Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/10/19 ve všech sekcích

  1. Doplatok 108 € za DAB neľutujem. Rádio je Amundsen. Aj keď mi paní na predajni tvrdila že v Prievidzi žiadna stanica cez DAB nepôjde aby som si to nedával. Prvá vec čo som vyskúšal bolo vysielanie cez DAB a bol som milo prekvapený že v okrese PD idú stanice cez DAB.(Vysielač Krížava) Moje obľúbene stanice sú v dab : VLNA , ANTENA ROCK , RADIO SLOVENSKO. Pokiaľ mám signál počúvam cez DAB ak začne vypadávať signál prepnem na FM. Môj dojem je že stanice cez DAB hrajú lepšie. Rozdiel medzi stanicami sa mi zdá ale rôzny .Signál aj na FM je super chytám aj stanice z Čiech a Poľska. Nahral som vysielanie DAB aj FM na mobil,kvalita nahrávky je aká je ale dá sa počuť rozdiel hlavne na Radiu Slovensko. Videí je osem. https://www.youtube.com/playlist?list=PLIt3vuXtb2-zcYyHcQExfdpwz8FDNx2Gh
    3 body
  2. 2 body
  3. Pokud to dělá jen při zapnuté "AC" tak ti postupně namrzá výparník a omezuje průchod vzduchu,pokud auto odstavíš led roztaje a opět to funguje. Může to být špatný "snímač teploty výparníku -G308-" (protizámrzové čidlo) Kompresor neustále chladí a namrzají žebra výparníku,sníží se průchod vzduchu a tím víc to namzá. Pokud snímač funguje,tak v okamžiku námrazy na výparníku sníží výkon kompresoru a námraza odtaje.
    2 body
  4. Dovolil jsem si zkusit to zesvětlit :) ale už je to jen chvilka a uvidíme jí celou.
    2 body
  5. Panove, rovnez mockrat dekuji :) Timto Vas chci pozvat na dalsi letosni sraz ktery se bude konat v prijemnem prostredi restaurace Gutska Bašta dne 15.12.2019 v 14:00 plus minus D1 :D . Tesim se na Vas. V pripade ze bude nasnezeno, sane z sebou. 1. Jozzi 2. Ondra 16v 3. Pawouk 4. stanmar 5. filippatrik 6. Jan R. 7. filippatrik 8. Barenasparena 9. mičurin 10. Luky_Kuky 11.Tomuś 12. Jurek 13. Skodzinek
    1 bod
  6. https://www.sbazar.cz/carsequipment01/detail/26458082-3qf907561a-acc-radar-bosch-skoda-vw drahej fakt neni
    1 bod
  7. No ja mam az obavu ze ake budem mat ja zimne disky a pneu lebo co vitam hodnotenia obchodov tak niektore su hrozne. Mna prekvapuje ze teraz co prsi tak ak otvorim dvere voda zo strechy kvapkna na mna a dovnutra co sa mi nestavalo ani vo felde. Asi sme urobili zle ze sme potrebovali auto na zaciatku vyrobi.
    1 bod
  8. jasný, jde o kulturu prodeje. Baterka od škodovky to je přece událost. To není jako, když v baterkárně příjdu, zaplatím a odejdu. Ve škodovce třeba i půl hodiny posedím na koženkovém gaučíku :-)
    1 bod
  9. Nejprve bych vyzkoušel nezapínat "AC",pokud se závada neprojeví tak zapnout "AC" na nejnižší teplotu a ventilátor na "1" (největší pravděpodobnost namrznutí) a vyzkoušet jestli to přestává foukat. Pokud to zamrzá,tak po zastavení a vypnutí motoru se tvoří nezvykle velká kaluž vody pod autem. Nevím jak to v servisu prokázat,pokud se s tím setkali budou vědět.
    1 bod
  10. Podle mého ne. Můžu se plést, ale jsou tam jen klapky směřující vzduch do jednotlivých zón, klapka vnitřní cirkulace a mixovací teplý /studený vzduch. Při žádném nastavení by to nemělo nefoukat aspoň někde.
    1 bod
  11. Už se něco aspon ví jak to bude u Kodiaq s Plug-in hybrid.? A dostane i 4x4? Nedovedu sipředstavit že se bude prodávat jen s předním pohonem.
    1 bod
  12. Taky to tak praktikuji, buď bez plynu nebo lehounce plyn a při ideálním rozjezdu tam je 1500 otáček.
    1 bod
  13. Mě to dělalo u studeného motoru v zimě, nikdo nepřišel na to co to je, až mi pomohl jeden článek o tsi motorech, kde bylo popsané, že možné problémy s cukáním za studena po startu dělá bohatá směs, když je zapojeno více spotřebičů a od motoru je vyžadován vyšší odběr(tak nějak to bylo popsané a já nejsem technik) nicméně jsem zkusil vypnout klimatronik a přestalo to dělat. No divil jsem se, 6 válců za studena a neutáhne klima jsem si říkal, nějaká blbost, ale bylo to tak ne že by neutáhlo, ale asi se nastavovala bohatá směs a pak to holt cukalo. No jezdil jsem se studeným autem bez větrání a po chvíli to zapnul a bylo to ok. ale připadal jsem si trochu nadneseně jako když jsem v rapidu laboroval se sytičem, ale to byl rok 1993.......
    1 bod
  14. hotovo vyřešeno!!!! Chlapici tak sem to zvládl!!!už sem byl tak zoufalej že jsem se do toho dnes pustil!přatelé sedačka nemusí vůbec ven,stačí posunout uplně dozadu!jupíí!!takže postup je následující!vyndat malej boční deklík,vyloupnout zátku,pod ním je vrut s křížovou hlavičkou!pak vycvaknout plastový prah,nemusíte celej ale vycvaknout ho musíte až k zadní sedačce,aby šel nadzvednout az na sedačku aby nezavazel!pak vyndat plastovou desku,jak na ní odkládáme levou nuhu,ta vedle spojky,stačí vyšroubovat desítku matku!pak koberec lze nadzvednout,sice nepujde uplně ale to nám stačí.dejte si tam nějakou zpěru pač koberec tlačí zpět do puvodní polohy!teď vydíme černou plastovou krabičku(komfortka) a do ní vedou svazky drátů!!odmotejte s nich tu el.pasku a už musíte vydět spoje,jsou přetáhnuté pruhlednou šprckou.osvětlení je svazek všech červených drátů(cca10drátků),šprcku rozřízněte,a uvidíte ten bordel,mega měděnky a oxidace!spoj musíme udělat novej!drátky znova oholit a doporučuji to s cínovat vše dohromady,moc místa tam není ale jde to se tam pájkou ohánět :)jestli existuje nějaka el.svorkovnice,tak klido,ale já nic nemám,tak jsem to s pájel,pak pořádně zaizolovat el.paskou,nebo koupit nějakou šprcku a hotovo.musí svítit pokud ne tak komfortka,ale mě to fachá!!!chtěl bych poprosit ostatní,aby jste popisovali postupy alespoň takhle podrobně a né že je to pod kobercem nebo že jsou uhnilé dráty,všichni nejsou mechoši!díky
    1 bod
  15. no ja mam tiez v riti vahu. tak isto 66kw. momentalne max rychlost 130 a od 2500 vobec netaha. uz som najazdil asi 1000 km /chodim na tom do roboty/. ale vraj to nie je az take 'zdrave' lebo motor bezi v nudzovom rezime. ci co? pouzivana stoji to okolo 2000-2500 ale ja to uz neriesim... uz mi zhanaju 96kw )
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...