Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/18/18 ve všech sekcích

  1. Tak vybráno a na jaře bude sraz u zásuvky.[emoji1787][emoji23]
    2 body
  2. Neviem , ale nikto tu nepisal ze skusil zmerat zostatok v nadrzi diagnostikou. Lebo mne zasvietila rezerva a dojazd pisalo 110 km . Podla diag . pri dojazde 0 km som mal v nadrzi cca 4 litre . A tie styri litre tam boli lebo plavak plaval na hladine a pri jazde sa litre na diag menili. Ale ked ukazala diag 0 litrov tak sa hodnota nemenila lebo plavak lezal na dne nadrze.
    1 bod
  3. Clovece, procs sel do Ambition? Za podobne penize bys mel Style plus - a plno veci navic? Sedadla, navi, predni cidla, adaptivni tempomat. V cem te tahle kombinace oslovila? Sedadla se samozrejme u Ambition daji vylepsit volbou sportovnich, ty mas ale u Style zadarmo v paketuPlus.
    1 bod
  4. Zbývá mi 3 cm nad hlavou. Do kufru se vejde 6 kartónů piva a 5 kg krkovice. Jezdí to max. 80 a dojezd 100km. Bonus bude parkování zdarma, jízda BUS pruhem a další....... RZ jen vzadu, takže ani radary nebudu řešit. Vejdem se 2, ale dcerka chce toto.
    1 bod
  5. Mám to u Fabie a mám pouze startovací tlačítko, odemykání klasika...výbava style.
    1 bod
  6. drátkem jsem propojil oba kontakty konektoru a nasunul zpět na protikus na nádržce, nic víc
    1 bod
  7. Tak jsem šel také do CarSticku. Na německém e-bayi z nějakého Audi hausu za 1 290 Kč + poštovné a za 3 dny doma (Česká pošta ať se jde zahrabat). SIMku jsem vzal zde zmíněný Twist Online s 1 GiB dat, u operátora na prodejně mi ji nechali za 249 Kč. Díky @LukášCBR za inspiraci s obojím. Jinak doteď jsem také používal Wi-Fi hotspot a považoval jsem CarStick za zbytečný, ale to byl názor, dokud jsem to nezkusil.
    1 bod
  8. Já vybíral auto tak, aby hlavně nebylo bourané a aby bylo v co nejlepší kondici. Vybíral jsem původně i normálně přes bazary (internet i fyzicky obhlídky aut, ale to bylo vše naprosto marné, protože u všech byly problém s bouračkami, poškozením, měněnými částmi karoserií, nebo netransparentní historií. Bouraných, ač u některých velmi dobře spravených jsem jich našel desítky (samozřejmě vše prodáváno jako nebourané) Proto jsem se přesměroval na auto ze ŠkodaPlus a nebo přímo od dealerů s nějakou vidinou větší jistoty, kde se opět z obrovského množství šrotů podařilo vybrat postupně 12 kandidátů. Z těch 12ks jich po důkladné lustraci přes ELSU, prověření historie atd. bylo 10ks nakonec také bouraných s různými měněnými částmi lépe či hůře opravených. Až do konfrontace s prodávajícím přímo k danému problému auta vždy všichni tvrdili, že je vše v pořádku, pak už samozřejmě najednou otočili a náhle moc dobře věděli co všechno bylo na autě měněno z různých důvodů. U mnoha aut, na která jsem se jel fyzicky podívat, protože byla čistá dle záznamů v systémech jsem nakonec po prohlídce stejně zjistil, že byla taky bouraná, nebo něco zásadního měněno. Takže to někdo musel udělat někde mimo systém (mimo škodovku) Byly to prodejci po celé republice, takže je to asi jedno kde chce člověk koupit. Zbyly mi dvě, které byly čisté co se týká bouraček, poškození, servisní historie atd. A z těch dvou mám nyní jednu doma. Tenhle proces trval skoro tři měsíce a už jsem si říkal, že se na to všechno snad vykašlu, protože v tomhle kocourkově koupit dobré auto je snad nemožné. Tedy přeju hodně štěstí při výběru, protože mě ani ve snu nenapadlo, že bude takový obrovský problém sehnat nějaký rok staré auto v požadovaném stavu. To bych čekal u aut 5 nebo 10 let starých, ale bohužel se to týká i mladých aut.
    1 bod
  9. ale v tom případě už nemáš, co ztratit a klidně to můžeš překlemovat. Nedělal bych z toho žádnou vědu, pokud není někde nějaká díra, stačí kapalinu zkontrolovat jednou za měsíc. No a pokud zapomeneš, tak to při nejhorším "jen" uvaříš - pára vylítne pojistkou a je to - těsnění pod hlavou už nezničíš. Dřív se tyhle kontrolky nedávaly vůbec a také se jezdilo.
    1 bod
  10. Bych tipl název - přístrojová deska s multifunkčním ukazatelem
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...