Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/15/18 ve všech sekcích
-
Možná toto někomu pomůže. Problémy se spojkou jsem si prošel až po vyhrožování právníky (Prodejce a autorizovaný servis v jedné osobě + já). Bude to v létě 2 roky, co jsem to řešil. Koupil jsem si Oct.III necelé 3 roky starou (4-letá prodloužená záruka, 80 tis km) u Prodejce Šokoda (+servis v jedné osobě), problémy se spojkou se začaly záhy objevovat (několik týdnů po koupi). Klepání, po vyšlápnutí spojky přestalo, auto se po nastartování třáslo, onen standardní jev po sešlápnutí spojky, že se zvýší otáčky, záhadně přestal.. Nejprve reklamace (marně - jejich závěr: je to ojetý vůz a nazdar, ale že je v tovární záruce= nezájem). Obrátil jsem se na právníka, soudního znalce (mám štěstí, že jsou to kamarádi ze studia, jinak by to byl asi ranec), nicméně právní oddělení salonu jsou zřejmě také ostřílení borci, tak si vyměnili několik dopisů s paragrafy, který mi nic neříkají a závěr z toho byl.. dáme to k soudu. Auto mezi tím celou dobu stálo v onom salon/servisu.. Nicméně, po vlastní ose jsem začal ve svém okolí obvolávat servisy, protože auto bylo v záruce. V okamžiku, kdy se dověděli, že už jsem to jednou reklamoval u prodejce, všichni dávali od toho ruce pryč, vytáčky typu.. "rozebereme, nafotíme, natočíme, pošleme do Boleslavi, 14 dní si počkáte, ale většinou to pak nic není a zaplatíte to..". Načež jsem se přes kolegu z práce dostal až na reklamačního technika ve VW salonu, který byl velice vstřícný. Z jeho vyjádření: "Jedná se o výrobní vadu této motorizace (poddimenzovaná lamela), o které víme, standardně to našim zákazníkům (vw) na záruku měníme v jejich Golfech a Touranech, nerozumím tomu, jak je možné, že to Škoda s vámi neřeší. Jestli chcete, tak já vám záruční opravu u Škody zařídím". A taky udělal. Paradoxně v salonu, ze kterého mě před tím vypoklonkovali, a ten samý reklamační technik Škodovky, jakmile měl v ruce ten papír z VW, ...úplně jiný přístup, kafíčko, nechcete náhradní auto?.. Už je to dlouhé :-) Prostě závěr: Ano, pomohlo to. Chod spojky, zvuky atd.. vyřešeno, vrátilo se i "standardní" zvyšování otáček. Nakonec na soud nedošlo, u prodejce už si nekoupím ani stěrač, za ten přístup. Veškerou jejich reklamu jsem z auta odrbal a dotazník spokojenosti o prodeji z MB jsem jim pořádně okořenil :-)5 bodů
-
3 body
-
Takže opět se mi potvrzuje, že my co nemáme výdobytky doby typu fejsbůk a tapacosi jsme šťastný, protože nám stačí normální prohlížeč a místo fejsbůku jít pokecat raději na pivo :-)3 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
tak určitě... jsme sice v OIII a její konkurenci, ale i tak bych si při porovnání vzal do úst rumuny - kolega má od loňska Duster s benzínovou 1,6. Vnitřek je samozřejmě plastový, nicméně u dveřního madla má kousek látkového potahu, a má i ty plynové vzpěry kapoty. Svezl jsem se zrovna s Karoqem (1,5 TSI +DSG /Style + něco navíc) a musím uznat že rozdíl mezi nimi byl zhruba 450 tisíc....Ovšem látka na dveřích nikde a kapota jen na výklopnou podpěru. Samozřejmě jízdní projev je někde jinde, ale i tak. A vidíš, stejně je prodejnost Karoqu od začátku roku 1074 vozů oproti 678 Dusterům...1 bod
-
V tom případě to tady musí potvrdit někdo, kdo to měl například rozebrané. Já se po tom svého času pídil a bylo mi potvrzeno výše psané = že nemá. Bavím se tedy o manuální převodovce. Dvouhmotu má přece DSG. A možná se o tom tady někde vedla diskuse. Zkus pohledat.1 bod
-
Jeden malý postřeh. Plynovou vzpěru na kapotě má nejen přímá (a mnohdy i levnější) německá, francouzská, korejská či japonská konkurence, ale dokonce i lowcost typu Dacia. Naproti tomu Octavia je podle řady zdejších diskuzí model typu "dodělej si sám" - viz zmíněné plynové vzpěry na kapotě, papírový obal na baterii, izolace motoru a tuning vrzajícího interiéru. (úspory jako torzka místo multilinku ani nemá smysl komentovat)1 bod
-
1 bod
-
Dopr. Jednou jedu sockou a nakonec musim pěšky. A pak že se tramvaj nedokáže vyhnout do protisměru.1 bod
-
