Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/16/18 ve všech sekcích

  1. Pražák se ptá Ostraváka: Pročpak je ti tak špatněěě? - Bo loňské špagety
    5 bodů
  2. Muž: Ztratila se mi žena, šla jenom do obchodu, a pořád se nevrací! Policajt: Jak je vaše paní stará? M: To přesně nevím … třicet… pět?? P: A jak je vysoká? M: No … je menší než já… P: Štíhlá - silnější? M: Asi tak - akorát. P: Barva očí? Vlasů? M: Barva očí … to nedovedu přesně popsat. A barvu vlasů má podle ročního období a módy. P: A co měla na sobě? M: Asi … džíny?? Tričko?? P: Šla pěšky nebo jela autem či MHD? M: Jela autem! SPZ AA-1234, tmavomodré Audi A8 quattro, střešní okno s kovovým rámem, 18 palcové disky s ET35, obsah motoru 3 litry V6, výkon 333 koní, 8 stupňová automatická převodovka s možností tiptronic do polohy manualu…LED světla pro všechny polohy, jemňoučký škrábanec na levém předním nárazníku a odřeninka 0,5×1 cm na předním disku…
    2 body
  3. Kontrolka tam "je", na ovladači světel (v 99% ji řidič nemá šanci vidět), ale jinak souhlas, proto není od věci uvažovat o dokódování svícení zadními světly i s denními.
    2 body
  4. Nejlepší trávník je beton. Dá se nabarvit na zeleno.
    2 body
  5. Nejhorší smrt je z paniky. Nepanikařte. Buď te v klidu, jezdím 15ti-20ti kilometrové trasy denně - jezdil jsem je s 1.2 HTP, jezdil jsem je s 1.9 TDI, jezdil jsem je s 1.6 TDI a jezdim je s 1.4 TSI. Ty auta s tím nemají problém, jenom to prostě nechce vytáčet do nějakých zbytečných otáček. Ten tříválce je motor. Je to obyčejný motor, který nevyžaduje žádné extra zacházení (panika: je to tříválec, musím kolem toho chodit po špičkách, aby se mu náhodou něco nestalo). Pokud s tím nebudete jezdit zastudena v omezovači, můžete být v klidu. A naopak - za studena v omezovači by vadilo každýmu motoru.
    2 body
  6. Popíšu nepříjemnou skušenost, mám centrál bez dálkového ovládání asi před 1/2 rokem přestal reagovat zámek u řidiče, mám garáž tak jsem moc neřešil a zamykal zámkem na dveřích spolujezdce. Bohužel v tu nejnevhodnější dobu se porouchal i tento zámek a do auta jsem se nedostal, musel přijet zámečník a jenom díky tomu, že nemám elektrické stahování zadních okýnek tak auto otevřel. Od zámečníka jsem se dozvěděl, že jsou u zamknutého auta i zablokovaný mechanický táhla od klik? To je asi proti krádežím, ale představa že v autě zamknu dítě a při poruše systému musím rozbíjet okna tak opravdu klobouk dolů všem vývojářům, kteří v podstatě motoristů znepříjemńují život.
    1 bod
  7. To je pravda, před barákem už mám místo trávníků savanu
    1 bod
  8. @Míša Signálka je ve vypínači a nemusíš prohledávat fórum, stačí přečíst a pochopit návod. A v tunelu to poznáš, protože ti zhasnou budíky. A nebo si nech dodělat signálku velmistrem @wirer jak mám já
    1 bod
  9. Foto mě nepřijdou, že by tam nebyli, nebyšli nebo že by se tam museli lepit.
    1 bod
  10. No, to je jasné, že zásah řidiče je někdy nutný, problém ale je že vlastně nepoznáš, jestli ti LA ta světla rozsvítil (třeba v tunelu), protože i FIII Style nemá zelenou kontrolku. Teda, ona tam asi je, ale není osazená a zapojená.
    1 bod
  11. Určitě vzít 1.2 TSI s origo tažným. Ten litr není špatný, ale s TSI 66kW se mi jezdí lépe.
    1 bod
  12. Ani nemluv. Před dvěma týdny jsem zasadil slavnostně trávník a do teď brečím, že jsem nepočkal... Konečně nemusím dvakrát denně kropit.
    1 bod
  13. Konečně déšť, kinderky budou víc reznout [emoji23] Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]
    1 bod
  14. @Kořas ten light asist je u tebe nepochopení funkce a jeho možností. Prostě za deště a mlhy je pořád dost světla. Ale viditelost už ne. Proto má a musí zasáhnou řidič. I ten rain zapíná světla až po 30 sec deště. Jsou to prostě jen a jen pomocníci.
    1 bod
  15. Já mám Wjenzek 3 plus 1. Vozím zatím jen tři kola. Mě šlo o to co to dělá s karoserií auta kde je přidělání tažné???
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...