Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/11/19 ve všech sekcích

  1. Hezky den, pridam jeste vyjadreni z nasi strany. Jak pisete, penize jsme nevratili vcas, za cos ze Vam kolegyne omlouvala a snazila se vysvetlit proc - jelikoz z Vaseho dopisu (dva listy sesite k sobe, jeden reklamace a druhy odstoupeni od smlouvy - oba bez uvedeni poctu ks nebo jakekoliv zminky o tom, ze se kazdy vztahuje k jednomu dilu) pochopili, ze chcete oba klouby reklamovat, poslali na reklamaci oba dva. Platbu jsme Vam vcera kolem seste hodiny zadali k vraceni na Vas ucet a timto se jeste jednou omlouvam, to se samozrejme da povazovat za chybu na nasi strane - mohla zavolat a upresnit si situaci. Co se tyce SKF "made in China", resime to denne, Bosch made in China, TRW/Lemforder made in Poland, UFI made in China, Škoda originalni dily made in China - pokud budeme uvadet u dilu zemi, kde byl ten konretni dil vyroben a ne zemi puvodu dodavatele, budeme mit bez nadsazky takovych 80% veci oznacenych jako Cina, prestoze se jedna o kvalitni vyrobek. To je bohuzel naprosto bezna situace, kdy, myslim si, kazdy je schopen pochopit, ze SKF neni Vika a UFI/Bosch neni noname Cina. V zaveru reklamacniho protokolu, ktery nam zaslal dodavatel (ne, nemame stolici na prezkouseni vsech nahradnich dilu a opravdu je odesilame na posouzeni), se pise presne to, co Vam rekla kolegyne - tedy ze kloub je v poradku a nevykazuje nadmerne vule, z toho vychazime. Setkavame se v zasade s dvema typy reakci, pokud nekomu zamitneme reklamaci: 1. Zakaznik je rozumny a snazi se nejak domluvit, vysvetli svoji situaci, chce resit problem a dojit nejakeho vysledku, obecne jedna rozumne. 2. Zakaznik nepozdravi, zacne kricet, mluvit sproste, je arogantni a o rozumne komunikaci nemuze byt rec ani zdaleka. Ve Vasem pripade se jednale presne o ten druhy pripad, kdy Vam kolegyne volala, Vy jste to nebral, nasledne volal zpet a bez pozdravu spustil nejak takhle "volate kvuli reklamaci urcite, tu jste urcite zamitli... ... ...prebalujete cinsky smejdy do krabicek SKF... ... ...strcte si to do prdele... a podobne. Verte, ze u nas casto resime reklamace nad ramec povinnosti dane zakonem, snazime se vzit do role zakaznika a obecne je nas zakaznicky servis to, na cem si zakladame. Nicmene ve chvili, kdy se zakaznik chova takhle, naprosto uprimne rikam, ze chut cokoliv resit nestandardne a navic z nasi strany je nulova a postupujeme naprosto presne v mantinelech danych zakonem. Miroslav Jakovec, skoda-dily.cz, jednatel
    6 bodů
  2. Nereagoval jsem, abych tu rozjizdel sahodlouhou diskuzi o nicem, takze tohle je ma posledni reakce, myslim, ze neni co vic resit. - ano, u hovoru jsem byl, jelikoz druhy prodejce ma dovolenou a sedel jsem tam misto nej, takze jisty urovni komunikace si jsem - ano, jak jsem rikal, to, ze jsme odeslali oba dily na reklamaci je nase chyba - uz dvakrat jsme se za to omlouvali, jednou ja v minulem prispevku, jednou kolegyne pri hovoru - co se tyce popisovanych problemu s dilem, netusim, jak je to mozne, mame nejakou informaci od Vas, nejake posouzeni od vyrobce, postupujeme tedy dle zakona, coz jsem take zminil v predchozim prispevku - stejne jako Vam, i nam jde o princip, ale to uz jsem take popisoval v zaveru prvniho prispevku Pokud chcete, radi Vam dil na nase naklady zasleme zpet (jelikoz jsme si jej chytre i pres Vasi vyzvu nestrcili do prdele) a muzete jej nechat posoudit Vy. Pokud se ukaze, ze je vadny, samozrejme Vam proplatime vsechny naklady s timto posouzenim spojene a take vratime penize za dil. Hezky den. Miroslav Jakovec, skoda-dily.cz
    3 body
  3. No já přecházel z Tsi do Mpi zcela účelově a vědomě a přecházelo se mi velmi dobře. Věděl jsem do čeho jdu a na co to chci. Měl jsem tento motor dopředu projetý. Při výběru tohoto motoru jsem samozřejmě vycházel i z mých dosavadních zkušeností (jezdeckých i technických) za nějaké ty roky pozpátky. Chtěl jsem spolehlivý, na spotřebu nenáročný stroj a nemyslím si, že někoho, kdo jezdí v rámci předpisů na silnici zdržuji s tím mým Mpi. Výběr je jen na tobě mike33. Auto je jako ženská. Ptáš se někoho jestli si ji máš vzít za ženu nebo ne, většinou neptáš a dáš na svůj úsudek. U auta je to skoro stejné, každému vyhovuje něco jiného, zkus a uvidíš, všeobecné rady jsou většinou pro kočku..........
