýbrž o vyhozené peníze za auto které je mi k ničemu. Stačila by 1,2 TSI.
    2 body
  2. Tak termín srazu navrhuji po domluvě s Motosem, Ozim a Pawoukem na úterý 21.června nebo pátek 24.června v Krušárně jako obvykle. Poslední sraz byl v lednu, tak se pochlapte šmejdi [emoji2]
    2 body
  3. Pistolníku, jak to vypadá s Krušárnou?
    2 body
  4. U dvojky s řadící pákou problém nebyl, proto mě překvapilo, že se nedrzeli osvědčeného dodavatele, ale vzali nějakého lacinějšího troubu, který tu kůži barvil vodovkama
    2 body
  5. U Rapida voda ve dverich po otevreni neodtekala i kdyz si je otevrel a presto v tech dverich bylo 5 litru vody. Musel si odchlipnout to tesneni u vytokoveho otvoru aby ta voda co splouchala ve dverich odtekla. Jinak ma samozrejme odtekat i pri zavrenych dverich. U me je to poznat pac jsou spinavy prahy v mistech kanalku ve dverich. Jinak radicku si uhadal dobre, to se mne nepovedlo. Jeste ze ses se mnou hadal s Honzou + cislo s recma o agresivnim potu. Mne je u prdele ceho je ten stav radicky pricinou, kuzi barvou nebo nevim cim, proste je po par tisicich hnusna a tim to hasne. Jinak ano delas mi s AS jen samou radost. Hned mam lepsi naladu. [emoji1]
    2 body
  6. min.sobotu jsem si udělali menší výlet po východní Moravě, zavzpomínat na školní časy, jak se "bruslilo" v papučích po zámeckých parketách a s mojou na staré časy, kdy jsme ještě randili v zahradách Buchlovického zámku ... byli jsme v zahradě mockrát, ale na zámku ještě né, tož jsme to museli napravit ... tak malá ochutnávka pak jsme to protáhli na Zlín, Vizovice, Vsetín, Valašskou Polanku (mrknout se na jednu roubenku, která kdysi patřila do rodiny), zpět na Zlín se zastávkou v Luhačovicích na oplatek a kafe a pak zpět přes Brno domů ... taková 460km okružní jízda ... moja byla spokojená a vo to šlo, ne
    2 body
  7. No klasika, od 17:00, to už budeš Pancho po trojitém šuku
    1 bod
  8. Já mam od 20 jo konce mesice volno. Tak kdykoliv
    1 bod
  9. Pokud se kapalina mění co 2 roky, tak rozdíl mezi starou a novou není moc výrazný. Jinak já to sítko nevyndávám. Používám odsávačku, takže jí v tom sítku nechám chvíli strčenou - kapalina se postupně dostává z nádobky do sítka a zbyde v ní zanedbatelná hladina kvůli který nemá cenu to sítka odrbat. Pak s odsávačkou obejdu všechna kola a z každýho odsaju těch 0,2 - 0,3 litru jak píše rkonf. Používám odsávačku vyrobenou z vývěvu z posilovače na brzdy ze starýho peugeota 205. Její použití má výhodu v tom, že nepotřebuju dalšího člověka který bude šlapat na brzdu. Stačí když během odsávání postupně doplňuju kapalinu do nádržky.
    1 bod
  10. My mame novy prirastok A vestickq podla "novej" vyhlasky Len musim preverit velkost, lebo sa mi zda mala... -- Z mobilu
    1 bod
  11. S kormidelníkem vám ukážem Forda a faktury ze servisu.
    1 bod
  12. No ty řekneš úterý, my to uděláme v úterý a ty se na to stejně vysereš. To už jsme zjistili několikrát
    1 bod
  13. [emoji23] [emoji23] [emoji23] Pohadky ala AS.
    1 bod
  14. To těsnění, ohnul jsem hřbet a podíval se dolů, jak zavřeš dveře, zmáčkne se a je po odtokovém otvoru. Voda fakt nemá kudy téct a ty kecy, že záleží na tom, jak je auto nakloněné k smíchu. Věřím, že pokud ho obrátím na střechu, tak ta voda poteče ze dveří lépe [emoji6]
    1 bod
  15. Pokud kameru tak do svych aut vsech. A pokud nekupujes nove auto kazdy rok je lepsi jak to mam ja. Napojeno na elektroinstalaci vozidla za pojistkovou skrini. Kabel schovany a nemusim nic resit, vse funguje automaticky po startu se zapne po vypnuti motoru vypne. Ze zacatku jsem to mel do zapalovace a furt to musel resit manualne a furt zapominsl vypinat nebo zapinat. Pakarna.
