Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/15/16 ve všech sekcích
-
4 body
-
No, předpokládám, že onen první potencionální majitel má úplně u paže, co to bude mít nebo nebude. Prostě složil zálohu za auto a je mu jedno, kolik to bude v plné výbavě stát. Však ono se ještě ukáže, že to byl určitě @Petrrr, kterého přestalo bavit jezdit v Rapidu.3 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
..a muzes k nam tomu neco napsat? Co to je za system, kolik mas spotrebu benzinu/plynu, jaka byla cena za prestavbu, kdo ti to prestavoval.. to jsou podle me uzitecne informace, ktere budou lidi zajimat..2 body
-
To víš, my nejsme z těch, co mají sraz u každýho supermarketu, co jich po Kocourkovsku stojí ...2 body
-
1 bod
-
Jo, treba proc Rapid rezne uz po 3.5 letech ac ma pozink kastli. To je otazka zivota a smrti. Ale kdyz me garancni technik kdyz sem jim rano nechaval auto vezl do prace. Rikam mu ze je fajn, ze to uhadal a on no kdyz by vam to neuznali. Urcite by jste si napsal do SA a oni by vam to uznali. A ja rikam, jak to vi, ze me zna. [emoji3] A on ne, staci si precist historii Vaseho vozu. [emoji23]1 bod
-
Jo a to těm vědcům trvalo dvacet let, než objevili to, co zloději znají dávno? Měli by se za peníze daňových poplatníků raději zabývat něčím užitečnějším.1 bod
-
Akorat, ze kdyz se zeptas v jednom autorizovanem servisu, tak ti reknou neco a kdyz se zeptas v jinem servisu, tak ti reknou neco jineho... Mozna, ze nepochopili tvou otazku? Pokud jsi jim napsal kolik mas najeto, v kolika km jsi menil naposled olej, jestli mas pevny interval nebo promenlivy, tak by ti meli byt schopni odpovedet o kolik km to muzes projet, aby jsi neprisel o zaruku. (musi mit nejake pravidlo). A pro jistotu treba VIN.1 bod
-
Zajímavé, jak nám Škoda reaguje na další problém. Více na http://auto.idnes.cz/zamykani-zabezpeceni-volkswagen-skoda-dyq-/automoto.aspx?c=A160812_000216_automoto_fdv Více o technickém pozadí problému (anglicky): https://www.documentcloud.org/documents/3010178-Volkswagen-amp-HiTag2-Keyless-Entry-System.html#pages/p1 https://www.wired.com/2016/08/oh-good-new-hack-can-unlock-100-million-volkswagens/1 bod
-
1 bod
-
Ten to stejně nepochopí, stejně tak, jako první pisatel o slevách. Dál to nemá smysl rozebírat. Budeme se raději věnovat Kodiaqu.1 bod
-
Pawouk to myslel tak, že je potenciálnímu kupujícímu jedno,kolik to bude stát. Prostě chce první prodaný kus v max. výbavě a je mu jedno jestli ho to bude stát 800 tisíc, nebo milion...1 bod
-
Rádio u trojky už odvzdušnovák není v hrdle nevím jak to měla dvojka u jedničky opravdu šlo odvzdušnit rukou pak se vešlo ještě 8litrů do nádrže.1 bod
-
A jak se to u jiného motorového oleje pozná, že je lepší/kvalitnější, než EDGE, když bude mít také schválení VW 507 00? Zatím jsem se setkal jen s dojmy. Exaktně to tady nikdy nikdo nedokázal.