Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/21/16 ve všech sekcích

  1. Jojo na rybníku v kajaku skončil málem brácha naštěstí byl doma. Prej zapomněli dát špunt do dřezu Ale auta zůstala na suchu takže pohoda.
    2 body
  2. Jo, to já chápu, že několik dní to tady bude všechno zabržděný. Vzhled se mi nelíbí a to hlavně proto, že nejsou příspěvky a citace jasně odděleny od sebe. Administrace s tím nechce nic dělat, protože prostě se jim to takto líbí. Kdyby alespoň byly možnosti různých vzhledů a hlavně pozadí. Kdysi to tady bylo a dalo se to skvěle nastavit. Navíc bílé pozadí mi nikdy nevyhovovalo po delší době to tahá za oči. A z hlediska moderování je to teď skutečně za trest - ovládání (tlačítka apod.) jsou někde jinde, je potřeba víc klikat tam, kde dřív stačilo třeba jednou... No děs běs. Ne, toto forum se nelibí a nikdy líbit nebude. Bohužel to s každým dalším upgradem jde z kopce. Děsím se proto, co přijde příště. Jak jsem tady někde četl - je to upraveno pro maminy s founama. Na to kašlu, toto je technické forum, ne mimibazar.
    2 body
  3. A můžeš lovit Pokémony ;-)
    2 body
  4. Překvapivě obstojné, ventilace hrozná, snad bude mít sériovka aspoň chrom rámečky..
    1 bod
  5. Here is everything big - nebo tak nějak
    1 bod
  6. To víš, válíš si šunky na rybníku, nebo kde ta tvoje kánoe jezdí a zde zatím vypukla revoluce !
    1 bod
  7. spise to chce mit az pod nos a nic pro to "neudelat" ... To bojler: nemyslim si, ze vsichni se chovaji "byznys je byznys" ... me spise vadi, ze si koupi z AE kabel za 300 kc, aby usetrili u nekoho jineho za kodovani (a u nekterych s origo kabelem to neni o moc vice za kodovani) a pak chce, aby mu tady nekdo vypsal vse pod nos .... pak neco spatne nastavi, popr "zakouzli cina" a chodi brecet za nekym, kdo ma origo aby mu to dal dokupy, ve vysledku nebude chtit zaplatit za opravu a ani poradne nepodekuje ...
    1 bod
  8. Dozvěděli se o Tvém rozvrzaném autě a dali Ti to jako dárek.
    1 bod
  9. Dle me min - max bude tak litr takze od stredu to bude cca pul litru. Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk
    1 bod
  10. No jo když si každý myslí, že mu telefon nahradí PC.... Mě bohatě stačil i můj první telefon : Siemens C25
    1 bod
  11. Je uplne jedno, jestli panorama strechu mas nebo ne. Ja mam sice jen malou na OIII, ale v mistnich vedrech (pres den 38°C, pres noc 30°C, navic teplo je naakumulovano ve vsudypritomnem betonu) je uplne jedno, jestli mam plechovou nebo sklenenou strechu. Asi tak.
    1 bod
  12. Jestli někdo našel toto téma, tak já po půl roce hledání ano a máme tady drobnou novinku pro Yetiho Monte Carlo. Po vyřazení barevných střech z nabídky přichází měkké popostrčení i pro zájemce o výbavu MC. Nově není černá střecha v základu a je k dispozici za příplatek 4 000Kč. O stejnou částku pak Yeti MC zlevnil, takže nula od nuly pojde a výsledkem je možnost volby - buď bez barevné střechy s úsporou 4 000Kč a nebo s barevnou za stejnýc podmínek jako dřív. Nejedná se tedy o zlevnění jako takové.
    1 bod
  13. @Radius A toto je přesně důvod, proč si nedokážu vybrat nějaké takové auto. Já bych tu středovou lištu, která tam je, vyrval a na sílu bych tam kladivem usadil tu z Octavie nebo Superbu. Nemůžu si pomoct, ale ty francouzské auta u mě umírají v tom, že se podívám dovnitř a chce se mi brečet. @Petrrr Já přešel z iPhone 5S na Huawei P8 a už bych to nikdy neudělal. Prvně jsem byl nadšený, ovšem poslední dobou přichází spíše více a více problémů, které jsou alespoň pro mě neakceptovatelné. Ač má telefon dostatek paměti a dostatečný výkon, zapnout si například hudební přehrávač, hru a ještě k tomu být připojený k internetu? Hra se začne sekat, telefon hřeje jak blbý a aplikace hudby přestane odpovídat. Několikrát se mi stalo, že se telefon jen tak z ničeho nic restartoval a nenašel signál. Podotýkám, že jsem bral Huawei v době, kdy to byla novinka na trhu a bylo to považováno za opravdu výkonné zařízení. Teď si kolega koupil iPhone 6S v té menší variantě a já se mlátím do hlavy, protože ho měl za plus mínus stejnou cenu jako já svůj „Hejholahej“.
