Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/23/17 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
Pro klidnou jízdu dostačující, na závody to není to je snad jasné. Zatím jsem s motorem velmi spokojen. Dle měření z aplikace jsem jel maximálkou 207, zrychlení 0-100 za 8,84 s. Údaje z PP ohledně spotřeby dlouhodobá 6,9 na počátku byla 8,3. Teď mám najeto 5000 km a zatím vše v naprostém pořádku. Motor je tichý, start-stop systém funguje překvapivě svižně oproti předchozímu autu, takže mi to ani neštve. Jen v kolonách ho vypínám jinak na běžné stání na křižovatce mi nevadí. Pružnost mi přijde slušná když vezmu v potaz váhu a velikost auta. Mody fungují asi tak, že eco - jen pro důchodce a spořivky jinak teda pružnost a dynamika nula... normal - pro pohodovou plynulou jízdu absolutně v pohodě ve své podstatě využívám nejvíce, režim sport - víc točí klidně i do omezovače a nikdy se automatu nepodařilo zařadit šestku, pružnost a dynamika fakt slušná, opět upozorňuji na váhu a velikost vozidla. Mám tedy jen předokolku v automatu a na 4x4 bych volil dvoulitr, protože u tohoto motoru by předpokládám narostla spotřeba na úroveň dvoulitru a kroutící moment je zde také menší. Pokud chceš tažné zařízení pro vozík tak to půjde v pohodě, ale pokud třeba na loď či obytný přívěs tak si troufám tvrdit, že by to byl opruz s tím jet. Při plném zatížení vozu je to v pohodě pro plynulou jízdu, "závodit" jde jen tak ve dvou lidech na režim sport. Jezdím v pěti lidech dva dospělí tři adolescenti a v kufru tašky pro čtyři holky.... a nějaké mé svršky a úplně v pohodě, samozřejmě v tu chvíli je spotřeba tak o litr až litr a půl větší než je průměr. Jinak můj jízdní styl je klidný a rychlostně se pohybuji na vrchní hranici povolených limitů v ČR, maximálku jsem zkoušel v Německu. Výkonově tedy v pohodě a co se týče poruchovosti a technického života to ukáže čas, protože řeči typu to bude utahaný a celý se to rozsype jsou jen keci dokud to nebude empiricky ověřeno. Máme doma ještě Tiguan se stejným motorem takže jsem volil podle zkušenosti a předchozí auto byla Honda CRV 4x4 2,2 diesel 110kW. Dle záznamů jsem využil čtyřkolku jen ze 4 procent, proto vím že ji nepotřebuji a také vím kolik byla její spotřeba. Teď mohu s klidným svědomím říct, že jsem udělal dobře a pokud nebude motor závadový tak si příště klidně koupím jeho nástupce. Mimochodem benzín už budu mít vždy ta kultivovanost mi prostě dostala na kolena. Přeji pěkného dne všem.1 bod
-
Ne dat svetla do tovarniho nastaveni Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk1 bod
-
pôjdeš do menu rádia a tam kde nadstavuješ svetla, stierače a kopec iných veci tak niekde úplne dolu v ponuke je obnovenie vyrobných nastavení alebo niečo podobné..na to klikneš a vyberieš možnosť aby obnovil vyrobné nastavenie pre položkú svetlá..to už zbadáš ked sa v tom budeš nurať v aute.1 bod
-
1 bod
-
Včera se jí narodilo dítě.To je první a poslední věc, která z ní vylezla a měla hlavu a patu.1 bod
-
hodně zajímavé. Akorát si říkám, že je to muselo vyjít hodně draho a skoro bych si tipnul, že ty filtry (o vlastním testu nemluvě) neplatili ze svého. Jenže pak se nabízí otázka, nakolik to bylo objektivní...1 bod
-
omicron: kokta7 ma pravdu. U VW byla akce na podporu prodeje a vyse slevy byla nekde kolem +- 22%. U Octavie jsem se koncem dubna dostal na slevu 12%, u Suberba take. Bavime se o vozech ve velmi podobnych vybavach. Nakonec jsem koupil Passata.1 bod
-
Ano jsem s některými věcmi nespokojen, zejména s politikou výbav u celého koncernu, nejen tedy Š. A koupit si "prasáka" ? S takovou výbavou asi těžko za "podobnou cenu", jako dovybavenou O3FL LK, levněji než P. by vyšel asi i Superb, ale ani Superba, ani "prasáka" nechci, z různých důvodů, to jsem psal výše. Byť Superb se mě na rozdíl od P. moc líbí. Mým důvodům rozumět nemusíš, ale jsou. Ale nic ve zlém, zkus mě dát cenu na "prasáka" se stejnou/obdobnou výbavou, ať vidíme tu "podobnou" cenu1 bod