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jo ta dirka je prepad kdyz precmrdnes a nafta ( benzin) pri tankovani pretetece hrdlo. Tak tudy by to melo odtect a odteka to nekudy pod podbehem na zem. Uz to tak bylo u O1. Ovsem stejne jako u O1 se ta dirka rychle ucpe jemnym prachem, pak to stejne neodteka a je rychlejsi to utrit papirovym ubrouskem co maji u kazdeho stojanu. Kdyz to ale propichnes treba spejli tak to zas nejakou dobu funguje. Vyzkouset to muzes vodou pri zavrenem vicku samozrejme. A jak ti mohla vytect nafta pri 3/4 nadrze fakt nevim. Ja Rapida tankuji vzdy do plna ( 3x musi vypnout pistole) a nikdy se mi to nestalo. Tvoje auto neni zvykle hold. Ta kujes furt jak do sekacky po 20 litrech a kdyz tam jednou natankujes 40, tak auto blinka. [emoji3]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ja do práce autem nejezdim. Takze vsechno to jsou dlouhe jizdy vetsinou par set km. V zime na horach, nez se sjede pod kopec, tak auto topi. Navíc vetsinou dovnitr lezu ve flisce, takze mi zima neni - kdyz uz, tak na ruce po skrabani a oprasovani snehu... Vyhrivani sedacek bylo první, co mi prodejce hrde ukazal, jak je to super-hyper ficura a must-have, ale po dvou minutach jsem si pripadal, jak ve stare tramvaji na plastove sedacce s vejci natvrdo, takze jsem tuhle funkci s diky ozelel.1 bod
-
Ale houno, silnice ucpávají senožrouti, co se nacpali do Prahy a pak frčí domů. Skutečných rodilých Pražáků je málo.1 bod
-
Chyba je v te modre care. Ja kdyz prijedu o vikendu za pribuznymi do Prahy, je vsude na mosre volno, protoze Prazaci okupuji zbytek republiky a ja tam nikde nemuzu zaparkovat. Specialne pro Prazaky bych zavedl vsude po republice cervene zony kde nemuzou parkovat Prazaci. A v patek a v nedeli zavedl dalnicni priplatek pro Prazaky a zavedl poplatek pro Prazaky i na silnice 1. A 2. Tridy. A proc? Protoze v tyto dny Prazaci ucpou silnice po cele zemi.1 bod
-
Nicmene da se zit i bez toho... Aut. klima auto vytopi par minut po rozjezdu. Vyhrivany volant by byl nekdy fajn ;-)1 bod
-
Poradí mi někdo jak nalisovat přední silentblok ramene do ramene? Mám rameno z něj sem vyndal vadný a chci nalisovat novy předpokládal jsem, že nebude problém. namažu rameno i silentblok vrazím do svěráku nebo pod lis a zalisuji. Problém je, že guma se místo dovnitř stále hrne ven a mám pocit, že když ještě zvýším tlak tak jí urvu. Není na to nějaká finta? V podstat jsem postupoval stejně jako na obrázku, jen s tím, že tlak místo šroubováním šroubu vyvíjím lisem s tím. že rameno stoji a do něj tlakem na kovové jádro lisuji silentblok, tedy vlastně obráceně než to dělají přípravkem na obrázku. Nicméně to by neměl být problém objímka ramene do které se lisuje je z obou stran stejná. Nekoukal jsme na tlak, kterým jsem na silentblok působil, ale i když to mám namazané tak se začala hrnout už i ta střední číst gumy a dovnitř nelnezla ani desetina mm gumy, prostě se vše tlačilo ven. EDIT: Tak hotovo , zdravím to hovado, které před cca 12 lety vyrobilo dané rameno. Nevím jak se jim to povedlo (rameno je původní to s kterým auto vyjelo ze škodovky, ale má o 0,5mm menší vnitřní průměr pouzdra( porovnáno s jiným originál ramenem). Problém to tam nalisovat měl zřejmě již před lety někdo v škoda servisu, který tento seletblok měnil před cca 6 lety, také mu to nešlo a když ho tam narval více méně urval celou přední gumovou hranu. Vydrželo to tam 6 let pak se komplet urval ocelový střed od gumy a cele to létalo jak nudle v bandě. trochu jsem to líznul pilníkem, abych dostal hladký povrch, pak jemným šmirglem, namazal a pak s pomocí boží, tlaku 8,5 tun na lisu a mocného kladiva to tam vlezlo. Fakt zážitek.1 bod
