Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/03/17 ve všech sekcích

  1. Víš jak dlouhý proces je objednání, odstrojení starých dveří, poslání nových do lakovny, nastrojení nalakovaných dveří a volání zákazníkovi? V Mercedesu nám to trvalo 3 dny. V ŠA 14. Si nevybereš.
    3 body
  2. Položka za servis je v ročních nákladech víceméně zanedbatelná - víc mě stojí pojištění té plechovky, takže cenu oleje nakonec neřeším, neboť to ani v AS vyřešit nelze.
    2 body
  3. Nechcete někdo auto s motorem. VW Passat sedan 3.2 dsg 4x4 2007, najeto 45.000km za 299tis. ISR Průhonice.
    2 body
  4. pockaj si na nejaky vystup z najnovsej technickej konferencie, mozno tam nieco ohladom toho bude
    1 bod
  5. Nevím jak je snímač hladiny paliva dělaný teď, ale když byl klasický plovák, tak to bylo normální. Když byla plná nádrž, tak byl plovák opřený o vršek nádrže a potopený pod hladinou. Takže než hladina klesla na tolik, aby plovák začal plavat na hladině, tak se ručička nepohybovala. ;-)
    1 bod
  6. Tak mám, doufám, odstraněné zatékání do interiéru pod palubou u spolujezdce. Bohužel mám po záruce, tak jsem to platil, i když jsem jim ukázal vytištěné TPI na tuto vadu. Bylo vidět, že je jim to nepříjemné, ptali se jak jsem k tomu papíru přišel. Nicméně jsem zaplatil cca 840 Kč. Takže vy všichni, kterých se to týká honem do AS, dokud máte auto v záruce...
    1 bod
  7. To je možný, já to beru tak, že když mám opici, tak musím mít na banány. I když drahé. Když na to nebudu mít, zařídím se jinak. A s pikslou oleje tam fakt nepojedu. Cítil bych se podobně, jako bych si šel sednout do hospody a tam vytáhnul svoji flašku chlastu. Tož tak.
    1 bod
  8. flope63: výše v tomto vlákně jsem dával odkaz na stažení radarů (ale jen CZ) připravených přes Škoda portál i přes VW portál pro Wombata, který s tím měl taky problém . Zkus si to stáhnout a nainstalovat. Pokud ti to půjde, tak děláš něco špatně při přípravě dat. Popiš co nejpodrobněji, jak co děláš, případně sem dej link na tvoje zdrojová data a zkusíme přijít na to, co je špatně.
    1 bod
  9. Jak přijdu. Popíjím kafíčko s asistentkou a probíráme polohovatelnost zadních sedaček.....
    1 bod
  10. Da sa to aj nejako natrvalo deaktivovat? Ja to vypínam stále po naštartovaní... Edit. už som našiel vlákno k SS...
    1 bod
  11. Možná tam nalily špatný olej ? Udělali chiptuning a nepovedl se ? Někdo z rodiny poškodil vanu a jel bez oleje ? Bůh ví třeba jen chtějí ušetřit a to ani rozebrané není, do hlavy jim tady nikdo nevidí. Nebo nás tu krmíte vy a je možné že tu zjišťujete jak se z toho vykroutit fakt nevim je mi to celkem jedno, já tu jen zabíjím volný čas u kávy :-) Pořád jste nenapsala co to bylo za motorizaci. Jeden typ motoru totiž měl problém s olejovým čerpadlem, které přestalo mazat a motor se mohl zadřít pokud si toho řidič nevšiml za jízdy že se rozsvítila kontrolka mazání.
    1 bod
  12. To si děláš srandu, ne? Za 554,59 korun bez daně můžu sehnat čtyř litrové balení Shell Helix Ultra 5W-40. Litrová flaška stojí 143.93 korun bez daně. Případně Castrol Magnatec 5W40 C3 4L za 640,63 korun bez daně. Jinak originální litrová flaška VOLKSWAGEN 5W40 1L PD Long Life (VW502.00/505.01) za 215.49 korun bez daně. Nebo pokud chceš mazat i bráchův autobus, tak Shell Helix Ultra 5W-40 55l za 8070.31 korun bez daně.