    1 bod
  16. Vsechno ma svuj cas [emoji3] jsem tady temer od zacatku co se Rapid prodava a patril jsem mezi prvni majitele. Takove nazory ze kdyz ja ne tak nic jsem zazil hodne a za nejaky cas ti sami majitele tady breceli.
    1 bod
  17. Ahoj LuďkuE, mám možná vysvětlení. Sice je to pouze můj názor ale opírá se o jistou zkušenost. Před octIII jsem měl F c-max s naftovým motorem ve kterém neubýval olej ani po 170 000km. Celou dobu jsem jezdil delší štreky od výměny k výměně (15tis) aniž bych olej doléval. Stejně na tom byly i benzínové c-maxy z mého okolí s jejichž majiteli jsem byl přes klub ve styku. Když jsem se zajímal blíže o motorové oleje bylo mi řečeno, že každý motorový olej snese určité množství paliva ať nafty nebo benzínu aniž by ztratil mazací schopnost. Palivo částečně "prosákne" přes kroužky do oleje. Pak to vypadá že motor olej nežere ale on je ve skutečnosti naředěný palivem.................... Otázkou je jak jsou konstruované motory u "H" faktoru a jak v koncernu. Vím že se olej dolévá i ve VW nejen u Š. A myslím že je lépe dolít olej než ho mít ředěný benzínem. A navíc je přirozené že olej v motoru ubývá to jinak nejde. Z několika deci bych si hlavu nelámal.
    1 bod
  18. tak to jsi asi nejednal s autorizákem. Je to SMLUVNÍ záruka, což není zárukou zákonnou a vsaď se, že tě pošlou k šípku. To ti garantuju. Navíc ta tisícovka za prohlídku za 2 roky není moc, tak nevím o čem diskutujeme.. Pokud seženeš originál nové dveře levněji, pak jsi frajer
    1 bod
  19. Ja mam Rapidecku 2 roky 33t prevazne stym jazdi zena sedi uplne hore a viac vpredu ja zas dole a viac v zadu a na plastoch nic nebadat :-) Suhlasim stym ze kvalita koncernu si po horšia.ale nemyslim si ze je to az take zle ako to tu Petrrr opisuje :-) Ja som napriklad este ani tesnenie okolo dveri nemazal a nic nevrže :-)
    1 bod
  20. možná by byly lepší antracity, nepřemýšlel jsi nad nima?
    1 bod
  21. Ukazovali mi, jak ze dveří vychrstne voda na videu, po jejich otevření a ptali se mě, jestli to mám taky tak. Povidám, že ne, že otevřu a vychrstnutí se nekoná, jen ze dveří začne pomalu téct voda a oni že je to OK, že průser byl v Rapidech....Ale že mi to můžou nějak proříznout či co. Tak alespoň tu hlavici řadičky že vyměněj.....Tohle mě překvapilo, pač na páce ruku nenechávám a prstýnky buzerantský nenosím. Leze z toho barva, ta kůže je prostě blbě nabarvená, jinak kůže jako materiál OK. Volant je stále 100%, žádné ani minimální opotřebení, tady je to všechno v pořádku. Je mi jasné, že Petrrr si nad mým příspěvkem, týkající se autorizáku honí teď s nadšením lofase
    1 bod
  22. A copak, nastupuješ na vojnu nebo do výkonu trestu?
    1 bod
  23. Došel mně před pár dny kabel, tak zkusím. Tohle by bylo ideální řešení.
    1 bod
  24. A jak široký podložky? protože při šířce ráfku 7,5 a ET 51 nemůžou kola takhle lícovat, protože 7,5 s ET 49 jsou zapadlý, tím pádem při ET 51 by byly zapadlý ještě víc...
    1 bod
  25. Tipo je prej trošku sračka, hodně tlačený na cenu, což nemusí bejt špatně, ale je to pak až moc vidět. Bohužel Italové se řítěj do velký propasti. Alfa je jednou nohou v hrobě, na nový model se čeká jak na Ježíše. Fiat drží jenom 500, Punto a Panda. Nemají auto do nižší střední nebo střední. Nový Tipo je vyloženě výsměch. Bohužel.
    1 bod
  26. Tady máš odkaz na veký : http://autokabel.cz/index.php?route=product/product&path=33_84&product_id=381 a najdeš tam i menší. Jsou to lisovací piny bez kabelů.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...