Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/08/16 ve všech sekcích

  1. Kouknu na zpravy Kodiag, kouknu na internet Kodiag, kouknu na FB Kodiag a uz to zase SA rozjizdi a srouby do hlavy. Skoda ze nevidim Kabane, na toho se tesim nejvice. Jeho plac je nezapomenutelny. [emoji23]
    2 body
  2. Zopakovať skúsenosti občas neškodí....
    2 body
  3. když přibereš na váze je jasný že se ti budou více namáhat i kolení klouby (bez ohledu na další rizika)
    2 body
  4. Pisu to z patra, ale spis to bude problem se samotnym airbagem nez s cidlem. Takze bych spis hledal chybu v konektoru pod sedackou ridice. Zkusil bych ho odpojit a treba prostriknout nejakym sprejem. (Ale v tomto case a stavu nejsem schopny hledat, jestli se nepletu.)
    1 bod
  5. Byl jsem ve stejne situaci jako ty, jen VCDS mam 12.12.4. Co si matne vzpominam, tak jsem to nejak vyresil tema ovladacema z novejsi verze a funguje mi to dodnes.
    1 bod
  6. Tak na Sorento ani Pajero to mít nebude. Zbytečně by si staré kosti skláněl k zemi a špinil se.
    1 bod
  7. Aby sis nemyslel, že jen studuji dopravní legislativu - nestuduji, jen se občas zajímám o některé důležité věci, se kterými se setkávám v provozu a nerad bych se v nich vymáchal. Zdaleka neznám všechna ustanovení a navazující zákony a vyhlášky z hlavy, na to je tady specialista motosman.
    1 bod
  8. Jasne, rozumim, no stoji par korun, tak je vyzkousim. V puvodni lampicce mam taky takove podobne dve, ale uprostred je sufitka canbus. Lampicku ze superba tam dam, az budu mit do ni ledky.
    1 bod
  9. Tak mám pravidelné školení, přes 20 let praxe v dopravě a navíc mě papíry zásobují výplatou. Proto se v tom šťourám a dokonce čtu i rozsudky soudů k jednotlivým nehodám. Pak se v tom dá trochu orientovat a přizpůsobit.
    1 bod
  10. To víš, tady aby ses dorozuměl, tak musíš ovládat škodahomeštinu, pawoukštinu mixlou motosštinou a hlavně právní jazyk, což je odvozenina té pawoukštiny a motosštiny. Se normálně v ŠA na vejšce učí x let, tak, že nebuď smutný, že všemu nerozumíš.
    1 bod
  11. A to se do toho ještě prolínají další paragrafy. A pokud to nemá člověk v hlavě srovnané, průser je na cestě. Na mě zase každé ráno troubí a nadávají, když najíždím z vedlejší. Po určité době jsem pochopil, že neznají dát přednost protijedoucím při odbočování vlevo. To pak člověka i mrazí po zádech, když si uvědomí co se pohybuje po silnicích.
    1 bod
  12. Když nic, auto s plochým bagem má světlý interiér, auto s běžným bagem má tmavý Taktéž jiné budíky, apod..
    1 bod
  13. Podle stavu km na budících je to jiný auto. Tohle je kryt airbagu standardní, co je teď u všech Škodovek. Porovnání tvarů z dvou aut. Ale kdo ví, jak to pak bude nakonec v reálu. Třeba bude úplně jiný volant a páčky......
