Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/12/17 ve všech sekcích

  1. Výhodou TČ je, že lze právě použít i k chlazení ( to je jeho velká přidaná hodnota, kterou vytápění plynem nemáš), tedy chlazení piva když už. Teplý pivo nepiju.
    2 body
  2. Aneb, jak využít tepelné čerpadlo k ohřevu piva.[emoji12]
    2 body
  3. Mno, já bych raději vypustil DSG a vzal 1,8 TSI.
    1 bod
  4. Ajaj, Krhov = krchov. Pak tam pořád nemají být smrťáky... Bez milosti sebrat papíry na doživotí.
    1 bod
  5. V zimě je krásně vidět, že se víc kouří právě z pravé koncovky. Je to znát i když k ní přiložíš ruku. Takže si myslím, že je to OK. Na fotce je to snad trochu znatelné.
    1 bod
  6. Na Car Navigation jsem ještě nikdy slevu neviděl. A když si to člověk přece koupí, tak se klidně může stát, že ML z nějakého důvodu přestane fungovat a prachy v p....
    1 bod
  7. 170512_Prvni detailni fotografie vozu SKODA KAROQ.pdf
    1 bod
  8. No za půl roku už to bude umět. Tak tohle už jsem někde slyšel.
    1 bod
  9. S tou V6 bych tak nejásal, protože V6 bez turba v těchto velkých SUV je vyloženě žrout a co se projevu výkonu týče je vopruz. Jak to člověk netočí, tak to prostě nejede, ani V8 není na dálnici zázrak, přijde 160 a na rychlou svižnou s předjížděním leda plnej. Spotřeby 13-26 L, po Praze na přesunech V6 pod 15 nejde, V8 pod 20, Najezdil jsem s nima hodně a vím že do auta bez turba už bych nešel, dneska už to není co bývalo, auta mají lineární průběh výkonu, subjektivně to vypadá že to nejede, ale vemte si stopky a uvidíte, ale pocitově tomu tak je, jak to člověk nedrží u podlahy. Vyzkoušel jsem všechny motorizace v Kodiaku, benzíny mi přišli kultivovanější, ale pro předjíždění na dálnici či okrsky je lepší nafta, krouťák tam prostě je a netočí tolik, benzín se při udržení stejného tempa s dieselem víc trápí, ale pro klidnou pohodovou jízdu, kde všechny rychlostní limity to v pohodě dosáhne stačí i ta 1.4TSI. Člověk si musí spočítat co od toho čeká, kolík za to dá a za kolik to pak prodá. Ale jakákoliv volba v Kodiaku je fajn, to auto bude padat na ceně pomalu. Osobně uvažuju právě o 2.0TSI komfort vs cena
    1 bod
  10. Zdravím všechny, opět přináším další inspiraci a la LED! Tentokrát je to osvětlení kufru a "nákladového" prostoru :) Výsledek je na následujících fotkách... Později vložím i nějaké fotky z montáže a postup Už to auto začíná být trochu jak ze StarTreku :D, ale už teď přemýšlím, co osvítím dál... :D P.S. LEDek není nikdy dost!
    1 bod
  11. Tak já to mám jako George asi.. Zkoušel jsem ještě známého S2 face, alcantara a má to stejně jak já. Najeto má 60tis. Ve Škodovce už jsem to ukázal, říkali, že se jim to zdá volné, No utahli prý,co šlo a žádná změna. Pak už začali říkat,že u nového je to taky trochu volné, tak nevím.
    1 bod
  12. Ano, vícemeně potvrzeno. Udělali z lidí akorát voly a zbavili se odpovědnosti za vadnou konstrukci. Nic víc, nic míň. Díky těmto postupům přeji Škodě lehký pád na držku a přijímacím technikům v mnoha servisech ztrátu pracovního místa. Akorát jsem se vytočil. Omlouvám se. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...