Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/23/19 ve všech sekcích

  1. Nejdem to riesit sam. Nehnevaj sa, zaplatil som si za komfort noveho auta, kde som ocakaval, ze budem chodit na garancky. 5rocne auto som odstavil za nove len skrz najazdu km, ze nemusim mysliet na zvysenu udrzbu dalsie 2-3roky. A teraz, som na tom horsie. Caka ma kopec reklamacii a fakt nemienim nove auto servisovat sam i ked by som si to vedel poriesit. Ten cas chcem travit s rodinou a uzit si ho. Nie rozoberat nove auto a riesit to, co mali vychytat pocas testovania vo vyvoji. Ospravedlnujem sa, ale uz hodinu mnou lomcuje hnev, odkedy sa potvrdila ta sedacka. To bola posledna kvapka. To tie auta uz testuju opice, ci na kontrole kvality na vystupe nevidia ze volant je na sikmo, ze tie zadne dvere sa nedaju normalne zavriet. Tie tlmice na astre, ktora ma tazsie zadne dvere odkmitali 4,5 rokov denne min 3-4xotvorene kym boli v takom stave ako tie na scale a vymenil som ich. Budem sa dotazovat i na ne a pozriem si tam i funglovku v skode, vsetky body, ktore sa daju na aute z toho zoznamu reklamacie preverit.
    3 body
  2. Mám necelé tři roky 1.6 tdi. Jezdil jsem do práce 30 km, zpět také tolik. Výlety, dovolená atd. celkem ročně asi 20 tisíc km. Filtr DPF vypaluje, podle aplikace v chytrém telefonu a díky zástrčce do OBD zásuvky vím, že celkem pravidelně po asi 400 km, záleží na délce trasy - na delších se to zanáší pomaleji. Nyní mám najeto asi 56.000 km a ve filtru po vypálení zůstává okolo 5 - 6 gramů popílku nebo čeho. Když jsem se na to ptal v servisu při poslední prohlídce, bylo mi řečeno, že k nim jezdí auta která mají ve filtru 60 gramů a ještě to jezdí. Poslední rok jezdím do nové práce asi 18 km a nafťák první kilometry ani v létě ani v zimě samozřejmě nehoním, protáhnu ho až na výletech - o víkendech, nyní asi každý druhý víkend. Možná můj nájezd a jízdy nejsou ideální, průměrnou dlouhodobou spotřebu mám 4,4 l/100 km, celková za dobu používání auta je 4,6 l. Samozřejmě, najdou se kritici, kteří se na mě vrhnou se svými názory, ale já kupoval auto v lednu 2017, to byly 1.4 benzíny tsi ještě na trhu " krátce" a zkušenosti s nimi byly mírně řečeno rozporuplné. Chrastilo to, vysoké spotřeby oleje, různé dětské nemoci a já jen uvažoval, zda mi to stojí za ten risk, koupit léty neověřený motor, byť to jelo výborně a za dobrou spotřebu atd..... A dávat půl milionu, který jsem opravdu našetřil z rodinného rozpočtu, jako fyzická osoba, které nikdo zadarmo nic neodepíše a nedá, za neověřený motor, jsem se bál. Ano, 1.6 tdi je chrochta, motor spíše letargický než supervýkonný. Má to dlouhé rychlosti, ve městě na pětníku se s tím jezdí blbě, je to spíš na delší a dlouhé trasy, kde dovede být opravdu úsporný. Nicméně je to motor, který je s malými změnami na trhu od roku 2009 a celkem asi bez větších průšvihů typu prvních tsi u Fabií, prvních tsi u Octavií II, prvních 1.4 tsi u Octavií III a nyní když čtu problémy s novými 1.5 tsi, tak si říkám, že přes můj malý nájezd ( a to si měním olej po 10.000 km) bez měřitelné spotřeby oleje, s tím jak se na delších trasách svezu ( ono existují esteticky a designově hezčí a poutavější auta) a to nejsem žádný příznivec Škodovky ani nafty ( jsem zarytý a ještě úplně nepřevychovaný příznivec LPG, ale nová auta se předělávají těžce a draze...) jsem nakonec rád, že jsem koupil Škodovku a 1,6 tdi. Tedy jen názor někoho, kdo nejezdí brzda - plyn, jezdí takzvaně jako strýc z dědiny, ale autko slouží a zatím se nic nekazí. Než jsem se rozhodl, také jsem hledal část odpovědí jestli naftu nebo benzín na zdejším fóru, do posledka jsem vlastně ani o naftě moc nepřemýšlel.
    2 body
  3. To auto neumi mnoho a uz by som si ho nekupil. Maximalne som vytoceny z toho auta, sklamany a zufaly. Je pekne, priestranne, ma fajn spotrebu, dobre ledky. Ale to spracovanie. Potvrdilo sa mi podozrenie, ze operadlo sedacky sa samo uvolnuje. Stacilo jemne pomykat operadlom, nasimulovat razy z nerovnosti na ceste a kolecko nastavovania sa v priebehu 1min takehoto testu otocilo cca o 1cm. Jeden cely zubok co je na tom kolecku. Stale sa ozyva tupe buchanie z palubovky. A ostatne, to uz su len detaily. Ze volant je vyoseny,zatvaranie kufra je horsie ako na favorite a o vzperach kufrovych dveri nevraviac. Uz teraz po 3400km, idu pomaly hore. Pride zima a nepojde to vobec. Takze buduci tyzden zacina tour reklamacii. Vazne ale uvazujem, ze ak to sedadlo a palubovka sa nevyriesi, vraciam sa k oplu a scalu predam. A mam pochybnosti o tom, ci elektricky vyhrev, co je seriovo v diesli sj funguje. Teplo citim az ked voda sa odlepi na ukazovately. To auto momentalne nie je hodne tej ceny a kvalita spracovania je nedoatatocna. Fakt kym nevychytaju tieto banalne nedostatky, by som o tom aute ani neuvazoval, keby toto viem. Ach jo.
