Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/08/19 ve všech sekcích

  1. Nespekulujte, na to je hospoda. To si nikdo za ty roky nevšimnul, že konfigurátor není zrovna nejspolehlivější zdroj podobných informací? Nehledě k tomu, že tam pořád v posledních dnech dělají nějaké úpravy, takže tam mizí kdeco a zase se objevuje. V tento okamžik tam není a není ani pro Kodiaq. Nadále se věnujte problému se škubáním.
    2 body
  2. V piatok dalsie FLA, test si chalan robil sam, len mi potom pisal Nasli sme celkom dobre 2 zdroje na ebay, cena potesi ;) Piatkovy spatak: https://www.ebay.com/itm/VW-Passat-B8-Tiguan-Touran-Bus-T6-Rearview-Mirror-Mirror-Automatic-Dimming/113707199993?_mwBanner=1&ul_ref=https%3A%2F%2Frover.ebay.com%2Frover%2F0%2Fe11051.m43.l1123%2F7%3Feuid%3D7d3df3112bc84193aa64480f5bb6b78a%26bu%3D44825771397%26loc%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.ebay.com%252Fulk%252Fitm%252F113707199993%26sojTags%3Dbu%3Dbu%26srcrot%3De11051.m43.l1123%26rvr_id%3D0%26rvr_ts%3D3601b62616b0ab1d0115e285ffee806a&ul_noapp=true&pageci=5635c2ee-e475-4e39-b000-d8a50d89d83e A este trosku lacnejsia verzia, ten isty predajca: https://www.ebay.com/itm/VW-Passat-B8-Tiguan-Touran-BUS-T6-Innenspiegel-Spiegel-automatisch-abblendbar/401137027268 Vsetko na vlasne naklady ci testovanie! Nerucim za pripadne problemy! Vsetko na vlastnu zodpovednost! Nerobim reklamu, iba informujem! Ja uz mam objednany ten druhy odkaz, dam vediet ked dorazi. Dodanie pocitame v priebehu tyzdna. Nie je to sice Passat bezramcekove, no nevyzera najhorsie
    1 bod
  3. Filter dole, klapka ostava žiadne zakl.nastavenie (aku sa oplati odpojiť) potom rampa vstrekov dve samorezky držia a sanie asi 8 či 10 šrobov. Jeden šrob sania je dole hlboko pod klapkou to nahmataš je blízko snimaču otačok motora. Ešte tam je plastova trubka od odlučovača oleja na tento vymenník ale to už budeš vidieť pri demont. svoje ked som menil:
    1 bod
  4. Tvůj další příspěvek byl odstraněn pro hrubé porušení pravidel fora - článek č. 3, odst. 3.
    1 bod
  5. 4 svoje auta jsem již prodával (soukromě, bez přítomnosti bazaru). Servisní historii jsem si vždy vedl v excelu do detailu (abych měl přehled), ze kterého jsem kupujícímu dal výtisk. Na rovinu jsem vždy říkal, že jsem nekupoval nové auto pro to, abych pak platil za servis, na autě kde není co servisovat. Olej a běžnou prohlídku jsem dělal doma (i pro to, že mám auta rád a baví mě to). Každému to bylo fuk. Spíš ocenili, že jsem měnil olej po 15000km a vzduchové filtry každý rok. Jedna ženská bědovala, že je auto těsně před výměnou oleje. Tak jsem jí řekl, že jí ho vyměním, když počká 40 minut. Jako bonus jsem jí ještě fouknul ozon do klimy. Chrochtala blahem i s tím odborníkem, co přijel jako její rádce. Prostě je důležité jednat na rovinu. Přiznat nedostatky vozu pokjud nějaké jsou. Lidi pak poznaj, že nejsem manták, který je chce ojebat, ale prostě jen prodat auto. Jednou po mě jeden chtěl abych do smlouvy písemně garantoval kilometry a že není auto bourané. Řekl jsem, to je to nejmenší.
    1 bod
  6. V konfigurátoru 1.5 TSI 110 KW 6.st.manuál.
    1 bod
  7. Jak to řady čtu, tak jsem loni udělal asi rekord. Objednáno 12.9.2018, vyrobeno 9.10.2018.
    1 bod
  8. Hm, a koho, kdo hledá nějaké informace o SIII FL v tomto tématu, vlastně zajímá, jak vrčí/nevrčí jakási Toyota nebo dokonce trolejbus? Zpět k tématu!
