Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/27/18 ve všech sekcích
-
2 body
-
určitě ne, pokud jsi ji měřil bez nastartovaného motoru, tak jsi to měřil správně. Ovšem jak píše Twisted, na klidové napětí mi to přijde také nějak moc.1 bod
-
1 bod
-
Kabelů, které vám lezou z pod krytu západky se nebojte, ve výrobě slouží pro kontrolu vlhkosti, zatékání do útrob automobilu. Po zkontrolování by je měli zastrčit do dírky ze které vám koukají, aby nebyli dále vidět, takže si je můžete schovat, ať vám dal nekoukají.1 bod
-
jinak kdyby to nekoho zajimalo, budiky jdou vpoho vytahnout a plexi z nich jednoduse demontovat. Jde to krasne vylestit rucne nejakou jemnou brusnou pastou a na zaver jemnou lestici pastou. Pak aplikovat nejakou ochranu proti UV. Dobre je mit vnitrni cast plexi stale zakrytou, jak tam jednou napadaji vlakna z mikrouterky, je problem to z toho dostat (reseno destilkou).1 bod
-
1 bod
-
Mě se nejvíc osvědčilo najít si auto, co má nápisy stejně jak mám já. Vezmu papír (A4), přiložím ho hranou k hraně na karoserii a jemně to tužkou prokreslím Lepení je pak jednoduché.1 bod
-
Houskové knedlíky: "Krájejte tři dny staré housky" Už odpoledne jsem toho měl plnou vanu, recept jak pro regiment...1 bod
-
Můj názor na malý objem 1.2 a nízké otáčky: Po 13 letech a 160 tis. jsem před rokem prodal F1 HTP 47 kW. Motor byl v té době naprosto vynikající. (Já vím, nevěříte) . Nejezdil jsem totiž nikdy na nízké otáčky a neustále jsem podle potřeby podřazoval. Byla to nutnost kvůli slabému výkonu. Už skoro rok jezdím na FIII 1.2 TSI a kašlu na rádce řazení, který je absolutně nesmyslný až hloupý. Už v prvních měsících jsem si ověřil, že při 80 km/h je okamžitá spotřeba stejná někdy i lepší na 4. stupeň, než na pátý. Prostě motor hravě táhne a dobře spaluje. Proto podřazuji dříve, jako jsem byl zvyklý u minulé Fábie. Ve městě jezdím na 3. st v otáčkám asi 2000. Je to určitě lepší, než podle rádce jezdit na 4. st při otáčkách 1500. Turbo zabírá někde kolem 1800 a tak jezdím vždy až nad touto hranicí. Možná mi všichni budete oponovat, ale já si chci svůj malý motůrek šetřit, aby za 10 nebo 13 let byl stejně tak dobrý, jako pomlouvaný HTP. Přeji všem radost z jízdy :-)1 bod
-
To přeci nejde. Vyhýbej se podezřelým zdrojům, používej danou specifikaci, výměny dělej s rozumem a nemusíš se patlat s tím jestli originál, Castrol, Shell atd. Výsledek bude stejnej.1 bod
-
Rád bych se tady s Vámi podělil o takovou mojí úpravu auta, který by zároveň mohla i někomu pomoci př stejné výměnně. Chtěl jsem na autě předělat znaky na nové, ale pořád to vázlo na tom, že ve volantu zůstane znak starý, aˇž jsem na internetu objevil obchod, kde se krytky airbagu prodávají. Krytku jsem objednal a jakmile došla, mohlo se začít s výměnou. Nářadí, které jsem použil bylo následující: zrcátko, plochý šroubovák, klíč č. 16 a ruce . Já při demontáži airbagu neodpojoval autobaterii, pouze vytáhnul klíč ze zapalování, ale když baterii odpojíte, budete mít vetší jistotu, že vám nečekaně nebouchne.. Teď k samotnému návodu (vše je na fotkách pod textem) 1) Pootočit volant od 90°, tak aby bylo možné povolit zámky, které drží airbag na věnci volantu 2) Vzal jsem zrcátko a položil tak, abych viděl na zámky a mohl jsem je povolit 3) Povolit zámky - pomocí plochého šroubováku. Je potřeba airbag mírně odtahovat od volantu, protože když to neděláte, tak vám vše zase zaskočí zpět. 4) Otočit volant o 180°, aby bylo možné povolit i zámek na druhé straně, postup stejně. (Je k otočení volantu potřeba klíč, protože se zamkne.. 5) Povytáhnout airbag a opatrně odpojit kabel od volantu. Jde to velice jednoduše, jenom popotáhnete k sobě. 6) Airbag si přeneste někam, kde máte na práci místo (já to dělal v kufru auta) 7) Po odpojujte černé kabely z airbagu (krajní jdou vytáhnout šroubovákem, ta ten uprostřed použijte třeba kleště, jde ztuha. 8) Klíčem č. 16 povolte všechny 4 matice, které drží vrchní plech (pod plechem jsou 4 pružiny, které ho odtlačují) 9) Sundejte plech, pozor na kabel (nejspíš jde od airbagu odpojit, ale já jej neodpojoval), pod ním je ještě jeden, taky jej sundejte. 10) Poslední plechovou část už drží plastové západky krytu airbagu, postupně je všechny od-cvakněte a plech sejměte. 11) Nyní již můžete vytáhnout airbag z krytu, jde to dosti ztuha, je tam natěsno 12) Přendejte jej do nového krytu, musíte jej držet po obvodu, má tendenci se rozbalovat. 13) Zase vše složte v opačném pořadí Při přidělávání na volant je potřeba airbag pořádně zatlačit, ať zapadnou zámky (případně zkontrolujte pomocí zrcátka). Návod prosím nikam dále nešiřte, jen v rámci tohoto fóra dík.1 bod
-
Musím se připojit do diskuze k původnímu dotazu s nefunkčním ABS. Též se mi rozsvítila kontrolka ABS a blikala kontrolka brzd, plus po každém startu 3x pípnutí. Stručně pro ty, kteří zaznamenají stejné příznaky: potvrzuji prasklou pojistku v pouzdře nad baterkou (plechová, ne v plastu, 40A), měl jsem na ní vlasovou trhlinu, zřejmě stáří- nebyla přepálená, ani mechanicky poškozená. Možná od vibrací, máme špatnou silnici před barákem, připojuji obrázek z diagnostiky, tak snad to pomůže ostatním při hledání.1 bod
-
vyměníš jen pár žárovek, u fel. 95 se tuším měnily jen baňky jako u favoritu 2W, u fel 97 jsem měl žárovky už s paticí 1,5W ale už je to pár let tak bez záruky1 bod
-
Azi... co? EDIT: Aaaaaaha, wiki poradila - azid se používá v airbagu Mám k tomu vzorec: azid → → (přeloženo: azid → bum → moc au)1 bod
-
Pri 80kmh na rovince uz radim 6ku Kdyz bych mel jet na 4ce, tak to bude tocit jak na dalnici pri 140. Pri te 6ce motor skoro neslysim, pri 4ce to bude rvat jak protrzene... Ja vim, znicim si motor. Stejne neverim, ze bych to auto mel 10let, no treba se pletu, kdo vi... No nic, rozjizdime OT-1 bodů