    1 bod
  14. Ne, na praci taky. Furt neco potrebuji fotit a hned odesilat, popripade si precist mail nebo ho preposlat. A hlavne mas zalohovane kontakty a sychronyzovany poznamky - kalendar
    1 bod
  15. no po 5 letech s androidem a trápení, že to nefunguje korektně a to sem vystřídal top kusy( galaxy nexus, nexus 4, nexus 5, nexus 5P, sony, samsung s6 apod), tak SE 64GB.
    1 bod
  16. že o nějakých cache víš jak sem android každych 6 měsícu nedal do továrního, tak se to neskutečně sralo a zpomalovalo. a u androidu jak nemáš 8 jádrovej procesor, 3GB ram, tak můžeš skočit z okna. nedejbože když máš 1GB ram na androidu, tak si nespustíš ani pořádně prohlízeč
    1 bod
  17. Bohužel na toto nemám vliv. Sám jsem naštvaný až až..... Majitel rozhodl, majitel udělal. Pokud je mi známo, forum je stále v procesu upgrade. Jak dlouho nevím. Ptejte a stěžujte si ZDE. Jenže lidi jsou ovce, prskají někde bokem, tak mají smůlu. Ba dokonce jsou s tímto někteří spokojeni. Muselo by řvát hodně uživatelů. Já to dělám i po linii moderátorského tématu, které vy nevidíte. Snad to brzy dají do provozuschopného stavu. Jak jsem již napsal, tyhle inovace jen pro inovace nesnáším. Mně nejvíc vyhovovalo ještě před předchozí forum - jednoduché, přehledné, žádné hnusné bílé stránky...
    1 bod
  18. Je to skoro tutově softwarem, není dostatečně ošetřená možnost kombinace teplot "teplej nasávanej vzduch + vystydlej motor (po delším odstavení)" - ŘJ vstřikuje podle teploty nasávanýho vzduchu moc malou startovací dávku, která se vzhledem k příliš vychladlýmu motoru nestačí dostatečně odpařit a vytvořit pro start příznivější bohatost směsi kolem svíčky. Teprve po delším protáčení se naakumuluje dost paliva aby bafnul aspoň jeden válec - jak se tím zvednou otáčky, zlepší to kompresní podmínky a palivo se rychle odpaří, takže další zážehy už jsou bez problému a motor běží. Stejně tak když ŘJ zaznamená neúspěšnej start, tak bez ohledu na teplotu zvedne sama dávku, aby další start usnadnila. Rozhodovací teplota pro tenhle jev je cca 20°C venkovní teploty, kdy už ŘJ usoudí, že není potřeba do motoru špricovat hned plnou startovací dávku jako při menší teplotě a tak ji sníží, jenže motor se ještě ochladí odparem paliva vstříknutýho do sání a podmínky pro start se tak zhorší. Jediným řešením by bylo "poladit" soft v ŘJ tak, aby tahle rozhodovací teplota pro rapidní zmenšení startovací dávky byla třeba až 30°C nebo by se tenhle bod vyrušil úplně a startovací dávka by se v plusovejch teplotách nezmenšovala vůbec - sice by €urochujové a ekofašouni řvali jak prokopnutý krávy, že v momentě startu takový auto produkuje X-krát víc škodlivin, jenže kolik vteřin po startu za kladnejch teplot trvá, než se ohřeje lambda ve vejfuku a přebere regulaci bohatosti směsi? 10? A možná ještě míň ... Druhá věc je to zvednutí otáček těsně po startu na cca 1500RPM - to je další část softwaru, která se aktivuje až po úspěšným startu, kdy chce ŘJ co nejrychlejc ohřát katalyzátor, protože usoudí, že vnější teplota je dostatečně vysoká na to, aby se už motor udržel ve stabilním chodu. Takže otevře víc škrticí klapku a ubere předstih, tím vytvoří vyšší teplotu ve spalovacím prostoru v momentě otevření vejfukovýho ventilu a docílí rychlejší ohřev svodů a katu - bohužel za cenu citelnýho poklesu krouticího momentu motoru, takže se musí při rozjezdu přidat trochu víc plynu - nebo prostě počkat těch cca 10 vteřin, než se ohřeje potrubí a kat a ŘJ usoudí, že už to stačí a otáčky stáhne těsně nad volnoběh kolem 1000RPM. V praxi to běžně stačí na připoutání se a případný omrknutí nastavení sedačky, zrcátek a ohlídnutí, jestli nikdo nejede zezadu, takže ti šoféři, co nejdřív nastartujou a poutají se až potom mají trochu výhodu před těma, co se jako piloti ve stíhačkách nejdřív ukurtujou a startujou až připoutaní ...
