Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/21/17 ve všech sekcích

  1. To vis, kazdemu vsechno nezaplati tatik. [emoji23]
    4 body
  2. Dělej oslavy pro plačku.[emoji12]
    2 body
  3. Stačí kamerový systém a televize. Jako mají myčky. Sednu s hosteskou, dám s ní kafíčko a pokecáme co budem dělat večer. ?
    1 bod
  4. Tak on to nebyl škrábanec, ale nerozleštěný vosk.
    1 bod
  5. No my máme taky 14 platů a stravenky bez doplatku. Navíc hypošku pod 1%. No nevem to .
    1 bod
  6. Tak mi to přeci jen nedalo a trochu oleje jsem si z mého motoru odsál... Nejsem chemik, ani znalec v oboru motorových olejů a proto mi případně odpusťte můj laický popis a úvahu... K mému zjištění se již hned na první pohled nejedná o olej specifikace VW 502.00 nebo 504.00, jež mám doma k dispozici a jež je nám všem velmi dobře znám... Jedná se o zelenou tekutinu, jež je mnohem více řidká, než jakýkoliv běžný olej, jež jsem dosud u koncernu viděl. Viskozita o dost nižší, než běžné oleje koncernu, patrná již promnutím v prstech... vůně shodná, jako běžný syntetický olej. První co mě napadlo, bylo ku..a, co to je za vodičku :-( ... to asi nejlépe vystihuje popis této kapaliny. Z výše uvedeného tak usuzuji, že se skutečně bezpochyby jedná o olej typu VW 508.00. Mé 2.0 TSI (motor DLBA) bylo vyrobené 25.9.2017 a již z výroby tak má použitý olej specifikace VW 508.00. A.
    1 bod
  7. Jó kamaráde, to jsi tady neměl psát, protože Tě zařadí mezi BRZDY SILNIČNÍHO PROVOZU jak mě. .
    1 bod
  8. Jenže ono to není o tom mít nebo nemít na banány nebo mít nebo nemít dva tisíce. Navíc se to týká i fabie za "ubohýho" 1/4 míče. Ale jak jinak jim chceš ukázat že nesouhlasíš s jejich cenovou politikou? Dokud to všem bude jedno tak se to nezmění. Btw. kolenovrt by si donesl i ostatní vlastní materíl a ještě by chtěl slevu. Kdyby měli na litreu přirážku 25-50% tak jim nikdo neřekne ani půl slova. Já si třeba vlastní olej nosim ze dvou důvodů - nesouhlas s cenou a nedůvěra v obsah těch jeijch 200l sudů.
    1 bod
  9. Nebal bych se toho. Tim plnym zatizenim na dalnici predpokladam myslis rodinu. A to myslim nebudes mit potrebu jet kopec nekopec 200km/h a nahanet kazdou minutu. Takze na bezne jezdeni 150 koni v 1.4tsi urcite staci. A aby ti to moc na te dalnici nezralo, tak stejne pojedes spis v klidu. Muj nazor Jinak neznam tvoje potreby nakolik opravdu vyuzijes 4x4. Jestli jen parkrat do roka, tak po zbytek roku budes zbytecne vozit bezmala 100kg zeleza navic.
    1 bod
  10. Twisted: Proč by to mělo být dobře? Není přece důležité, co je uvnitř za střeva, ale jak to svítí. Pokud bude náhradní zdroj dobře fungovat po stránce barvy světla, světelného toku i geometrie, nevidím jediný rozumný důvod, proč by se s ním nemohlo jezdit. Jestliže nebudou oslňovat a budou líp svítit, ať jsou to třeba tři LED na destičce. Pokud to povede k větší bezpečnosti provozu, je to naopak správné. Stejně tak z hlediska vlivu na životní prostředí je obecně lepší provést jednoduchý upgrade než jinak funkční věc vyhodit a pořídit novou. V některých evropských zemích je možné nechat si za malý administrativní poplatek světla s náhradním zdrojem úředně přeměřit a když svítí v souladu s normou, dostane člověk štempl a může legálně jezdit. To je IMO správný přístup. Ne buzerovat s předraženými homologacemi kdečeho a dogmatickým lpěním na zbytečnostech, jak se to děje u nás.
    1 bod
  11. špatné odhlučnění kol/podběhů, má více automobilek na daleko dražších autech. Taková Mazda 6 by mohla vyprávět. Rapid je odhlučněný dobře, na rány do podvozku by nějaký tlumící materiál moc nepomohl. Plasty na to že jsou tvrdé, vypadají opravdu dobře. Jejich citlivost na poškrábání je cajk. Výplně dveří jsou průser, jak jsou svařované z několika segmentů a jsou velice lehké, tak na kostkách dělají neskutečný bordel. U loketky je problém s ručkou, s řazením ne. 5 dveře u liftbacku jsou špatně zavřít proto, protože jejich plocha hrne dovnitř obrovské množství vzduchu. U auta za 350tis zas nemůžete chtít automatické dovírání co má mercedes
    1 bod
  12. zrovna hypoška není to, čím bych se asi chlubil.. hypošku má rád jenom beuticek
    0 bodů
  13. OIII liftback, 2.0tdi, dsg, style + nějaký doplňky navíc (viz. moje auto) objednána 5.10. a dnes mi volali ze Škodovky, že auto bude 13.11. vyrobeno a 15.11. dodáno do salonu. Musel jsem provolat pár kontaktů ve ŠA, protože prvotní termín byl až 2KT2018. Ale i tak je to čekání strašlivě dlouhý.
    -1 bodů
  14. Jak se překoná zamklá zpátečka, to jako jde lehce obejít ?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...