Můj názor na malý objem 1.2 a nízké otáčky: Po 13 letech a 160 tis. jsem před rokem prodal F1 HTP 47 kW. Motor byl v té době naprosto vynikající. (Já vím, nevěříte) . Nejezdil jsem totiž nikdy na nízké otáčky a neustále jsem podle potřeby podřazoval. Byla to nutnost kvůli slabému výkonu. Už skoro rok jezdím na FIII 1.2 TSI a kašlu na rádce řazení, který je absolutně nesmyslný až hloupý. Už v prvních měsících jsem si ověřil, že při 80 km/h je okamžitá spotřeba stejná někdy i lepší na 4. stupeň, než na pátý. Prostě motor hravě táhne a dobře spaluje. Proto podřazuji dříve, jako jsem byl zvyklý u minulé Fábie. Ve městě jezdím na 3. st v otáčkám asi 2000. Je to určitě lepší, než podle rádce jezdit na 4. st při otáčkách 1500. Turbo zabírá někde kolem 1800 a tak jezdím vždy až nad touto hranicí. Možná mi všichni budete oponovat, ale já si chci svůj malý motůrek šetřit, aby za 10 nebo 13 let byl stejně tak dobrý, jako pomlouvaný HTP. Přeji všem radost z jízdy :-)1 bod
-
1. U vrchního spoileru se jenom lepí. (Lepí a šroubuje už na připravená místa jenom lízátko a lišty u dveří). 2. Je otázka co by se mohlo asi projevit. Jediná možnost, kdyby si třeba použil nějaké špatné lepidlo, které by podráždilo lak a pak by si ho chtěl reklamovat, že je něco špatně. Možná potom by šli, kde by mohla být chyba, ale jinak asi ne. 3. Nechápu smysl otázky. Vždy ti to o nějakou míru naroste. Prostě tam dáváš něco navíc, tak tam z logický úvahy něco bude. Mrkni na fotky MC Fabii a uvidíš jak to bude vypadat. 4. Vše je otestované Škodovkou, kde oni to lepí a prodávají jako "sportovní fabii", takže si nemůžou dovolit, aby to dělalo kravál. Takže ne. 5. Budeš tam mít jedno plexi, a to to první co je už od výroby. Bylo by to i nesmysl, protože tam už máš ostřik. Okolo 5 brzdového světla je tam prostě "výřez", jde to okolo toho. 6. Nemám zkušenost, takže nevím, ale z logické úvahy ne. 7. Originální díl bude drahý cca 7000 - 8000 Kč i s lakem + montáž třeba 1500 - 2000 Kč, dle servisu už. Jestli nechceš lepit sám, tak si to kup ZDE: https://www.spoilercentrum.cz/produkty/striska-stresni-spoiler-monte-carlo-skoda-fabia-iii-lakovany-6v6827939/ a nech nalepit ve škodovce. Nemáš zač, snad jsem vše řekl správně a i poradil1 bod
-
asi máš opravdu problémovou značku, viz.: https://forum.xda-developers.com/android-auto/android-auto-general/android-auto-compatible-huawei-phones-t37447251 bod
-
Mne to robilo cca rok dozadu na pravom svetle. Ziarovka mi skutocne prestala svietit a potom zase sama nabehla. Bola tam chybna kostra. stacilo vybrat ziarovku a a trochu stacit k sebe tie pliesky v ktorych je ulozena. Odvtedy je klud. Mozno je to aj tvoj pripad1 bod
-
No jak se to vezme, tak jednoznacne to neni, na neutral z toho kopce totiz zase dal dojedes.1 bod
-
"Popoháněním" prodejce (nejspíš) termín dodání nezměníš. Ovšem měl by vědět na kdy je opravdu vůz zaplánován do výroby.1 bod
-
Je krize, no. Manažeři mění pozice, protože jinde dostanou o 5 - 10 tisíc víc. Problém je, že jsou namlsaní a nemyslí na fakt, že jednou se objeví zase krize a budou všichni v hajzlu.1 bod
-
ahoj, foto nemam. postupuj podla navodu hore. Daj dole tapacir dveri naslednej daj dole krytku ofuku - to je ten maly trojuholnicek na urovni zrkadla. Potom tam mas jednu skrutku, ktora drzi zrkadlo. Tu povolis a mas dole zrkadlo. vytiahnes stare tesnenie to by snad nemal byt problem...Zklo musis mat samozrejme spustene. Ked nasadis nove tesnenie tak davaj pozor na to aby si ho ma aj po bokoch vyrovnane a ne nejako pokrivene. potom pomaly po kusku vytahuj okno hore a pozeraj ci zapasovalo do tesnenia - ono by si malo viacmenej najst cestu do tesnenia samo. Este jedna rada. poriadne si vsetko popozeraj alebo si to vsetko fot pred tym ako zacnes tesnenie vyberat aby si vedel ako to presne bolo - pomoze ti to pri skladani. je to inak pica robota uz by som to asi nerobil ale odniesol by som to do servisu.1 bod
-
Nene. Svoje si šetřím. [emoji16] I přes to všechno je nejlepší auto služební s CCSkou. [emoji6][emoji6][emoji6]1 bod
-
-1 bodů