Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/08/17 ve všech sekcích

  1. Já si tedy nemohu pomoci, ale už jen ten typ chování a vyjadřování mi přijde jako běžný vzorek z populace dnešních, řekněme třeba slečen.
    3 body
  2. 1.4 TSI sice jede slušně, nicméně tady muselo k něčemu dojít - buď dotyčný s TDI zaváhal, nebo TSI bylo nadopované.
    2 body
  3. Pískání, které jsem zmínil, byl jen příklad a týkalo se "hlavního" čerpadla při volnoběhu s ohřátou kapalinou, viz https://forum.skodahome.cz/topic/128242-pískání-na-volnoběh-12-tsi/ https://forum.skodahome.cz/topic/128623-nepřirozené-zvuky-z-motoru-12-tsi-ea111/ Ale pokud Ti to dělá při přidání a roztočení turba, tak to spíše souviset neubude. Zkus to nahrát a dát sem, jestli to jen není standardní práce turbodmychadla, některé jsou hlasitější, některé nejdou skoro slyšet. Nebo poslechni pod kapotou, když Ti bude někdo přidávat, odkud to jde. Omlouvám se za OT. V servise by Ti přeci měli říct, co vše si tam chtějí naúčtovat a pokud chtějí měnit čerpadlo, tak proč. Já se na rozvody u 1.2 TSI také co nevidět chystám a v mém autorizovaném servise (s mou relativní spokojeností) byla výměna pouze rozvodové sady + nějaké tmely a práce rovněž vyčíslena do 8 tisíc ... v sekci u Rapidů jsem pak ještě postřehl ze dva případy, kdy se rachocení po startu zlepšilo jen po výměně, resp. vyčištění napínáku.
    1 bod
  4. Petře, znám osobně holku, taky kolem 21 let, mela už 3 nehody, z toho 2 s totálkou auta a jezdí a kravne dál. Má peníze, dělá někde v DE, takže tak no... Vystudovaná zdravotní sestra, člověk by řekl že po první nehodě dá pokoj a ono nic...
    1 bod
  5. Žádné smazávání! Tohle by se těm blbům a blbkám zmagořeným FB a smartphony, mělo pouštět povinně v autoškole! Nicméně je zajímavé, že to auto alespoň ze předu nebylo rozbité. Musel to být asi boční náraz na stranu řidičky.
    1 bod
  6. Uz jste to videli? A ja tam jel v ten den i hodinu z te Zoo z Usti s rodinou i kdyz tedy nastesti v opacnem smeru. Cele jsem to videl a ted normalne nemuzu spat. 11minuta havarie a pak vse okolo. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=721412644709040&id=100005209333346 Je mozne, ze clovek takove lidi potkava na silnici? Zitra jdu strcit Thali do rybnika, Rapida ze skaly a budu chodit pesky kanalama s rodinou.
    1 bod
  7. Hochu, my se toho dožijeme a nebude to dlouho trvat. Jak jsem už psal včera - je to politikum a tím je to dané. Bylo prostě rozhodnuto a nic to nezvrátí. Sama škodovka do toho jde - stačí se podívat na její strategii pro příští blízká léta. Strategie elektromobility - v globální růstové strategii automobilky hraje elektromobilita klíčovou roli. ŠKODA na bázi koncernové platformy MEB vyvíjí vlastní koncepty vozů pro čistě elektrickou mobilitu. Elektrifikace modelové palety značky ŠKODA bude zahájena již v roce 2019 uvedením modelu ŠKODA SUPERB s plug-in-hybridním pohonem. Krátce poté v roce 2020 bude následovat čistě elektricky poháněný sériový vůz značky ŠKODA. Do roku 2025 pak značka rozšíří svou nabídku o pět čistě elektricky poháněných automobilů z různých segmentů.
    1 bod
  8. Tak jsem byl statečný a vtip s orangutanem poslal manželce - něco mi ale říká, že ji nebude připadat tak zábavný :-)
    1 bod
  9. Tipoval bych to na Audi L1H7, stejně jako Zenithy. Přikládám i zdroj: https://www.briskoda.net/forums/topic/237799-vrs-zenith-alloys-oem-paint-code/
    1 bod
  10. Je pravda, že stěžovat si na slabý motor a houpavý podvozek na fóru, kde třetina lidí řeší cvakání v palubovce, druhá dělá z auta vánoční stromeček a ta třetí se předhání v co nejnižší průměrné rychlosti je asi zbytečné.
