Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/28/18 ve všech sekcích

  1. Novej ventilátor namontovanej a závada blinkrů odstraněna - vše funguje jak má. Majitel auta se patrně v rámci boje proti nefunkčnímu topení hrabal v pojistkách a osadil pojistku na prázdnou pátou pozici a osmá pozici která je na blikny byla prázdná. Jedná se o spodní řadu velkých pojistek počítáno zleva. To je tak když je někdo moc aktivní a ve výsledku akorát přidělá práci někomu dalšímu..... Děkuji všem co se mi snažili poradit.
    3 body
  2. Presne, proc je Tvoje auto neposle do prdele. Jakej pan, takovy auto.
    2 body
  3. Zdar. Řeším problém. Moje auto kontaktovalo servis, že potřebuje servisku. Servis mě kontaktuje, kdy se mi to hodí. Proč se nezeptaj mýho auta?
    2 body
  4. Nezávislé topení nemyslím. Podívej se do nastavení klimy, tam to najdeš.
    1 bod
  5. No Aleši_BX vypadá to , že opravdu Škodovka dávala a dává od určité doby i do aut s konvenční baterií a bez systému Start/Stop to tzv. !inteligentní dobíjení" BOHUŽEL!!!. Mám Fabii II , bez Start/Stop, rok výroby 2014, normální aku, no a kdykoliv jsem měřil baterii multimetrem, a to min. s odstupem 12 hod po jízdě, tak mi to ukazovalo vždy tak max. 12.35 V, a to již u nového auta, takže dle výše psaných příspěvků to vypadá na to inteligentní dobíjení. Kolega s Fábií II, taky rok výroby 2014 bez START/STOP to má naměřené taky tak. Předtím jsem měl FABIE II, rok výroby 2007 a 2011 a tam jsem naměřoval tak 12.6 - 12.9 V při stejných podmínkách měření. Takže kde je pravda, bylo by dobré, kdyby se k tomuto tématu vyjádřil někdo přímo ze Škodovky ? Takhle tady můžem diskutovat neustále, ale s jistotou nic nevíme! Omlouvám se, že ve fóru k Ciitigo píšu zkušenosti s baterií k Fabii, ale myslím, že princip aku a dobíjení je u všech modelů stejný a je to zde aktuální téma, tak proto.
    1 bod
  6. Jen si dovolím pár spekulací k zatím logicky neověřené životnosti tohoto agregátu. Dost se tu ve vláknech řeší vytáčení či nevytáčení motoru a snaha jezdit v co nejnižších otáčkách. Dle mýho každýmu motoru z pohledu životnost motoru vadí daleko víc podtáčení, než jízda ve vyšších otáčkách. Už zvukem v podobě dunění a bručení dává najevo svoji nelibost s nízkými otáčkami. Jaký rázy dostává klika a mimo jiné třeba setrvák je asi jasný. U tří a méně válcových motorů to platí dvojnásob, zkuste si podtočit např. dvouválcovou litrovou mašinu a vyhodí vás ze sedla. Proto nechápu snahu našetpávače řazení či městského provozu s DSG v D módu, řadit i u tříválcovýho litru někde kolem 1300ot. Ani si nemyslím, že by životnosti nějak výrazně prospívalo nepřekračování 3000 (3500, 4000..?) hranice, už třeba vzhledem ke karbonaci dílů. Je to jen můj názor, jezdím tak, že nezřídka vytáčím motor až "k červenýmu" a naopak se snažím nelézt pod nějakých 1700ot. Jestli tahle moje teorie bude co platná i pro tohodle trhače asfaltu uvidíme v budoucnu..:)
    1 bod
  7. Sednu do auta, mačkám spojku a START, auto se postará o vše ostatní. "První polohu klíčku" v podstatě nepoužívám, takže jak se chová vysledováno nemám. EasyLight - CH/LH nastaveno na max čas, při startu zhasne světla a rozsvítí je opět po startu. S dešťovým senzorem - světla nezhasnou a svítí stále.