-
Proč by ho to neživilo? 600 za 2 hodiny prace? Než se vypustí olej tak má vše hotovo.1 bod
-
1 bod
-
Minulý týden jsem provedl montáž zadních repro které jsem si dle inspirace v tomto vlákně nechal poslat z HTCARu jako kompletní sadu včetně připravené kabeláže. Obsah balení se oproti Mikliskově variantě z r.2014 asi nepatrně liší - středobasy: 5E0035411A - výškový repro: 1Z0035411B - nýty na přinýtování reproduktorů jsou 4,8x16 se zvětšenou hlavou (takže zástavba je možná asi i do Rapida s opancéřovanými dvečmi) - výškové reproduktory mají už z výroby připojovací konektor celkem elegantně obalený molitanem, což eliminuje případné klepání konektoru do tapecu nebo do plechu dveří a nemusí se tedy už dodatečně omotávat tak jak to musel dělat Miklísek) Před akcí jsem pro jistotu nahlédl do DP, přečetl si zde uvedený hezký Miklískův návod a rovněž návod dodávaný od HTCARu v rámci balení. A protože si oba dva návody trochu protiřečili, tak se podělím o své zkušenosti jak jsem to pořešil já (kdyby to chtěl náhodou někdo taky ještě zkusit). Mechanická část šla celkem podle očekávání. Sundavání tapeců ze dveří šlo celkem dobře (možná proto, že bylo celkem teplo a umělá hmota byla docela poddajná) odtrhl jsem je z těch úchytek pouze rukama bez jakéhokoliv páčidla a přitom jsem ani jednu nezničil. Kromě pootočení toho zámku nas spodku dveří je před odtržením těch úchytek dobré (což btw. v návodu není uvedeno) předem odšroubovat ty dva šrouby kterými je ten tapec v místě madla přišroubovan ke dveřím. Kabely jsem vedl vpravo ve výdutí palubní desky nad kastlíkem spolujezdce a vlevo je přichytil k existujícímu svazku co vede u stěny nad pedály. Ttakže jsem za tím účelem dle návodu v DP demontoval i pravý a levý spodní panel A slouku a kastlík spolujezdce. Výškové reproduktory jsem na jejich pozici v tapecu bez problémů zafixoval třemi kapkami tavného lepidla. Středobasy se nýtují, a protože ty otvory v tom plastu toho límce reproduktoru jsou překvapivě docela dost velké, použil jsem pod nýty podložku. Co se týká elektrické části, tak v dodaném návodu od HTC mne trochu pobavilo, že v něm jsou použity Miklískovy instruktážní fotografie, ale doprovodný text s instrukcemi o zapojení vodičů dle jednotlivých barev je popsán v obou návodech naprosto opačně (tj. dodaném návodu od HTCARu nekoresponduje text s doprovodnými obrázky). Já jsem použil podobné zapojení jako Miklísek - t.j. modře označený svazek vlevo, zeleně označený vpravo - protože mi to tak přišlo bližší s rozložením barev v originálním svazku. I když jsem propojil kabeláž na sloupku dveří tak aby barvy jednotlivých vodičů (č, čč) korespondovali, tak na konci jsem ještě pro jistotu provedl test polarity reproduktorů pomocí tužkové baterie, čímž jsem zjistil že "+" je na černém a "-" je na červeno-černém vodiči a podle toho jsem to zapojil do FAKRA (MOST) konektoru (t.j. obráceně, než to má Miklísek) Diagnostika: Nakonec je dobré projet auto dignostikou, protože i když vám začnou ty zadní repra nejspíše hned hrát (tak jako hráli mne) tak rádio v diagnostice stejně hlásí chyby okruhu zadních repro. Poslední větší výzvou pak bylo vrátit pravý spodní kryt A sloupku na své místo, ale po mírném boji s umělou hmotou dle návodu vyčteného v DP se to nakonec taky podařilo :-)1 bod
-
A pokud by byla nějaká poptávka. Pokud škrtnou combi tak už je asi jedno jestli koupit Polo nebo Fabii. A pokud chci combi tak nevím co bude mé příští auto, asi jetá Octa. @mp390 Popsal jsi to perfektně, nevěděl jsem že to řešíš až tak do hloubky. A stejně jako @Maverick i já se ve většině s tebou shodnu, ty rány jsou opravdu někdy o strach, že jsem někde ztratil kolo. Pokud to někde v esíčku přeženu tak je to uhnutí nepříjemný, stejně tak prohrab při rozjezdu, ale já to nikdy moc nepřeháním a protiprokluz do toho hrábne jen nepatrně. Ale v 90% času při jízdě se do těchto situací nedostanu, hodně lidí třeba i jen zanedbatelně. Pokud potřebuješ nezdit jako závodník tak pro tebe nižší třída prostě není. Já jsem možná trochu oblblbnutej z F2 a 16", že mě teď přijdou 17" na F3 jako jízda po peřinkách, ale ani výraznej rozdíl v komfortu jsem nepostřehl u 15" zimních. Na ten sportovní podvozek ti Maverick neodpověděl. Myslím že tam jde jen o kratší pružiny a maximálně jiné tlumiče na jedné z náprav. Jinak tam není nic odlišného od standartu. Pokud chtějí na FL 18" tak se to možná neobejde nez naladění.1 bod
