Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/30/18 ve všech sekcích
-
Litr je celkem dobrý motor, pokud člověk nepřesedne rovnou z 1.2 do litru, nemá šanci poznat rozdíly, ale podstatný rozdíl je, že 1.2 TSI snese otáčky od nějakých cca 1500, litr v těchto otáčkách duní. Co se týče pružnosti, tak jsou na tom oba motory prakticky stejně a spotřebou také (když si vyfiltruji celý koncern v 1.0 TSI 81kW na Spritmonitoru, je to za 6,21l/100 (109 vozů), u 1.2 TSI 81kW je to 6,18l/100 (403 vozů)). Takže rozdíly jsou spíše v rámci jednotek procent, než nějaké výrazné. Psal jsme to už několikrát, litru bych se rozhodně nebál, ale pokud je možnost volby, šel bych do 1.2 TSI. Ale každému vyhovuje něco jiného a vybere si to co mu sedí5 bodů
-
3 body
-
Zdravím, nenašel jsem tu tohle téma, tak si dovolím ho založit a hned se podělit o zkušenosti Jelikož mám diesel a ten zrovna nepatří mezi ty tišší vozidla, pátral jsem jak to vylepšit. V diskuzích jsem nacházel různé názory, že to funguje a nefunguje, že je to drahé atd. Pravda je, že když si to člověk nechá udělat, nic levného to není. Na druhou stranu to není zas tak moc drahé když si to dotyčný udělá sám a jelikož se rád hrabu v autě tak jsem se do toho pustil. Osobně jsem na cca 15 000kč za víceméně celé auto, chybí mi jen materiál na zbytek zavazadlového prostoru odhadem 2-3000 s tím, že budu vracet zbytek jiného materiálu v podobné hodnotě. Celé auto znamená: - kapota - vodní kanál - přední plastové podběhy - podlaha v autě - všech 5 dveří (vnitřní i vnější plech) - všech 5 výplní dveří - prostor pod zadním sedákem - zadní podběhy zevnitř + zavazadlový prostor včetně boků - strop Chybí mi zatím polovina podlahy, přední i zadní podběhy a zavazadlový prostor. Nicméně už teď mohu konstatovat, že po vytlumení 4 dveří, kapoty a vodního kanálu jsme poznali rozdíl s členem Shaaarky a mojí přítelkyní. Porovnávali jsme dieselové 110kw s 140kw. Samozřejmě tam mohlo působit více faktorů, ale rozdíl jsme poznali všichni. Dneska už jsem dále a mám navíc vytlumené i 5. dveře, prostor za subwooferem, prostor pod zadníma sedákama a řidičovu polovinu podlahy. Když jsem zkoušel jet kousek bez koberce pravé sedačky a zadního sedáku, tak z pravé strany šel VÝRAZNĚ větší hluk než z levé vytlumené. Zítra budu pokračovat, už jsem zvědavej na kompletní výsledek Dalším pozitivum vidím v komfortu při bouchnutí dveřma a hlavně ve zlepšení zvukového projevu sound systému canton (nejlépe zase porovnávat mezi 2 autama se stejným nastavením a zdrojem). Shaaarkymu se akorát zdálo že jsem přišel trochu o výšky, mě to tak ale nepříjde a rozhodně bych šel do vytlumení dveří znovu. Kdyby se někdo pouštěl do nečeho podobného, rád poradím Přikládám ještě pár foto1 bod
-
No tak to je pecka, zaměstnanec škodovky v programu "Mezi námi (mezi nimi)" se tady ptá na kódování funkcí. Zeptej se "mezi vámi" ne? Nenapsal jsi nám tady ani co máš za ročník, jestli máš Smartlink+. dopl: Jo a jestli to mělo mít ve výbavě corner, a nefunguje, tak to je snad důvod k reklamaci. Možná mezi vámi nebudou dělat s reklamací takový vopruz, jako mezi námi.1 bod
-
díl číslo 5L0858069K 1QB, já to měl za 495 nějak, po známosti, normálně stál myslim 580, na netu 9901 bod
-
1 bod
-
Mě by teda hlavně zajimalo, co má přední sklo (název tématu) společného s podvozkem? Máte na výběr dvě možnosti. Buď přejmenovat téma, nebo to celý promažu.1 bod
-
No jo no. Kdo ma malyho pindika kupuje Octavku a mysli si co nema. [emoji23] Ovce pro sebevrazdu, Rapid pro zivot!1 bod
-
Ne, rádio je čínsky nebo anglicky ;-) ale to podle mě není na škodu. Maximálně v nastavení ale co je equalizer, bass, treple, to asi každýmu dojde. Jediná blokace je v mirror linku, to nemá každý telefon. Ale v jiném vlákně tady se řešilo, že lze nahrát jiné menu, které mí i funkci simple link.1 bod
-
Mě včera přišlo RCD330 Plus, zelené podsvícení, logo škoda. Vyšlo na Ali na 3690,-. Mám ho místo blues. Hraje minimálně stejně, ne li lépe. Handsfree je při stání dokonalé, strana nepozná, že jsem v autě. Při jízdě musim mluvit víc nahlas. Funguje zobrazení parkovacích senzorů, což jsem předtím logicky neměl, takže výbava navíc :-D a přehrávání přes BT je parádní. Zítra dorazí i rámeček ze škodovky, tak už to bude i lépe vypadat. Zapojení lehké, kabely sedí. Mám Yeti 2011.1 bod
-
pozeral som postup, ako to kodil borec na VW Golf-e, a porovnal som to s postupom od teba wirer - je to totozny postup. Vysledok? Funguje na 100 % Fabia III MR2016!!! otestovane, susedia uspesne informovani ze ide o test Postup: Activate Alarm - AntiTheft No installation required. Suitable for all vehicles without standard alarm. Vehicles without alarm installed. It only monitors doors, bonnet and trunk. 1 - Module 09 - Electronic control unit. Code (31347) 2 - Extended coding (bytes) 3 - Byte 12 4 - Activate Bit 0 (Anti-theft system installed / active) 5 - Adaptation 6 - Submenu - Anti-theft protection 7 - DWA Alarmverzoegerung (Change value to "immidiat_driver_door_contact_thatcham") 8 - DWA Camper Modus (Change value to "enabled") 9 - Ueberwachung Innenentriegelungshelbel (Change value to "activated") 10 - Akustischer Alarm Signalhorn (Change value to "enabled") 11 - Submenu - Answer Signals 12 - Akustische Rueckmeldung global (Change value to "enabled") 13 - Akustische Rueckmeldung Signalhorn (Change value to "activated") DAKUJEM CHALANI!!!1 bod
-
1 bod