-
mám Octavii III 1.6 TDI 4x4 r.v. 2014 rovněž bouchala "dutě" zadní náprava - tento týden v rámci záruky výměna zadních tlumičů - bouchání odstraněno Škodovka má prý na tuto závadu vydané TPI1 bod
-
Fanda:aha, tak já takové hodnoty ani náhodou a myslím, že asi nikdo! Věřím ale, že v konfigurátoru takových hodnot lze dosáhnout:-)))1 bod
-
Napsal jsem do ŠA a dostal jsem odpoved: "moje odpověď je stejná jako v předchozím e.mailu. Pokud nastanou problémy se servisem, nechť mně ihned kontaktují." Edit: Jo no, docela me odbyl:) Pridavam text co jsem presne napsal do ŠA: -----> Dobrý den, děkuji za odpověď. Chtěl jsem se ještě zeptat. 1. Dejme tomu mám mobilitu ve Vašem systému do 1.4.2016, jenže tolerance je 3 měsíce nebo 3 tis. km, jak jste psal. Co když se mi stane, že v květnu budu potřebovat využít služby záruky mobility. Nebudou s tím problémy? 2. Ve stejnou dobu, kdy jsem psal minulý dotaz, jsem psal i do dvou servisů. - Z jednoho mi odepsali, že tolerance je 1 měsíc, poté záruka mobility propadne. - A z druhého mi napsali, že mi již propadla Dotaz jsem psal 24.2.2016 a v systému Elsa pán viděl, že mám mobilitu do 19.2.2016. Cituji: “Pokud přejedete interval, ztrácíte DZM - mobilita (19.2.2016 - to už jste proměškal). Znovuzavedení do systému je za poplatek (460,- Kč)”. A když jsem mu napsal, že jsem psal na infolinku a tam mi napsali, že tolerance je 3m/3tkm, tak si stál za svým, že vychází ze systému Elsa a poslal mi printscreen. Jak to tedy je? Trochu mě zarazilo, že ani jeden z těch servisů nenapsal jak to doopravdy je. Nakonec jsem jel do toho prvního a servisní prohlídku mám za sebou (VIN: XYZ, najeto 28000 km). Jenže když jsem byl na te servisní prohlídce (bez výmeny oleje, protože mám proměnlivý interval a podle PP, bych měl jít na olej až na podzim), tak mě udivilo, že pán, který auto přebíral nevěděl (divil se), že v PP mám jen olej a termín servisní prohlídku si musím hlídat podle nálepky nebo podle servisní knížky. Prostě, že Rapidy ročník 2013 mají v PP jen jeden údaj (jen olej, servisní prohlídku ne). Domluvili jsme se tedy, že uděláme servisní prohlídku + obnovíme DZM. Všechno proběhlo v pořádku, až na to, že když jsem dojel domů, zjistil jsem, že mi vynulovali PP. Takže ten olej, na který jsem měl jet na podzim jsem měl vynulovaný teď, i když se olej neměnil. Bohužel tuto zkusešnost má víc kolegů, kteří vlastní Rapid. Šli na servisní prohlídku a vynulovali jim olej (samozřejmě v jiných servisech). Do toho servisu jsem se tedy už nevracel, protože v červnu, když budu měnit brzdovou kapalinu si nechám vyměnit i olej a přejdu na pevný interval. Takže se to potom akorát vynuluje znova. Bohužel mám z toho špatný pocit. Protože nemám pocit jako bych přijel do autorizovaného servisu, kde by měli všechny tyto věci vědět. Za prve pán se diví, jakto že mě na servisní prohlídku neposlal PP a za druhé, ten kdo dělal servisní prohlídku mi vynuloval olej. Možná by to chtělo nějaké povinné školení S pozdravem, X Y-1 bodů