-
Prikladam par fotiek z akcie "demontuj si svoje sedadlo". Je to praca ktora vyzaduje trpezlivost a vyuzijete pri nej urcite aj stranku http://milujipraci.cz :-) Ak ste to nikdy nerobili (ako ja) tak si to naplanujte na nejaky ponury jesenny vikend, mne to cele trvalo den a pol. Ked uz budete mat dole ten potah tak sa ho urcite oplati vyprat (nie v pracke samozrejme :-) ). Potrebujete nastroje: XZN M10 (na vybratie sedadla von z auta) XZN M8 (na demontaz sedadla/operadla) TORX tusim 25 K fotkam myslim nejaky extra komentar netreba, vidite co vas caka. Predposledna foto je riadiaca jednotka vyhrevu pod sedadlom spolujazdca.1 bod
-
Prisla zima a vyhrev na strane vodica si povedal "nebudu to delat"... Je tu x tem ale na O2 ziadna poriadne dotiahnuta do konca co sa tyka vyhrevu, ziadne fotky, ozaj detailny popis... opravte ma ak sa mylim. Pre nas co sa az tak bezne v elektrike aut nevrtame su rady typu "musí se vše proměřit" asi tak na 2 veci,... :-) Tu je par info, rad a fotiek ako na to: - vyhrev sa sklada z 2 casti - decka sedadla a decka operadla. Su spojene do serie - ked v jednej pride k preruseniu vodica, tak nejde cely vyhrev daneho sedadla, druhe sedadlo funguje - ak zrazu prestane fungovat vyhrev oboch sedadiel, moze ze mat na svedomi riadiaca jednotka vyhrevu, ktora je pod sedadlom spolujazdca (mala cierna kocka, ide do nej kabelaz od vyhrevu) - decky operadla a sedadla maju ine konektory, ale da sa to prehodit/preletovat ked ste nahodou kupili jednu a potrebujete druhu - avsak pozor - v decke na sedadle je okrem vyhrev dratu aj termistor, ktory sluzi na regulaciu, tj nemozete pouzit decku operadla na sedadlo - nefungovala by regulacia, vobec by to nehrialo... decka sedadla ma preto 4 pinovy konektor, operadla iba 2 - orig. decky stoja v autoriz. servise necelych 40 EUR/kus, dali by sa pouzit v podstate aj ine - podobneho tvaru/rozmeru, konektor sa da naletovat zo "starej" originalnej Ked vam nejde vyhrev a chcete zistit ktora decka je vadna, robi sa to takto: Musite povolit 4 sroby ktore drzia kolajnice sedadla o karoseriu aby ste da dostali ku kabelazi vyhrevu ktora je pod sedadlom. Treba na to nastavec XZN M10. Pri tejto prilezitosti si pod sedadlom urcite aj krasne povysavate :-) Kabelaz vyhrevu je na fotkach. 1 - hlavna svorkovnica vyhrevu sedadla (4 pinova) 2 - svorkovnica vyhrevu sedadla kde sa seriovo napaja vyhrev operadla (2 pinova) 3 - svorkovnica vyhrevu operadla (2 pinova) Zlta svorkovnica je aibag, ta kde idu 2 modre draty je pas, tie nas nezaujimaju. Co meriate je - pin1 vs. pin1 na svorkovniciach 1 a 2 - to je drat vyhrevu sedadla, nesmie byt preruseny (odpor okolo 50 Ohm) - dva piny svorkovnice 3 - drat vyhrevu operadla, plati to iste - mozete este odmerat odpor NTC termistora - dvojica tensich kablov v svorkovnici sedadla - pri 25 stupnoch by mal mat okolo 10 kOhm +- Este tip: z decky vyhrevu sedadla idu 4 draty, tie ktore su vyhrevny drot su hrubsie, tie co idu do termistrora su tensie, tak to lahko rozonate. Informacie a fotky ktore som uviedol sa tykaju O2 r.v.2005 s vyhrevom prednych sedadiel (od vyroby). Kedze som absolvoval odcalunenie sedadla aj operadla tak sem hodim nejaky popis/fotky.1 bod
-
Ta sleva byla na IČO? U Škody se tak dostaneš taky na dost lepší slevu.. Každopádně od VW pěkná sleva nicméně ten rozdíl u základní ceny stejně vybaveného Passat a Octavie je pořad velký.-1 bodů