    1 bod
  19. Honza je tam jedním z hlavních moderátorů.
    1 bod
  20. No, dělají na tom. OC mi po upgradu také moc nevoní. Ale je to tam přehlednější. Za to tam mají bordel v příspěvcích. Měl bych jim tam udělat trochu pořádek.
    1 bod
  21. A proto Ti davam Like [emoji3] . No castecne uz to beha na TT. Odpo jeste neslo na posledni neprecteny prispevek vubec. No zalozime svoje forum. Kokta udela stranky s forem s nazvem "Clint a jeho parta" bez tak to tady drzime nad vodou nejvice my spameri. [emoji3]
    1 bod
  22. "Nelíbí se mi" tady kdysi bylo, než se přešlo na předcházející verzi fora. Osobně bych zrušil i Like. Je to stejně k ničemu. Tyhle změny mně pijí krev už dlouho. Začalo to s Firefoxem (Tam si myslím panáčci naběhli - proč mít něco, co se chce podobat Chrome, když můžu mít originál, že?) a skončilo tady. Je to unifikace buď s Googlem, anebo s FB. Všechno hnus fialovej.
    1 bod
  23. Což o to. Tohle je jen zájmové fórum. Horší je, když to samé provedou z e-bankingem, kde byl člověk zvyklý, kde je výpis, jak zadat platbu, kde změnit limity, atd. a najednou je to rozpláclé, že člověk nepozná, co je tlačítko, všude samé obrázky, velikost písma jak ve slabikáři... Tenhle webdesignerský trend udělat všechno jako Facebook mi nepřijde úplně šťastný, bohužel je to jak lavina Třeba tady konkrétně... informace, která je úplně podružná (informace o uživateli), zabírá nejvíc místa a je nejvíc do očí bijící. Naopak vlastní text, který mnohdy obsahuje to, proč sem lidé chodí, je utopený v záplavě bílého nic. Nezbytné Like tlačítko budiž - bylo tu i předtím - někdy by se hodilo i tlačítko Don't Like, ale být negativistou asi není v dnešní době povoleno... Ale tak aspoň, že to bylo "Vytvořeno s ♥ v Praze. " Už jen Slunce v duši...
    1 bod
  24. Jo, vychytají chyby, ale vzhled a ovládání je definitivně v háji. Ani se mi sem nechce...
    1 bod
  25. Materiál skla panoramatickej strechy je tvorený tromi vrstvami: spodné tvrdené sklo, stredná bezpečnostná fólia a vrchná sklenená vrstva s tónovaním zaisťuje menší priestup svetelnej (cca 22,4 %) a tepelnej energie (cca 15 %). V prípade potreby je možno celú panoramatickú strechu prekryť zvnútra pomocou dvoch samonavíjacích roletových clôn.
    1 bod
  26. http://www.testpneumatik.eu/blog/continental-contiwintercontact-ts860-nastupce-nejlepsi-zimni-pneumatiky/ Continental přišel na sklonku roku s výbornou zprávou pro řidiče, kteří dokážou docenit maximální výkon a bezpečnost špičkových zimních pneumatik. Veleúspěšnou sérii WinterContact TS 850, která se s 47 prvenstvími v nezávislých testech stala v tomto ohledu nejúspěšnější zimní pneumatikou Continentalu, totiž příští zimu nahradí zbrusu nový model – WinterContact TS 860.