    1 bod
  4. V konfigurátoru již Scala Monte Carlo (+ i modrá titan metalíza). Zajímavé je toto: V ceníku je tento paket proškrtnut a otázka je, jestli to v konfigu má být nebo ne. Ty lišty na dveřích jsou fajn. Sranda je brožura MR2020: Přitom Scala app jako Počasí neumí...
    1 bod
  5. Měli by to udělat jako Suzuki se současnými modely Swift a Ignis, pokud by to ovšem motor 1.0 Mpi a prostor kolem něj umožnil: https://www.suzuki.cz/auto/swift/design_a_technologie.aspx. Ty se nyní dodávají jen jako mild-hybrid za skoro stejné ceny jako dříve se spalovacím atmosférickým motorem 1.2. Třeba by ušetřily nějaké ty gramy CO 2.
    1 bod
  6. Jj, podvozek, stabilizátory, skutečny tlumič výfuku ze kterého bude kouřit i na prave straně. Čeká me velká pout. Snad dojdu osvícení na konci cesty ?. A dekuju. Bude mi čtyřicet a nepamatuju, kdy naposledy jsem se takhle moc na něco těšil, když pominu narození syna samozřejmě, myslím, proste jen věc pro radost. ?
    1 bod
  7. Tak to ti chválím ???. Taky jsem chtěl měnit a nechat šuplík mladý ale ta ho nechce takže mi ještě zůstane a mladá bude mít nové podle sebe. No já mám motor od Volva ze stěrače 1.4TDK( trápíč dětských kubatur). Pojezdil jsem obě RS a u TDI bych já dal určitě jiný stabilizátory a tlumiče, ale i tak budeš hodně spokojený těch 219 koní pojede 200km/h na pohodu a nebudou se trápit. Supa jsem protáhl v sérii taky a.... Po okreskach to nezachrání žádný motor. RS je prostě jednoznačně lepší ?
    1 bod
  8. Baterie vyměněna, auto bylo napichle přes diagnostickou zásuvku na externí zdroj, takže pohoda. Dojel jsem s ním jen domu a nechal ho. Zítra vypojim ten konektor z minusoveho polu a uvidím co to bude nebo nebude dělat ? Snad ta nová vydrží déle. Edit: Kabel jsem odpojil a start-stop je teď nefunkční, což je super. Dokonce mě ani auto neotravuje žádnou hláškou. Nová baterie je AGM 60Ah, stará byla EFB 59Ah. Snad to ničemu nevadí, když je ten nesmysl odpojenej. Auto jezdí a startuje i za studena jak drak ?
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Jak se mi sami v servise priznali, do loňského roku dodávala škodovka destičky, které se postupne lepili a poničili kotouče, teď už se dava novy typ. u me v padesati delany predky a zadky a ted po roce v 70 na reklamaci se delali nove zadky - komplet..
    1 bod
  11. baterie ve starších vozech umírají dříve, proto že jsou výrazně vyšší přechodové odpory než u nového auta a nové auto bývá často i garážované staré nikoli... těch důvodů je hafo, ale není to vyloženě baterií, ano můžeš mít smůlu na kus ale to i v originálu, mě originální baterie vydržela 4 roky a varta taky 4 roky co na to říct :-)
    1 bod
  12. No listecek za steracem muze byt treba jen za 200. nebo domluvam. Osobni zkusenost s mestaky v Ostrave. Zatimco spravni rizeni zacina na 1500. Takze v tomto pripade je lepsi opravdu byt proaktivni. Ale zalezi kde to by bylo. Prvni listecek mi napsali na zabor verejneho prostranstvi (stal jsem vedle cesty u plotu v podstate na hline, o trave se neda nic rikat. A kdyz to na te sluzebne zjistil a rekl jsem mu kde, to bylo. Tak jen nekam zavolal a ujistil se zda na domluvu musi delat lustraci. A ze pry ne. Tak to resil domluvou. Jinak bych se musel bat cely rok abyc to nedostal podruhe. Protoze pak by to bylo rovnou drazsi:( 2. pripad byl v centru pred divadlem. Cele stare centrum Ostravy je zona zakaz stani. Nejak jsem to nevedel:) A to se tam pohybuji od roku 1993. proste na Sykoraku ani jinde jsem si tech znacek nikdy nevsiml a u Myrona pred Atlantikem tam vzdy stoji kolona aut. Takze jsem se opet stavil na sluzebnu radsi mimo centrum. Prijemne pokecal. Ukazali mi spis a jak tam je vse popsane nafocene vcetne situacni mapky s umistenim znacek zony. A ze pry tam to je bezne. Lidi tam normalne parkuji a nekdo tam to policajtum vola. A kdyz je to udani, tak to musi holt resit. Co vim, tak ten listecek tam meli vsechny auta v rade kolem Atlantiku.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...