Jinak včera odpoledne to stejné, neškubalo ale mdlý výkon......pak se to rozjelo.......žena říkala že v tom nevidí rozdíl, v čem vidí rozdíl že to neskáče.
Ahoj, zacnem asi opacne , ziarovky najviac chrani denne svietenie. Vecsina ludi jazdi vo dne, takze svietia DRL. Teraz odpoved, ziarovky najviac nici vysoka teplota, prudove razi a otrasi, najhorsie je ked je viac faktorov naraz. Ale ziarovky v nasej fabii vydrziam ozaj dlho, ja mam stock este stale z vyroby- 4 roky.
https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/skodovka-uznala-potize-benzinoveho-turbomotoru-1-5-tsi-chysta-svolavaci-akci?fbclid=IwAR2LSkrCIRlBin32sY5W7CoeXhdwblRF_3QKU3VINv0d1FhQ0a4Xip6H0Ww
Vložit jiné médium.url
VW norma pre PD motory je 505.01, myslím, že CR motory nie sú až tak zaťažované na vačkach ako PD.
Dal som tam olej konkrétne Liqui Moly Top Tec 4100. Spĺňa všetky normy okrem VW507.00 ako iné LL oleje.
Dnes som ho vymenil, nieje problém keď sa mi nebude zdať tak ho vymeniť naspäť za origo VW olej.
Inak spotreba oleja sa mi znova znížila, dolieval som 0,5l pred 8000km a pred vypúšťaním som pozrel rysku a bola v strede rysky čiže zožralo to len cca 0,3l za 8000km.(keď som dolial bolo okolo 3/4 rysky).
Zdá sa, že pravidelna výmena oleja pomohla.
@marian.marcin tak to máš stejné jak já po 200tis km, hrozná houpačka. Tlumiče budou mít nejspíš dost. Pokud nechceš dávat moc peněz za sportovní Bilstein jako já. Jdi cestou těch "obyč" jak tu psal kolega výše označení Bilstein B4. Nemohu si stěžovat a každou jízdu si konečně užívám
Samozrejme že bude. Auto (ak ich bude mať počas kontroly obuté) neprejde STK. Pri poistnej udalosti môžeš mať problémy s poisťovňou. V prípade, že narazíš na iniciatívneho policajta a všimne si to, zoberie ti technicak a dá ti pokutu, lebo auto nie je v spôsobilom stave. Samotné koleso bude fyzicky asi o 2,35 cm vyššie v porovnaní s tým, čo máš v papieroch. Neviem, či už je to príliš veľa aby sa koleso začalo drhnut o blatník napr.
@iMe1980 děkuji. Mám teď opravdu radost. Už jsem byl fakt s originálního podvozku nešťastní a rozhodnutý auto klidně prodat i když jsem ho kupoval nové a mám ho rok.
Tohle byla mého šuplíku poslední šance.
Ten podvozek stojí cca 20tis takže cena dvou sad pneumatik.
Pro mě nejlíp investované peníze do škodovky a upřímně jsem nečekal tolik muziky za tak málo peněz.
Další pozitivní chování po instalaci bilstein B12 pro-kit je že se minimalizovalo na minimum odskakovaní zadní vlecne nápravy v zatáčce na špatném povrchu a celkově kola přestala odskakovat.
Nevrátil bych originální podvozek ani za zlaté prase.
Celkově moje spokojenost se zvětšuje s najezdem dalších km.
Časem dám další info hlavně o životnosti.
Chtěl jsem ještě napsat porovnání mezi oběma podvozky, ale zjistil jsem že to nemám vůbec žádný smysl.
Teď je ten pudvozek na menší drobnosti ve všech ohledech lepší o třídu a v něčem i o tři. Silnice I a II třídy jsou většinou s luxusně špatným povrchem a na tom to exceluje.
jj, S7 by nemal byť problém, pes bude zakopaný niekde inde. Mne na začiatku fungoval ML na S8+, ale keď som potom x mesiacov používal iba AA a chcel som potom opäť skúsiť ML, ani za boha som sa nevedel k nemu preklikať. Furt po pripojení k autu automaticky ťahalo AA, aj keď sa v nastaveniach nastavila priorita ML.
Najbližšie to asi budem riešiť, keď padne cena mirrorlink pluginu do Sygica na nejakých 10€.. :)
To: Strapatý
Dobrý den, ten Váš zvuk/hluk mi přijde normální.
Pokud Vás zvuk/hluk při běžném používání auta neobtěžuje a nezvažujete, že tu prokletou klimatizaci raději vypnete, abyste měl v autě chvíli ticho, tak problém nemáte :-)
Přikládám projev svého (naštěstí již bývalého) kompresoru. Je to točené mobilem, chce to dát zvuk trochu víc nahlas. Změna je zřejmá v časech 0.37s 0.44s 1.08s 1.14s....
Good luck!
2._pískající_klimatizace_on_off_v_0.37s_0.44s_1.08s_1_14.mp4
ja som si par krát všimol na F2 1.2tsi, ze ked podradim z trojky do dvojky a rýchlosť je v momente ked pustam spojku cca 30km tak niečo "zapiští" alebo vyda nejaký zvuk, ktorý neviem popisat od motora alebo z čoho. na aute je najazdenych za nieco viac ako 6 rokov okolo 60 000 kilometrov.
pri nižšej rýchlosti ako spominanych 30km/h som si to nevšimol.
pár krát sa mi stalo uz aj na mojej novej F3 03/2019 to isté. najazdenych 2700 km. neviem ci to riešiť.
este dodam, ze toto sa deje len pri podradeni z 3 na 2. pri iných stupňoch som nič nespozoroval.
Fakt, jestli auto má nebo nemá Rainlight assist se dá poznat v menu infotainmentu. Jednak je to přímo zmíněn u položky stěračů, kde po jeho deaktivaci má přepínač na páčce stěračů standardní "časovací" funkci pro cyklovač oproti nastavení citlivosti sensoru. Dále se to pozná tak, že v menu u světel lze navolit narozdíl od "light assistu výbavy style" citlivost přepnutí světel při poklesu okolního osvětlení. Jsou tam 3 možnosti, zvláštně nazvané jako "doba krátká-střední-dlouhá".