Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/29/16 ve všech sekcích
-
Soused je bejvalej Němec a taky tvrdí, že bydlení je tam neskutečně drahý. Že si to ani představit neumíme a že pak z toho platu toho taky moc nezbývá. Je to tak. Makat v Reichu a bydlet a žít tady. Ideál. Ale žebrat na nádraží, pomlouvat Škodovku a snít o Ramce se dá v pohodě i tam [emoji23]3 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
No nějaké ztráty vody jsou už půl roku, dolejvám vodu každý druhý měsíc, asi tak dvě deci. V autorizáku před tím nic nenašli a teď mi tvrdili, že se odpařuje [emoji23] [emoji23] Pumpu zjistí špatnou až po záruce, abych to musel cálovat [emoji48] Ale nepředbíhejme událostem, auto je teď už třetí den v servisu, tak doufám, že ses ním jen nevozí domu. Stan chválí škodu, ani se nedivím. Včera dostal domů zase na víkend zdarma fungl nové Rso...2 body
-
1 bod
-
Jak tak koukám na ty práce z photoshopu, jestli on náhodou Clint nemá taky prsty v těch fotkách tý čtyřoký faceliftový octávky. To by pak mnohé vysvětlovalo a Kabaň by v tom byl nevinně.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Petrrr a to já Ti zase docela věřím, jenže je to vše otázkou peněz - já bych si taky raději vozil zadek v BMW X 6 M - i když je to od pohledu auto k ničemu. To máme asi nastejno, ty by jsi zase raději RAM.1 bod
-
1 bod
-
Hele já nejsem zatrvrzelej škdovák, ale leccos jsem ochoten přejít aniž by mě to vzrušovalo. Taky jsem klidně mohl několik let být na jiném fóru - moje první alespoň trochu lepší auto (po dvou Š 120 L) mohl být FoFo... a pak by se třeba pokračovalo jinými vozy. Škodovka mě zatím nijak fatálně nezklamala a tak jí zůstávám věrný. Že je s ní někdo nespokojený to dokážu pochopit, ale co nechápu jak jste z toho všichni rozhozený co to zase udělala - nebude to náhodou proto, že i přes všecnhy bolístky máte ke značce stejně nějaký vztah ? Protože jinak byste si koupili značku jinou ! Jak píše námořník, ano svezl jsem se s litrovým tsi, a zas tak špatný to nebylo. Ostatně teď mám na víkend půjčenou O III RS - bohužel je to DSG + nafta a navíc to má haldex. Za tu bych teda rozhodně tolik peněz nedal. Tato konfigurace mi nesedí. Tím chci říct, že ne vše se mi může líbit, ale že máme přeci všichni možnost výběru. Vám snad někdo nařizuje jakou značku si máte kupovat ? Svezl jsem se ledasčím - BMW 5, Audi A4 , A7 - to jsou ovšem auta z jiné cenové skupiny, nebo taky Meganem , Focusem ,C-4 ... a že by mě přesvědčilo něco tak moc , že je škodovka až tak fuj, tak to říct nemůžu. Máte prostě jenom plnou hubu keců, ale prdel si i nadále vozíte v autě z MB.1 bod
-
Dělal jsem rok v Hamburku. Měl jsem 1800€ měsíčně. Průměrný německý plat je pohádka, která začíná od vysokého managementu firem. Pominu fakt, že bydlení mě stálo v okrajové části 900€... problém byl všeobecně se službami. Měsíční jízdenka na MHD byla za 100€, oběd v restauraci kolej 15€, pivo 6€... A jídlo... No. Pokud člověk nechtěl kupovat 2. jakost ovoce, zeleniny a masa, musel si jo hodně připlatit. Ono upřímně, se vším okolo se mám jako zmrd z Prahy mnohem lépe.1 bod
-
