Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/21/17 ve všech sekcích

  1. Dneska (bohuzel ) koncim dovolenou na Bali a krome uzasnych plazi a kontrastujiho prostredi indoneskych mestecek a vesnic (ryzova policka a priroda jako takova je uzasna) jsem narazil na zajimavou vec, ktera velmi pravdepodobne neni specialitou Bali, ale bude bezna v teto a ji klimatem pribuznych oblastech. Po zajimavistech ostrova nas vozil domorodec Toyotou Avanza G (7-mistne MPV). Jak jsem si vsiml, auto nemelo vubec topeni. Logicky, na co na Bali . Ale ovladaci panel vypadal zvlastne. Prikladam foto. Navic, auto nejen ze nemelo zadne ovladani ofuku, ale ani pristrojova deska fyzicky nemela ofuky na celni sklo. Klimatizace byla zapnuta stale, zadny ovladac on/off. Proste auto designovane na miru temto oblastem. BTW, za tech tady stravenych 14 dni jsem nepotkal jedine soudobe auto VW koncernu (pouze nejake puvodni brouky, transportery T2 a plazove bugyny), nevidel jediny VW group autosalon. I kdyz, zastoupeni jedne znacky jsem tu precejen videl - Ducati. Bude to ale okrajova zalezitost, na silnicich jsem videl vseho vsudy 2 kousky. No a zar par hodin frrr smer Shanghai. Sakra.
    2 body
  2. Plačka se tu sice směje, ale už objednal pro obě auta
    2 body
  3. že ty jsi to dal na hadici od chlazení
    2 body
  4. Vendys88 > v tématu Amundsen, kde jsi vznesl svůj dotaz poprvé jsem ti napsal návod jak na to. Těžko Ti více pomoci.
    1 bod
  5. Kameru som kupil na sbazare.Kable sa tahaju az do radia a napajanie do poistiek ale niekto to napaja zo zadneho stieraca. Ja som to chcel mat podla origo schemy. Kodovat treba aj radio aj cuvacie senzory pokiaľ sú.Uz si to presne nepamätám, neskôr môžem nafotiť. romo33
    1 bod
  6. Ale treba uz Rusove napsali nejaky Keygen ;-)
    1 bod
  7. Je to vcelku jednoduche vysvetleni. S nejvetsi pravdepodobnosti se ta skla prodavala tak malo, ze je v ramci splneni odberu od dodavatelu cpali prave do skodovackych aut. Omicron - anomalii je mysleno to, ze Columbus i Amundsen staly oba par tisic. Vybavy jsou u L&K mezigeneracne dost prekopane. V zakladu krome skel byla treba i metaliza. Pribylo KESSY, tempomat je adaptivni s front assistem, vyhrivany volant, stribrny nosic, sklapeni zrcatek, "phonebox", led pasky ve dverich, zadni bocni airbagy, el. kufr u combi, hlídání mrtvého úhlu (řeší uměle vytvořený problém mizernými zrcátky v OIII). A tyhle polozky se v ceniku vyjimaji lepe nez napis "kvalitni kuze" nebo "kvalitni zvuk". Rada lidi srovnava jen polozky v ceniku a na realnou podobu kasle. Bohuzel.
    1 bod
  8. Jojo, to jsou ona, no vidim, ze si "referenti" uzivali Priplatek za ne byla pekna palka, ale dnes jiz nejsou ani za priplatek...
    1 bod
  9. Tvl, to si koupím a konečně vyhraju Škoda Economy Run.
    1 bod
  10. Co máš za antivir? Něco od ŠA?
    1 bod
  11. Tak motor je v kupě, zatím sem najel asi 200km v záběhu a vypadá to že olej ani chladicí voda nemizí. Byl sem ukázat ty sjetý kroužky zdejšímu odborníkovy přez koncernový motory a ten konstatoval že motor byl zcela jistě uvařen. Vypadá to že záhada je vyřešena, tak snad to pár desítek tisíc km najede.
    1 bod
  12. Tak jsem se pustil do demontáže motoru a výsledek hledání příčiny spotřeby oleje mě doslova děsí. Všechny součásti motoru, šály, písty, ventily, vačka, zdvyhátka ventilů atd. Nevykazují prakticky žádné nebo jen minimální opotřebení. Jediné co je naprosto v háji jsou pístní kroužky, a to všechny. Nebyli zapečené ani prasklé nýbrž sjeté. Opotřebení je tak silné že u stíracích kroužků úplně zmizeli stírací planžetky, viz foto. Opotřebení válců je je na průměr max o 0.05mm a ovalita válců je do 0.03mm. Tolerance je do 0.10mm. Coz je si myslím vzhledem k najetým km v pohodě. Otázkou je co způsobilo ono předčasné opotřebení kroužků? Pokud by motor jezdil bez oleje, nebo byl uvařený byli by přeci poškozeny i jiné části motoru a ne jen kroužky. Jinak kroužky jsou GOE což je nejspíš Goetze.
    1 bod
  13. A kdo nechce pájet drát na pojistku tak si koupí adaptér kterým jen nahradí nějakou již použitou spínanou pojistku a má to bez práce. V adaptéru jsou dva sloty na pojistky, do jednoho dáte tu co jste vyndali a nahradili adaptérem a druhá jistí ten výstup na který si připojíte cokoliv.
    1 bod
  14. Podle mého názoru, když budeš jezdit krátké trasy, popojíždění se studeným motorem atd, tak tě při proměnlivém intervalu výměny oleje tě ŘJ pošle pro nový olej mnohem dříve než po 30 000 km nebo dva roky. Vyhodnocuje to podle spotřeby paliva, teploty oleje atd.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...