    1 bod
  14. Tak Yeti se neprodává špatně, ale taky se mi to auto nikdy nelíbilo..
    1 bod
  15. Priznam se bez muceni a jako ze se Petrrr jmenuji s Rapidem, ze to s tou soubeznou jizdou v pripade pravidla zipu jsem taky nevedel. Castecne se Strigem ovsem souhlasim ze pak ten zip postrada smysl kdyz jsou lidi debilni. No ja to vzdy resil tak ze jsem jel proste az na konec bez ohledu na to jestli nekdo jel nebo nejel prede mnou a dal blinkr do prava a cekal a on me vzdy nekdo pustil, stejne tak to delam ja kdyz jsem v tom prubeznem. No a nebo jedu pomalu v tom pruhu co bude koncit a kdyz nekdo v tom prubeznem zaspi nez se rozjede a vznikne tam mezera tak to tam riznu. Vetsinou jde o kamiony, ten nez se rozjede je tam pred nim hned misto na dve auta. Jde proste o ohleduplnost a kdyz nekdo pusti me tak priste muzu ja pustit jeho a tak k tomu pristupuji. Hold nejsem Prazak co furt nekam pospicha
    1 bod
  16. Tak jsem byl kempovat na Slovensku První zastávka DIAKOVCE = kontrola stavu, bazén jedno velké staveniště kde makalo cca 30 lidí, byla neděle cca 11:30 a fakt makali. Druhá zastávka DUNAJSKÁ STREDA = kemp narvaný do posledního místečka, kempink je na vzestupu Husákovy děti se vracejí do dětství, ale na můj vkus až moc. Vzpomínám si z dětství na hrápáni z několika směrů a fronta u WC, pustili nás ochotně dovnitř a fakt na WC jak ženy tak muži fronta cca 5 lidí. Rychle pryč. Třetí zastávka SLÁDKOVIČOVO VINCOV LES = kemp rozdělený na dva díly. Ten druhy se jmenuje Chatová osada Vincov Les, nové rozvody elektřiny nová Hospudka, nové sociální zařízení. Bylo jasno vybalujeme. Cedule u vstupu se mi nezdála, ale byla pravdivá. Byli jsme tam od neděle do středy a moc se nám tam líbilo. Ponaučení pro příště: nejezdit první týden kdy jsou svátky. Všude je moc lidí. Všem děkuji za tipy.
    1 bod
  17. Honzo, takto jsem to nikdy nenapsal, Podívej se na to pořádně - je to pořád dokola - nečteš, nečteš, nečteš. Anebo (tím hůř) čteš jen to, co si myslíš, že je podle tebe správně a ignoruješ zbytek. A na té přesné formulaci je to přímo závislé. Proboha, nehledej v tom pořád nějaké dvojsmysly - zrovna tady žádný není. Jen ty si ho tam neustále vymýšlíš a vytváříš. To, co ti teď napsal motosman, se tam minule už probíralo. Pravidlo zipu platí jen a pouze za podmínky souběžné jízdy. Přičemž souběžná jízda je: "Je-li na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích v jednom směru jízdy taková hustota provozu, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič motorového vozidla může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti vozidel jedoucích před ním, mohou jet motorová vozidla souběžně (dále jen "souběžná jízda")".... Tak tedy pokud v pruhu, který končí, před tebou nikdo nejede, pravidlo zipu neplatí a musíš dát přednost vozidlům, která jedou v průběžném pruhu. To byl přece důvod toho tvého incidentu, kdy ses tam někomu nacpal a ještě ses rozčiloval, že tě nechtěl pustit - on neměl důvod, byl v právu. Ta značka tě k ničemu neopravňuje, jen upozorňuje, že se tam zip může vyskytnout, ovšem za zákonem daných podmínek.
    1 bod
  18. Tady máš všechny možné problémy. https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=2&hl=en&ie=UTF8&nv=1&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=ru&tl=cs&u=http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t192986-0.html&usg=ALkJrhgaYKpaV0WesYq7BE4CNDEmcSjZLw
    1 bod
  19. jasne muze byt presnejsi, finta je v tom ze ho muzes nastavit coz u origo jde blbe (servisne lze), stejne princip mereni je ten ze predpokladas nejaky tlak paliva a pak jen meris cas co je otevreny ventil vstriku,takze pokud se lisi tlaky cerpadla bude se lisit i vypocitavana spotreba origo PP.. nechci nikoho zrazovat od tohoto pocitadla . jako alternativa je to OKi
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...