Hlavně je celkem masakr u MIB jednotek kdo je všechno dělá(Panasonic, Technisat, Delphi, LG, Harman)...jediná, která je opravdu dobře vymyšlená pro chlazení je pro Columbus(tj. Harman). Vše ostatní je bohužel od počátku postaveno tak, aby to chvíli fungovalo..1 bod
-
Samozrejme netvrdim ze to ma kazdej Nemec, ale nejake srovnavaci cislo je potreba. Taky je treba zohlednit ze je tam drazsi bydleni i kdyz hadry a jidlo zase bud vyjde na stejno nebo i levneji nekdy stejne jako elektronika atd. Dobre vemu to z druheho konce, minimalni mzda v DE 1500 EU tedy 35tis. To ani neni prumerna mzda v CR. Auta tam pritom stoji stejne jako u nas. Tedy pro vetsinu Nemcu je nove auto dostupnejsi nez pro vetsinu Cechu. Ano vsude chleba o dvou kurkach a opravdu to tam taky neni tak ruzove jak se nekdy u nas mysli, presto neni treba z Nemcu delat chudaky. Ano chudaci jsou ale z jineho hlediska. Z hlediska pakarny co si tam nechali navezt. A vetsine Nemcum to vadi jen o tom ze strachu a komplexu 2.SV nemluvi. Bys videl kdyz jsou u nas a kdyz se trochu napijou a zjisti nase postoje jak se rozpovidaji. Ale to jsem odbocil. Firma v ktere delam byla Neneckou dcerinkou nez jsme se trhli, nekteri kolegove tam ovsem stale v ramci nejake spoluorace jezdi. Tak vim.1 bod
-
A já se Stanovi nedivím, už se svezl v nejslabší verzi tak ví že už to může bejt jen lepší. Petře ty čekáš druhý dítě a ty plastový místo utěrkový výplně dveri ještě oceníš stejně jako já A proč Škoda? A ne Seat nebo něco jako Dáčie? dostupnost náhradních dílů, velká síť servisu po celé Evropě -každé větší město. A v Německu vesnice (pro mě důležité )1 bod
-
tak jasne kazdy ma svoje praxe yrovna treba ty thalie jsou docela povedene a je to urcite i tim ze je to 16let stary koncept a taky se jeste snazili :)kup si dnesniho renaulta najezdi s nim aspon 50tis a pak napis1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tady se furt dokola budou psát ty samé dotazy a ty samé odpovědi. Jednou pro vždy - sháníš olej? Koukni se do manuálu, jakou normu dle VW má olej splňovat a takovej si kup. Měň olej po 15 000 km, pokud chceš mít lepší pocit, a neřeš nesmysly, které nejsou podstatné. Je to úplně běžný naftový motor, žadný sofistikovaný raketový pohon, na jehož provoz musíš mít vlastní laboratoř! Tu práci v laboratoři už si s tím někdo dal, aby spotřebitel už jen kupoval olej dle číselného označení. Jednodušší už to být nemůže, ale stejně se vždycky najde hromada rádoby odborníků, kteří budou vymýšlet nějaké převraty.1 bod
-
1 bod
-
také jsem cca 2 roky zpět zkoušel u passata...na dojezd 0 km jsem ujel cca 80 km ryhlostí 140 km/h a motor zastavil na dálnici za Vídní. dostal jsem pokutu od debilních rakouských policajtů a musel zaplatit asistenční službu, která mi dovezla 10 litrů nafty v kanystru (celkem 150 EUR)....1 bod
-