    1 bod
  11. Tak to je super. Místo toho, aby se zaměřili na opravdu důležité věci - dobře vyladěný podvozek (nikoliv tu ubouchanou uhoupanou tragédii) a pořádný motor (cokoliv pod 4 válce a 1 litr není motor), tak tam dají ještě větší kola (se kterými bude mít ten podvozek ještě víc práce - teď přispěchá Maverick s tím, že FIII funguje i na 17" dobře, což není pravda, nefunguje dobře ani na 16" mimo silnice jako sklo), kopec asistentů (které jsou ve výsledku k hovnu) a hlavně větší rádio... Je mi z toho dnešního "vývoje" blivno... Ale full LED světla kvituju, jediná smysluplná změna. Ještě abych nebyl špatně pochopen doplním - auto jako celek je Fabie celkem dobrá, pokud se člověk udrží do 350 tisíc a zachová rozumné rozměry kol (16" maximum). Šponovat Fábii k půl milionu (koukněte se na ceny Rapidu po FL) a dávat tam větší kola je prostě nesmysl a nějací asistenti z toho lepší auto taky neudělají. Přijde mi, že jsem v dnešní době nepochopen a s paradoxně velice specifickými požadavky na auto - chci, aby to mělo skvělý podvozek a pořádný motor. Z ostatních blbostí ještě ocením parkovací senzory, lepší světla, dešťový/světelný senzor a možná to kessy (ale není to nic, bez čeho by se nedalo žít). Opravdu nechci asistenty, které ze mě udělají pasažéra. Ale v tom požadavku, že chci řídit jsem, zdá se, dost osamělý.
    1 bod
  12. Petrkiller: Ono ani to elektrické vytápění netopí okamžitě. I když rychle začne foukat vlažný vzduch, hned na začátku ti ten zpropadený Climatronic pustí na plný knedlík na nohy studený. Když vlezeš do auta nabalený, tak to, pravda, moc nepocítíš, ale když jsi víc nalehko... Inteligentní klimatizace, dokud auto pořádně netopí, 1.) nepouští vzduch na nohy a 2.) nepouští ventilátor na plné kecky. Tohle bohužel Climatronic dělá bez ohledu na motorizaci a když si představíš, že máš benzíňák bez elektrického výhřevu, tak to prostě je napřesdržku pro všechny, kdo v tom mají prsty!
    1 bod
  13. Jasně, protože máš ropáka a ty mají v tom tubusu klimy nad teplovodním radiátorkem ještě jeden, čistě elektrickej - jmenuje se to "PTC" a je to napojený přes relátko velký jako pro žhavení přímo k baterce drátem tlustým jako sloní noha (10mm čtverečních Cu licna), protože to z baterky odebírá proud bratru 40-50A. Benzíny "PTC" nemají, protože nějakej debil při konstrukci zanedbal eventualitu provozu auta s automatickou klimou, od který majitel očekává co nejdřívější ohřev i při vnějších teplotách hluboko pod nulou a benziňákům ho "nedopřál". U dehťáků se počítalo s delší dobou ohřevu kvůli větší mase hmoty motoru i většímu objemu chlazení, ale u benzínů se nepočítalo ani s tím, že budou mít vyšší účinnost motorů = menší tepelný ztráty než mívaly favořitě a šáde před nima - takže se budou i jejich bloky a hlavy ohřívat ztrátovým teplem pomalejším tempem, než ty starý "vykopávky" - ergo kladivo, zatímco forman mi dokázal při -10°C venku foukat zřetelně teplej vzduch do kabiny už po 2 minutách od nastartování a cca kilometru ujetý trasy, v roomsteru na stejnej efekt čekám víc než 5 minut a ujedu přitom skoro 4-5 km ...
    1 bod
  14. - Máňo, ten můj starý blázen se zase vyznamenal. Když jsem se shýbala pro špenát do mrazáku, tak mi zvedl sukni a šoupl mi ho tam. - Tak to buď ráda, že je ještě tak čiperný, ne? - Cožpak o to, to je dobře, ale do toho Lidlu už nemůžeme.
