Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/14/17 ve všech sekcích

  1. Když to nebude vypadat takto, neřešil bych to
    2 body
  2. jj, to my starý vlčáci nechápeme a holt máme smůlu.
    1 bod
  3. Mně obecně SUVčka moc neberou, ale ty světla se mi líbí. Aspoň to není tuctovka. V reálu to vypadá líp než na fotkách.
    1 bod
  4. Ji, taky se mi víc líbí Karoq než ten divný mastodont. Každopádně Petře já zrovna nejsem ten typ, za kterýho mě bereš. Je plno věcí, co se mi na těchto autech nelíbí všeobecně a i zase vím své o konkurenci. Navíc auta beru na operák, tak nemám problém přiznat co je dobrý a co stojí za pytel[emoji6]
    1 bod
  5. Losky to se fakt neokouka, hnusny to bude i za 3 roky do prvniho Faceliftu. To u Kodiaqa jsou ta svetla v tomhle srovnani klaudie schiffer. Ale ja Ti rozumim. Koho Karota jis, toho Kardiaqa zpivej. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  6. no musel jsem řešit ještě přidřený BA vstřik výměnou za nový, tak jsem zatím jel na BA jen chvíli včera a pak manželka do a z práce, ale zítra jedem do Práglu, tak pojedu jen na beneli a mám tam skoro plnou 100 maxx motion a noťas s VAGem beru sebou, tož to budu monitorovat cestou. Nene, blok nový nebyl, myšleno to bylo tak, že počínaje katem, prvním dílem s vlnovcem, středovým dílem a koncovým dílem + lambdy bylo měněno. Záhada je, že na LPG to jede normálně, bez těchto projevů v tom s tebou nesouhlasím, Fábii mám od nova a LPG jsem dával když jsem ji zajel, tedy při necelých 5t km a jak na motoru, tak i na LPG mám vše origo (krom EGR, ale ten se ku.ví i na čistě BA nebo dieselových autech také) a momentální nájezd vidíš v podpisu. Rooma jsme koupili při 50t km a hned ho předělali a kdyby nebyla ta hysterie s stk, tak jsem nic z toho výše uvedeného nekupoval, protože auto jezdilo normálně, max. začal zlobit ten vstřik (už v létě), ale to už mám pořešeno. Ono totiž hodně záleží na tom, kdo ti to předělá ...
    1 bod
  7. Ten zadek nic moc, ale v černé by mohla být ta světla potlačena. Až nebudu moci pro stáří (to nebude dlouho trvat) vylézt z Fabie, tak si ho třeba koupím...možná...
    1 bod
  8. Ale ono se to bude dobře prodávat i mimo ČR.
    1 bod
  9. Predelavat auto na plyn je nejvetsi zhovadilost. Neznam nikoho, opakuji nikoho kdo by s tim driv nebo pozdeji nezacal mit potize. Cena oprav pak kolikrat vychazi na cenu zastavby a to se vyplati. Tedy pokud to neni uz z vyroby tak neplynovat.
    1 bod
  10. Na plynu se vaří, griluje a nebo se s ním topí.
    1 bod
  11. Hoj, svorkovnice 1J0973735 piny jsou klasika ty samé najdeš třeba v konektoru zapojení rádia (ISO), škodovka prodává s kusem kabelu. Koupíš třeba tady http://autokabel.cz/index.php?route=product/product&path=34&product_id=578 Jinak tvoje úvaha je správná.
    1 bod
  12. Ha ha, tak ta by Ti toto rozhodně neřekla...
    1 bod
  13. Musíš povýšit jako Stan, podívej, povýšil a už si jde pro Karota, ač nedávno tvrdil, že jeho auto je stále super a že mu stačí a těch 80tis co má najeto, je prý jen motor v záběhu
    1 bod
  14. Já používám tohle http://www.obautodily.cz/obal-skoda-na-pneumatiky-14-amp-quot-18-amp-quot-original-4-ks-4537cz1116/ Jednou za čas přeperu a je to. Kola jsou čisté a nešpiní se. [emoji33] [emoji12] [emoji23]
    1 bod
  15. 1 bod
  16. moralles: Jo tak u ST a RS je ten zvuk parádní když má průchozí výfuk, ale u fabky kde ty koně stejně takové nebudou by mi to přišlo asi trošku úsměvné jak říkáš, ale tak každý ať si dělá co chce. Rád si to pak taky poslechnu co to bude dělat
    1 bod
  17. Ten catalizator je tam na niečo, a odstraňovanie je fakt moc eco Keď chcem výkon tak si kúpim výkonné auto a chváliť sa že prasím prírodu za cenu pár koní je úbohé, proste mimo chápanie ľudí čo vnímajú prírodu a životné prostredie ako v prenájme, čo myslíš si že tvoje deti budú spokojné vo vyššom veku, keď sa stále zhoršuje životné prostredie... A teba nezaujímajú deti a ich zdravie, ale pár koní a chváliť sa na fore aký som cool....