Tak jsem včera otestoval dojezd v praxi až do prvního škytnutí... Bylo to vcelku veselé. Vyjížděl jsem z Prahy směr Německo, D8 a na dojezdu svítilo 30 km. Zhruba po 30 km se mi rozsvítil dojezd 0 km, což bylo v té chvíli při ujetí 840 km na nádrž (spotřeba do toho okamžiku na nádrž byla asi 5,1 l/100 km). No inu jel jsem dál a věděl jsem, že na minimálně 40 km to vystačí (vyzkoušeno minule), ale s teorií, že při ukazatelu dojezdu 0 km, je v MQB nádrži ještě zhruba cca. 7 l paliva. Projel jsem české tunely v Krušných horách (již lehce ve stresu jsem si říkal, že když motor škytne, musím se trefit do nouzového zálivu nebo to bude špatné...) Neškytl, jelo se dál, dojel jsem do 50 km vzdálených Drážďan a stále nic...Pokračoval jsem po A4, pak po A14 na Lipsko, stále nic... Najeto již 1000 km (průměrná spotřeba na nádrž v tu chvíli 5,0 l/100 km). Grimma - stále nic a pak přišel škyt. Motor jsem okamžitě vypnul - PC v tu chvíli ukazoval 1027 km, tedy jsem na dojezd 0 km najel ještě lehce přes 180 km!!! Je pravda, že jsem to moc nehonil (100-120 km/h tempomatových), odhaduju spotřebu na těch posledních 180 km asi 4,5 l/100 km. Čili to +/- odpovídá oněm 7 l v nádrži - záleží na každém kolik na ně najede km... No, ta pravá zábava teprve přišla. Jelikož jsem těch posledních snad 50 km držel klíček zapalování opravdu křečovitě - abych mohl motor okamžitě vypnout, což se mi i povedlo, tak jsem jel po německé dálnici v mžiku bez zapnutého motoru. Celkem štěstí bylo, že přede mnou byl zrovna sjezd - cca. 1000 m jsem z mírného kopce doplachtil. Myšlenka byla, raději doplnit palivo někde mimo dálnici, než v odstavném pruhu. Povedlo, sjel jsem a zastavil. Auto z kanystru - 6 l - dotankoval. A startuji - 2s, motor nenaskočil, 2. pokus - 5s a také nenaskočil. To už jsem si říkal, že to není vůbec dobré... Chvilku jsem se uklidňoval, něco zanadával a na potřetí po 5s naskočil - rovnoměrně a normálně. Trvalo přeci jen déle než se do válců dostala zase nafta (z nádrže to jsou dobré 3 metry palivového potrubí a v tom byl jen vzduch). Palivoměr se ani nepohl, dojezd byl stále 0 km, což potvrzuje teorii se 7 zbývajícími litry. Obrázky PC klidně zašlu přes SZ, sem mi to nejde vložit. Tak, co, najde se nějaký další odvážný tester???1 bod
-
kokto, že ty o tom čecháčkovství radši nemlčíš a neupozorňuješ na sebe. jinak díval jsem se, že bude mít Škoda a koncern vůbec celkem brajgl v počtu vyráběných variant infotainmentů. Pokud ve 22KT Kokodák nedostane obratem novou verzi.0 bodů
-
Stane máš pravdu světla se dají přežít a zvyknout.( Já Teda ne.) možná až to bude stát předemnou tak to nebude na papírovej pytlík Němce stejně zajímá jen že to nerezne a je to levný. Vlastní zkušenost a ohlasy na moji Kočanskou. Bude se to dobře prodávat a bude to nakonec pěkný auto protože jich bude hodně a kdo pak pomlouvá svoje auto na fóru? Petrrr0 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Zdravim, mam dotaz. Mam Octavii combi 2.generace, r.v. 1/2005 se zadnimi senzory. Pred danim vozu do servisu jsem je upozornil, ze je vadny park. senzor a opravit si ho necham jinde. Nechal jsem vymenit spojku v servise, kdy vyndali i prevodovku. Nove mi zavadu senzoru (ton) hlasi pri nastartovani na kterykoliv rychlostni stupen, kdyz ho mam zarazeny po nastartovani, vc. neutralu, zaroven mi sviti i zadni couvacky pri nastartovani. Kde je chyba? Mam se vratit do servisu nebo je to snadne opravit??-1 bodů