    1 bod
  15. Prosím o radu jak z techničáku poznat konkrétní typ motoru. Mám tu Superba 2.0 TDI z ledna 2010, motor podle techničáku je BMP 103kW a emisní norma 2003/76b. Je to tedy 16V bez DPF nebo 8V s DPF ? Jak to vyčtu třeba z VINka ? Předem díky za pomoc.
    -1 bodů
  16. Zkoušel někdo i jiné, než originální tlumiče/repliky? Například Bilstein B6? Zkrátka úplně jiné tlumiče, které změní charakteristiku podvozku víc do komfortu?
    -1 bodů
  17. Nikdo mi zatím nic nenapsal k těm tlumičům jiných značek. Má někdo zkušenosti s jinými, než originálními tlumiči?
    -1 bodů
  18. Výdrž 200 tis. je fajn, ale klidně bych se spokojil s poloviční výdrží za cenu lepšího tlumení. Vůbec to naladění Superbu je takové zvláštní. Při pozvolných nerovnostech se to houpe, do zatáček naklání, ale při přejezdu drobných nerovností je to tvrdé a je cítit každý kamínek.
    -1 bodů
  19. váha asi nebude omluva, 2.0 tdi s dsg váží 1515 kg, což není tolik. A věřím, že klidně většině lidí může sériový podvozek vyhovovat, ale já se snažím zjistit, jestli má někdo zkušenost s nesériovými tlumiči, které by mohly komfort alespoň trochu vylepšit.
    -1 bodů
  20. Je ta hliníková lehčí? Jak dlouho třeba vydrží silentbloky?
    -1 bodů
  21. na kolik to vyšlo? Nápravnice obě nebo jen přední?
    -1 bodů
  22. Zdravím všechny, mám problém popsaný níže v dřívějších vláknech. Octavia II 1,9 PDI opět nestartuje. Poslední odprava byla 22.4.2017 (výměna všech žhavičů, vykazovali chybu na diagnostice a výměna palivového filtru) od toho data auto do dneška denně jezdilo a startovalo. Auto parkuji téměř na rovině u bytovky spíše malinko do kopce (jinou možnost nemám) Pravdou je, že posledních cca 14 dní při startování motor chytl ale jakoby po nastartování "jel" na 3 válce a až když jsem po nastartování přidal plyn motor dostal "normální" zvuk. Dnes opět nastartováno, motor po vteřině zhasnul a už nejde natočit... Prosím o Vaše rady Děkuji Zdravím borci, mám Octavia 1,9 TDI PD a stalo se mi že jsem přišel do auta nastartoval jsem motor chytl a hned zhasnul, stalo se to bez varování předtím žádná kontrolka nebo tak nesvítilo. Potom startér točí, točí a auto nenastartuje. Automechanik přijel na místo závady oddělal palivovou hadici, čerpadlo normálně naftu dává. Auto odtáhl k sobě do dílny ( po cestě na laně dal trojku a motor chytil), diagnostika neukázala naprosto žádnou závadu, respektive závadu na žhaviči číslo 1 ( tu vymazal), toto by ale nemělo mít vliv na to, že při +10 nenastaruju. Kabeláže OK, palivo to dává, tak mi auto vrátil že nic nenašel. Auto 14 startovalo jako lusk a dnes opět stejný problém. přijdu nastartuju, motor chytne a hned chcípne a pak už nejde nastartovat. Nemáte prosím s tímto někdo zkušenost? Někdo mi říkal, že měl stejný problém a vyměnil palivový filtr a bylo OK...... Děkuji za vaše rady a nápady Ahoj, stalo se mi to dvakrát a vždy bez varování, jezdím denně auto parkuju venku u bytovky, parkuju na rovině v obou případech bylo v nádrži něco přes čtvrt nádrže spíš k půlce. Jak říkám filtr jsem měnil a byl KO, žhaviče, které vykazovali na diagnostice chybu se vyměnili taky. Auto zatím startuje na drc, baterku mám novou od prosince. Když se to stalo auto chytlo motor se točil a po cca dvou vteřinách zhasnulo a potom už prostě na klíček (ani na 5tý pokus) vůbec nechytne, startér točí jako divý ale nic.....jak říkám dvakrát se to na laně roztáhlo a cca při 500ot motor chytil a pak to když se stalo poprvé tak to měsíc startovalo denně bez problému
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...