    1 bod
  8. Mám jednotku 5N0035728R. Koupil jsem ji na sbazaru, inzerát tam je ještě teď. Problém se zvukem byl v kabeláži, kde chybělo propojení zvukového výstupu jednotky se vstupem v rádiu. Na svorkovnici rádia část B pro vstup AUX/MDI jednotky určeny tyto piny: 1 - AUX/MDI - vstup, levý kanál 2 - AUX/MDI - audio kostra 7 - AUX/MDI - vstup, pravý kanál Podařilo se mi dohledat, které piny na MDI jednotce jsou pro zvukový výstup. 22 - výstup, pravý kanál 23 - výstup, levý kanál 24 - audio kostra Takže bylo potřeba doplnit do svazku doplnit 3 vodiče: Rádio pin č. 1 - MDI pin č. 23 Rádio pin č. 2 - MDI pin č. 24 Rádio pin č. 7 - MDI pin č. 22 Já měl v autě ještě originální aux, který jsem chtěl zachovat. Takže bylo potřeba AUX konektror přepojit do MDI jednotky. MDI pin č. 33 - AUX pin č. 1 MDI pin č. 34 - AUX pin č. 3 MDI pin č. 35 - AUX pin č. 2 Po doplnění těchto vodičů všechno funguje jak má.
    1 bod
  9. Auto nemusí mít nutně Start/Stop (jeho vypnutí nepřepne "inteligentní nabíjení" na "konvenční nabíjení"). Jde o ekoterorismus automobilek v honbě za snížením emisí za každou cenu. Spolehlivým vodítkem je snímač proudu na jednom z kabelů u baterie, případně napětí baterie cca 12,2-4V po delší jízdě. Rekuperace energie v autech: Ani joule nazmar!
    1 bod
  10. Ak to @Ondra16V písal vo vetre, ani Mao by to neprečítal. Zatrasie stolom a zošit nenávratne v prd..i.
    1 bod
  11. Ne, veškeré 2litry měly DPF ať to byly 2,0TDI 103kW ještě s PD či 103+125kW s CR. U kombi najít 1,9 a nebo 2,0 PD motory je náhoda, protože kombi byly od 10/2009 a 2,0 PD končily v březnu 2010 a 1,9TDi nahradila od modelového roku 2011 1,6TDi 77kW rovněž s DPF. Takže koupit superba bez DPF jedině 1,9 a u kombíků to bude vůbec problém, těch bude málo, protože takové auto se 77kW nakoupil leda někdo do firmy, který tomu nerozumněl. Ale trochu jinak - měl jsem na SII combi 293000km když šel pryč před nedávnem a DPF naprosto bez problémů. Nehledě na to, že škoda economy díl DPF stojí dneska 12.000kč, případně za 6 čištění, takže bych z toho nedělal takovou vědu.
    1 bod
  12. Zdravím, díky za tip, že se mám podívat i na diskuzi o výměně palivového filtru u jiného motoru. Dneska jsem palivový filtr vyměnil za nový a pak mi nešlo nastartovat auto. V sekci o 1.4 MPI jsem se dočetl, že u prvních ročníků Fabii (asi 1999 - 2001) se musí vyměnit poloha hadic na vstupu do filtru (modrá za černou). Tak sem to udělal a auto běží. Níže přikládám pár fotek z celé akce. Starý filtr měl číslo 6Q0 201 512, bez uvedení tlaku v barech. Nový filtr jsem sehnal pod číslem 6Q0 201 051 H, přičemž na něm je vyraženo, že tlak je 3.0 bary. Starý filtr byl asi původní z roku 2000. Dnes mám najeto 115 tis. km (ale těžko říct, jestli auto nebylo přetočený když jsem ho kupoval).
    1 bod
  13. Samozrejme, že to za 5 litrov po diaľnici nejazdí (teda po diaľnici 130 samozrejme). Mimochodom, jazdím FM - Ostrava tiež denne, tam za cca 4,3 (od 3,9 do 4,5) a späť okolo 4,8 (4,5 až 5,0), ale tempomat na 95 až 100 (diaľničným maximom ušetrím maximálne 2 minúty, takže naozaj zbytočné na takto krátkej trase). Takže vďaka exponenciálnemu zvyšovaniu spotreby oproti rýchlosti vieme, koľko by to bolo cca pri 130. A to nehovorím o tom, že dosť dlhý úsek je už v Ostrave a nie je tam diaľnica, ale 80km/h... To už ale záleží, kam do Ostravy sa jazdí. A k testu, práve pri vyberaní auta som testoval aj spomínaný EcoBoost vo Focuse. TSI-čko je fajn motor, ale EB je pocitovo ďalej ako celok. Jemnejší chod, lepšia práca s akcelerátorom...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...