    1 bod
  9. Necha se to pochopit i obracene - budeme jeste vice prizpusobovat auta hloupym nesvepravnym ovcim a vytvaret umely hluk, kdyz se na jinych mistech draze stavi protihlukove steny? :D Nema chodec povinnost se pred vstupem do vozovky rozhlednout? Muze se vubec nekdo orientovat v tomhle pripade podle zvuku? Chceme prenaset zodpovednost za to ze je nekdo debil na ridice? Dam tezke penize za tiche auto a umele si vygeneruju pod zadkem hluk? Doufam, ze to pujde SW poladit.
    1 bod
  10. Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Témata sloučena.
    1 bod
  11. Držte se tématu!
    1 bod
  12. Tak konečně mám vyjádření z ŘSD (6.6.2019): Momentálně řešíme společně s Českými radiokomunikacemi technický problém, kdy za NDIC odcházejí regionalizovaná data pro RDS-TMC vysílání na multiplexer v ČRA. Pravděpodobně při distribuci na jednotlivé RDS kodéry u vysílače však dochází ke špatnému způsobu řazení zpráv do vysílání, takže informace jsou sice odvysílány, ale ve špatném pořadí. Nedochází tedy k jejich potvrzení a tudíž se nezobrazí v navigaci. Na odstranění tohoto problému intenzivně pracujeme ve spolupráci s dodavatelem a českými radiokomunikacemi. Za dočasnou nefunkčnost služby se omlouváme. Tak snad jsem to posunul k lepšímu ....
    1 bod
  13. Již cca 14 dní mám upravený S3 2018, 140kW@165kW TDI, 4x4, 7° DSG. Chip prováděl jeden z českých větších a dražších tunerů (volba úpravce nebyla na mně a nechci dělat reklamu). Na webu má tento úpravce, tak jako všichni, naprosto nedostatečné a zavádějící informace, které se týkají pouze 6° DSG. Zkušenosti: - Ačkoliv to na webu není uvedeno, automaticky s úpravou výkonu a kroutícího momentu motoru upravují i maximální kroutící moment DSG pro 2 ... 6 stupeň a tím i rychlost spínání (prokluz spojky). Spojka se nesnaží při rozjezdu tak dlouho prokluzovat a konečně spíná podobně rychle jako zkušený řidič. Zejména v S je to znát. Nyní je teplo, ale jsem zvědavý, jak se bude spojka chovat v zimě. Spínání promrzlé spojky mi přišlo před úpravou až neuvěřitelně pomalé. - Rozjezdy mi vrátily úsměv na tvář. Na suchém rovném asfaltu i čtyřkolka "podhrábne" a do sedadla tlačí dalece přes 100km/h. Jsem realista. Nejezdím sporťákem, ale oproti sérii velmi příjemné. Už za tenhle pocit úprava stála. - Jízda za někým, kdo šetří benzín (případně dává nohu z plynu, když v dáli vidí auto), je stále stejné utrpení. Při lechtání plynu na prvních pár milimetrech je stejně jako bez úpravy motor silně podtočený. Když potřebuju malinko zrychlit, tak převodovka celé věky přemýšlí, jestli opravdu podřadí nebo si to raději rozmyslím. Jízda je jako na gumičce. Předemnoujedoucí se pomalinku vzdaluje. Přidávám plyn. Nic. Přidávám víc. Nic. Přidávám ještě víc. Podřazení, hup a skok, lepím se na kufr. Pokud jsem byl příliš nedočkavý, tak i brzdím. A stále dokola. Nezáleží jestli jedu na D nebo S. - Změna dynamiky v běžných dálničních rychlostech je vidět, ale zase takový rozdíl, že bych platil úpravu jen kvůli ní, to není.
    1 bod
  14. Takze kdyz to vezmem po porade: - udajne pripravene reseni podvozku, ceho se tykalo, to neuvedes, neni to dulezite - neodstranitelna vada v podobe nezobrazeni kamery nebo ceho po vyrazeni a opetovnem zarazeni zpatecky, to je skutecne k tematu - houpavost sice udajne nema nic spolecneho s pohodlim, ale ze je to pro radu lidi krajne nepohodlne, to je jedno Chapu to dobre?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...