    1 bod
  13. Clint ma pry pocakany auto barvou. Asi myslel tu bilou socialni.
    1 bod
  14. Musí to být posudek firmy, která posudky dělat může, řešit to přes soud a vyhledat soudního znalce. Ono až to dáte do pohybu přes soudního znalce, tak pokud mluvíte pravdu tak od toho ty lidi na 100 % ucuknou a budou jen mlátit hubou. Pokud necuknout a svědomí máte čistý tak to na 90 % zaplatí ve finále oni. Taky jim můžete říct že to auto jste prodávala kvůli penězům a že prostě už ty prachy nemáte takže nemáte co vracet a můžete se společně obrátit na soud za několik let až dostanete příkaz k uhradě tak to zaplatíte když bude problém na vaší straně. Jsou to takové základní triky jak odpálkovat spekulanty, protože kde nic není ani smrt nebere.
    1 bod
  15. To je nejčastější chyba poctivých lidí. V žádném případě nikdy neukazovat dobrou vůli věci řešit, naopak být co nejvíc arogantní a trvat na nejdražších a autorizovaných postupech, to drtivou většinu špekulantu odradí se v tom dál vrtat.
    1 bod
  16. A co konkrétně se na té Fabii zničí? Jinak je to blábol - stejný motor je v i v OIII, což už není městské "vozítko". Tam už se s plně naloženým autem může standardně jezdit 150 km/h, když je to auto o třídu výš a nikdo ho tím pádem nezničí? Co to je za logiku?
    1 bod
  17. Ještě že všichni nejsou jako ty, to bychom lezli ještě po stromech[emoji23]
    1 bod
  18. mam SII TDI 103KW čip na 125 najeto zatím jen 2500km průměr 5.9 a to jezdím hodně svižně.známý má TSI a jezdí pruměr necelých 9.ale při 15km úseku /kdo bude dřív na chatě/ já11l aon 20 výkonově stejné,TSI se musí proti naftě točit aby jelo.při normální jízdě jsem měl pocit že proti naftě nejede.ale jinak jsem o něm uvažoval taky
    1 bod
  19. Prodám rozbitého romantika, co má v techničáku rok výroby 86. Poměr váha výkon je 85/182. Trochu netypicky nejezdí na destiláty, ani nízkooktanové rezavé pěnidla mezi 10-12 stupni, ale jde o modernější model, využívající vodík a jeho nealkoholické sloučeniny. Sem tam nepravidelně kouří z výfuku, ale to je zcela výjimečný stav. Zatím je ale v nepojízdném stavu. Má pořád zaseknutý motor (laicky to odhaduju na pochroumané srdíčko od minula). S trochou péče a pod dohledem nějaké zkušené mechaničky, která těmto ročníkům rozumí, by se mohl v rozumné době s minimem investic dostat do provozuschopného stavu a mohl by být zase pojízdný. Gumy jako nové a vidlice leštěna pravidelně starou dobrou ruční metodou. Něco jako předváděcí stroj, co nikdo nechtěl předvést. V techničáku nezapsaná žádná předchozí majitelka, takže v podstatě funglovka. Než aby se válel doma v garáži, tak bych ho rád poslal někam na zkušenou do světa. Testovací jízdu (samozřejmě po předem avizovaném servisu a zprovoznění) nabízím zdarma. Pokud bude mechanička šikovná, usměvavá a bude se mít k světu, tak se na ceně domluvíme – nebráním se v jistých případech ani darování do dobrých rukou za odvoz. Stroj je doposud garážován v Opavě ve vlastní garáži. Pokud si na něco takového troufneš, jebni místo lajku srdíčko a třeba ho nastartuješ zrovna ty.
    0 bodů
  20. Oblud pro prachace jezdi preci jenom par, ale pod koncern spada taky treba MAN nebo Scania - a to uz jsou jinaci pocty a objemy...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...