    1 bod
  18. Výkon asi ano, Nm pouze s destrukcí turba. Zavolej..
    1 bod
  19. Minulý týden jsem provedl montáž zadních repro které jsem si dle inspirace v tomto vlákně nechal poslat z HTCARu jako kompletní sadu včetně připravené kabeláže. Obsah balení se oproti Mikliskově variantě z r.2014 asi nepatrně liší - středobasy: 5E0035411A - výškový repro: 1Z0035411B - nýty na přinýtování reproduktorů jsou 4,8x16 se zvětšenou hlavou (takže zástavba je možná asi i do Rapida s opancéřovanými dvečmi) - výškové reproduktory mají už z výroby připojovací konektor celkem elegantně obalený molitanem, což eliminuje případné klepání konektoru do tapecu nebo do plechu dveří a nemusí se tedy už dodatečně omotávat tak jak to musel dělat Miklísek) Před akcí jsem pro jistotu nahlédl do DP, přečetl si zde uvedený hezký Miklískův návod a rovněž návod dodávaný od HTCARu v rámci balení. A protože si oba dva návody trochu protiřečili, tak se podělím o své zkušenosti jak jsem to pořešil já (kdyby to chtěl náhodou někdo taky ještě zkusit). Mechanická část šla celkem podle očekávání. Sundavání tapeců ze dveří šlo celkem dobře (možná proto, že bylo celkem teplo a umělá hmota byla docela poddajná) odtrhl jsem je z těch úchytek pouze rukama bez jakéhokoliv páčidla a přitom jsem ani jednu nezničil. Kromě pootočení toho zámku nas spodku dveří je před odtržením těch úchytek dobré (což btw. v návodu není uvedeno) předem odšroubovat ty dva šrouby kterými je ten tapec v místě madla přišroubovan ke dveřím. Kabely jsem vedl vpravo ve výdutí palubní desky nad kastlíkem spolujezdce a vlevo je přichytil k existujícímu svazku co vede u stěny nad pedály. Ttakže jsem za tím účelem dle návodu v DP demontoval i pravý a levý spodní panel A slouku a kastlík spolujezdce. Výškové reproduktory jsem na jejich pozici v tapecu bez problémů zafixoval třemi kapkami tavného lepidla. Středobasy se nýtují, a protože ty otvory v tom plastu toho límce reproduktoru jsou překvapivě docela dost velké, použil jsem pod nýty podložku. Co se týká elektrické části, tak v dodaném návodu od HTC mne trochu pobavilo, že v něm jsou použity Miklískovy instruktážní fotografie, ale doprovodný text s instrukcemi o zapojení vodičů dle jednotlivých barev je popsán v obou návodech naprosto opačně (tj. dodaném návodu od HTCARu nekoresponduje text s doprovodnými obrázky). Já jsem použil podobné zapojení jako Miklísek - t.j. modře označený svazek vlevo, zeleně označený vpravo - protože mi to tak přišlo bližší s rozložením barev v originálním svazku. I když jsem propojil kabeláž na sloupku dveří tak aby barvy jednotlivých vodičů (č, čč) korespondovali, tak na konci jsem ještě pro jistotu provedl test polarity reproduktorů pomocí tužkové baterie, čímž jsem zjistil že "+" je na černém a "-" je na červeno-černém vodiči a podle toho jsem to zapojil do FAKRA (MOST) konektoru (t.j. obráceně, než to má Miklísek) Diagnostika: Nakonec je dobré projet auto dignostikou, protože i když vám začnou ty zadní repra nejspíše hned hrát (tak jako hráli mne) tak rádio v diagnostice stejně hlásí chyby okruhu zadních repro. Poslední větší výzvou pak bylo vrátit pravý spodní kryt A sloupku na své místo, ale po mírném boji s umělou hmotou dle návodu vyčteného v DP se to nakonec taky podařilo :-)
    1 bod
  20. Ahoj, Potřeboval bych poradit jaké zimní pneu, když sem kupoval auto dostal sem k liťákům na kterých mám letňáky (195/55 R15) ještě plecháče se 5Jx14 ET35 14", ale jen 165/70 a už jsou trochu zrezlí disky, teď řeším nové zimáky, pač co mám jsou už 6ti leté a vzorek je už slabota. Nevím jestli koupit nové zimáky a hodit to na ty liťáky.. nebo to nechat na těch plecháčích a koupit jen ty menší 14", nechce se mě kupovat nové plecháče.. Moc toho přes zimu nenajezdím, jen do práce a s rodinou atd.. Díky, Petr
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...