    1 bod
  27. Jelikoz se mi pomalu blizi predani auta a bude to me prvni nove auto, tak bych se chtel zeptat Vas zkusenejsich, na co si vse dat pozor a jak to zhruba probiha vc kolik to cca zabere casu. EDIT: Zde jsem sepsal par rad na co si dat pozor. Vetsina cerpana od dalších uzivatelu v tomhle vlakne a část doplnena o me poznatky. Co se tyka casu, tak většina lidi říká kolem jedne hodiny, pokud budete kontrolovat i něco navíc, tak pocitejte klidne i vice (ja osobne jsem tam pobyl cca 1,5h a stejne jsem si nezkontroloval vse). Na co se připravte předem, rozhodne si napiste nejake otázky, které budete mit na prodejce a které jste si nezjistili předem. Doporucuji precist palubni literaturu (jednak to zkrati cas na cekani a hlavne Vam to zkrati cas při samotnem predani. Samotne predani: Tedka spise sepisu moji zkušenost. Ja to mel tak, ze nejdříve jsem si sel prohlednou auto (auto jsem nedaval protiúčtem, nebral jsem si leasing). Auto bylo pripravene v pradavaci komore (pomerne pekne osvetlena a na vse bylo videt), umyte, nalestene, proste na první pohled krasa. Ja osobne jsem si prohlídku auta rozdelil na tri casti (exterier, interier a doplnkova vybava). Auto jsem si prohledl zvenku, prosel jsem lak, kola, zrcátka, atd… Proste veskery exterier. Zkontroloval jsem zda to obsahuje co ma (tazne, placacky, atd…). Dále jsem si sel zkontrolovat kufr, zda je vse jak ma a podival se i na vybavu (kupoval jsem od projdejce lékárnu, atd…). Dále jsem si zkontroloval, zda je v aute rezerva a veskere prislusenstvi (klic, zvedak, atd…). Dále jsem si prohledl zadni sedacky, zda nejsou podkozene, uspinene a zda odpovidaji vyberu, který jsem si nakonfiguroval. Dále uz na mne cekala pradni část kabiny. Usedl jsem tedy za volant a zacal jsem kontrolovat. Zkontroloval jsem všechny ovladaci prvky, zda není nekde něco poskozeno, ci poskraban, stav tachometru – mel by se pohybovat kolem 6-10km. Doporucuji také vyzkoušet schránku spolujezdce a i odkladaci schránku na bryle (tu jsem mel třeba lehce poskrabanou, bohužel jsem si toho vsiml az doma – nastesti to není nejak tragicky). Dále jsem si zkontroloval motorovy prostor, zda jsou všechny kapaliny doplneny. Pak jsem se zacal prodejce ptat na par otázek. Rozhodne se doporucuji zeptat, zda bylo vozidlo nejak poskozeno při preprave a zda delali nejake opravy (jsou povinni Vam to rict, muj prodejce mi nabizel, ze mne vyjede všechny ukony, které se na mem aute delali, ale vzhledem k tomu, ze s prodejkini jsem si docela rozumnel a v tomhle jsem ji veril, nemel jsem potrebu si to overovat). Dále jsem se zeptat, jak je to nahradnim vozidlem při garance, jak dlouho trva atd… Dále jsem ji pozadal, aby mi prinesla VT a zkontroloval jsem VIN na karoserii a VT. Dále uz se slo pouze na papirovani. Samotne papirovani trvalo cca 10-15 minut. Pak nam pani predala darek a sla otevřít dveře od predavaci komory. Zamavala nam a to bylo vse. Když to sepisu v bodech na co se zamerit: 1) exterier: lak, kola, vnejsi vybava, poskozeni, zavirani dveri 2) interier: kufr, sedacky, povinna vybava, doplnkova vybava (tazne, konstruct, atd.. proste vse co jste si dal dali), kontrola kapalyn 3) Otazky: kontrola VIN (VT vs auto), korecni tužka v barve laku, nahradni vozidlo, garancky (doba, objednani, atd…), vse co Vas napadne – toto si doporucuji pripravit předem. Tam Vas totiž nenapadne vůbec nicJ Pak uz můžete vyjet ze salonu (pozor aby Vam to nechciploJ). Pokud budete sem chtit ještě něco doplnit, dejte mi vedet. Doufam, ze se rady budou hodit. Preji prijemny zážitek při predani.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...