Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/28/18 ve všech sekcích
-
Proč? Vždyť podvozky na Octaviích jsou bezchybné a vydrží 3 miliony kilometrů jak nic.2 body
-
Vyndat středovou konzoli, zespoda sundat držák nápojů a místa která se o sebe třou máznout. Dělal jsem to tak a je klid.1 bod
-
1 bod
-
Ano, jestli při pohasne denní svícení při zapnutí hlavních světel, zkoušeli jsme to na MR2015 a tam to svítilo furt na 100% a když byli zapnuté potkávací světla, tak při blinkru LED pásky pohasínali (to dělat mají jen při denním, při zapnutí hlavních světel LED pásky pohasnou a plní funkci parkovacích a právě by měli svítit celou dobu tou nižší intenzitou v tomto režimu).1 bod
-
Zas som natrafil na odomknutu verziu 3.7 beta27, nevyzaduje ziadne dalsie crackovanie. Ti z vas, ktorym robi problem Lucky Patcher a moj navod, stahujte odtialto: https://uloz.to/!K2PabVPTOmL0/vxngjfhitrdxdbcjgx-zip1 bod
-
Mal si banner, si spokojny s dobou 7 let? Ja si myslim ze je to ok doba Tak si kup zas banner predsa a budes mat pokoj na srdci1 bod
-
Neviem presne ako na Kodiaqu ale na Octavke uplne odtiahnuta panorama pri 80-90km/h je o dost tichsia nez v tej rychlosti otvorene okna, cca do 100 je to este akceptovatelne pak uz to huci viac, ale pridvihnutie je uplne v pohode aj nad 140km/h - suma sumar v meste pri mestskych rychlostiach aj na mestskych obchvatoch ju budes moct mat odklopenu a bude to tichsie nez otvorene okna..1 bod
-
@Adam Široký pokud nepomůže ten tování restart tím dlouhým přidržením tlačítka zapnout tak reklamovat, nic jíného s tím neuděláš..hlavně to měj nahrané, protože jestli to dělá jen občas, tak v servisu jim to určitě jako naschvál dělat nebude a řeknou, že je to ok..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Čaute. Dnes som mal čas sa venovať centrálu ďalej a zatiaľ to vyzerá dobre. Najprv som skúsil prepajkovat spoje na plošáku (nevyzerali byť zlé,ale boli !!) a zároveň som odpajkoval mikrospínač. Chcel som skúsiť či má nejakú funkciu pri zamykani auta a čo sa stane keď tam nebude. Tak postupne skúšať lebo som musel potom ku autu do garáže. Tento spínač nemá žiadnu funkciu pri zamykani auta, takže tam nemusí byť. Má 3 funkcie a to : 1. Pri otvorení dverí sa rozsvieti kontrolka otvorenia dverí na palubovke. 2. Pri otvorení dverí sa rozsvieti stropné svetielko. 3. Pri odomknuti dverí , ale keď sa dvere neotvoria , za 30 sekúnd sa automaticky zamkne auto. 4. Iba vodičove dvere ! Pri vystupovaní z auta sa spustí bzučiak zapnutých svetiel. Už pri tomto teste pracoval centrál v poriadku. Potom som skúsil ešte raz pripajkovat starý spínač a zasa bolo všetko v poriadku. Celý problém bol teda v tom , že bol na plošáku studený spoj a motorček v zábere týmto spojom pohol a tak raz išiel a raz nešiel. Ono ten spoj samozrejme nie je vydieť kvalitne, jedine pod mikroskopom. Zatiaľ nechám centrál pripojený na konektor na sedadle a odskúšam ešte. Ten spínač väčšinou odchádzal na jednotkovych Octaviach. Dúfam že už bude kľud. A ešte jedna vec. Keďže jedné dvere nezamkli, jednotka vedela že nezamkli a preto po opätovnom stisnuti tlačidla zamknutia na kľúči bolo počuť že zasa pracovali motorceky . Teraz po opätovnom stlačeni zamknutia je ticho , iba bliknu smerovky.1 bod
-
Tak dnes uspesne nainstalovana kamera VIOFO A119S. Inspiroval jsem se zapojenim, ktere tady nasdilel @Whisperer - vsechno jsem si nakoupil a dnes jsem se do toho pustil. Kdyz jsem sundal kryt, kde jsou pojistky byl jsem velmi nemile prekvapen. Nejprve jsem zjistil, ze v prostoru, kde @Whisperer provlikl kabliky mam vypinac pro denni sviceni A pak jsem zjistil, ze Rapid rocnik 2013 ma pojistky uplne jinak, takze jsem hledal jine misto kam to zapojit. Nakonec nic z toho nebyl problem. Abych provlikl kabliky, povolil jsem ty dva sroubky, ktere drzi to pojistkove pouzdro. A co se tyce pojistky, vybral jsem pozici 14 - regulace sklonu svetel. Zapina se po zapnuti zapalovani a vypina se po vypnuti motoru. Pojistku jsem tam dal 7.5A. Diky vsem za rady! Bez tohoto fora, bych se asi do toho sam nepustil1 bod
-
1 bod
-
Priatelia, ti z vas ktori ste v oficialnom beta testovani viete ze pristup udeluju na 3 mesiace. Mne ta doba vyprsala niekolkokrat, a opatovne pridanie asi nie je mozne, kvoli limitovanemu poctu testerov: "Dear sk0d@, Thanks for getting back to us. You have already been a beta-tester and we have very limited space for Android users." A teraz k ňadru veci, aj mi to vyhovuje lebo kvoli rodinnym veciam nemam tolko casu. Uvital by som keby sme to ponali ako stafetovy beh pre nas vsetkych z fora. Ak je niekto v tom beta testovani a chce nam tu davat nove verzie kym aj jemu nevyprsi pristup, cez spravu/telefon vysvetlim ako na to. A pevne verim ze dotycny potom zaskoli dalsieho atd.1 bod
-
Fabia II - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Fabia II (od prosince 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - montazni prace na karoserii Karoserie - montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.4 132 kW TSI Motor 1.5 77, 1.6 55 - 66 - 77 kW TDI CR Motor 1.9 77 kW TDI PD Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD Motor 1.6 77 kW MPI Motor 1.2 44 - 47 - 51 - 55 kW MPI Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.9 l 77 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Automaticka prevodovka Prevodovka 09G Prevodovka 02T (06.2014) Prevodovka 0AM-DSG Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134a Udrzba - presne pokyny Topeni - klimatizace Heslo: žiadne !1 bod