    2 body
  4. Skoro to vypadá na obdobu. Stála i když už mohla jet.
    1 bod
  5. Bych se nedivil, kdyby to byla statá bába. Jako ta, co fungl nové bávo (myslím) vystavila na přejezdu Pendolinu. naštěstí ji jen škrtlo. Vlaku nebylo nic a bába potřebovala nový zadek u auta :-). Už je to dávno, ale myslím, že to bylo tak nějak: Bába jela přes přejezd a najednou to začalo zvukově signalizovat a blikat červená. Bábu nenapadlo nic lepšího, než to zahamovat. SSS jí vypnul motor. S tím fakt nepočítala a verglovala s klíčem v zapalování (možná měla o to hůž tlačítko). Ono ji to nestartovalo, protože nebyla schopna máčknout spojku. A tak si počkala na to pendolino. Co na to říct.... bába si nové auto vůbec neměla kupovat, když na něj mentálně nemá a nebo rovnou neřídit.
    1 bod
  6. Kdyby vám to nedošlo, tak je to pro vaše dobro, že se nemůže uvádět část motorizací v ceníku. Vy totiž vybíráte podle gramů CO2 a byli byste celí zmatení.
    1 bod
  7. Uz dlhsie jazdim so zmenenym throttle response, plyn uz nie je taky "gumovy". A nemyslim ze je to placebo. Mne osobne sa to paci viac, take priame.
    1 bod
  8. To půl litru je tam i u normy 508.00 z toho důvodu, že manuál musí platit i po prvním servisu, a po prvním servisu tam může být VW502.00, pokud si nechá přepnout interval, nebo tam může být VW504.00 i VW508.00 dle toho co tam servis zrovna naleje. Proto je v manuálu 0.5l pro všechny specifikace. Resp. přesně je tam napsané "můžeš dolít kolik chceš oleje stejné specifikace, pokud nevíš jakou specifikaci v motoru máš, můžeš dolít 0.5l kteréhokoli z těchto bez rizika a je uplně jedno, co tam máš teď".
    1 bod
  9. Ja som o hrubke obojstrannky nepisal nic. Len hrubka samotnej odrazky 2.5mm merane na okraji odrazky 5mm merane na tej obrune okolo odrazky 4mm merane po vycnelky odraznych trojuholnikov Chcelo by to pridat ciernu vrstvu folie alebo nastriekat, to ti urobi zas nieco. A ako obojstrannu pasku asi lepsie pouzit nieco hrubsie, nech sa stratia nerovnosti... A zase ti hrubka narastie. Tade cesta asi nevedie
    1 bod
  10. Zbrusenie velmi nepomoze. Aj keby niekto skusal ako ja odstranit cierny plast, bude nutne ho nahradit inou ciernou "farbou" Navyse som si jednu odrazku omylom zlomil :( Tak som mohol pokracovat v pokusoch. Po oddeleni je zo zadu vystupok po celom obvode. Ten sa odstranit da, no nastava dalsi problem Cela odrazka je "perforovana". Vystupok nestaci odstranit, chcelo by to nasledne vymysliet cim to vyplnit po obvode... Skusal som aj to "perforovanie" odstranit, no straca sa princip tej odrazky Cize okrem 170€ za naraznik som prisiel ibo 15€ za odrazky... Mozno menej by ma stala pripadna pokuta ci opakovana STK pre chybajuce odrazky...
    1 bod
  11. Zrovna u toho motoru bych se nebal rict ze zalezi taky na zajeti a ohleduplnosti k nemu, takze tam to fakt kus od kusu bude. Dalsi veci je odhlucneni. Style a L&K se stejnym motorem maj jiny hluk uvnitr, proste maji. Kdo neveri, at si to nekde zkusi porovnat
    1 bod
  12. Benzín vylepšený aditivem lépe a čistěji shoří a čistější spaliny jak se vrátí zpátky přes sání do válce méně zaserou ventily.
    1 bod
  13. Nic osobniho kokto, jen kdyz jsem to videl, tak ses mi hned vybavil s novym vozem Tak hlavne at to cekani utece, zname to vsichni, jak se ty dny vlecou pred prebiranim
    1 bod
  14. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...