Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/22/19 ve všech sekcích

  1. Po vymene peloveho filtru, ked som videl to hrozne znecistenie, som sa rozhodol vymenit aj vlozku vzduchoveho filtra. Mam najazdene cca 37 000 km a som po garancke, kde mi nic nemenili. Povodne som uvazoval, ze staci uvolnit 2 hadicove spony a uvolnit 4 prichytne spony, no neslo to. Tak som sa odhodlal zaregistrovat na ERWIN-e a stiahnut co sa da. Zaplatil som 6€ na 1 hod pripojenia a nelutoval som, stiahol som na OIII takmer vsetko co som potreboval, dielenske prirucky, navody, popisy aj schemy zapojenia, a to za cca 20 minut. V dokumente "Udrzba - presne pokyny" je postup na vymenu vlozky vzduchoveho filtra aj z obrazkami. Tam som zistil. ze cely filter je ulozeny na 3 gulovych capoch, po uvolneni 2 hadicovych spon je treba celu skrinu filtra vytiahnut z tych gulovych capov. Otocit a tam su 2 skrutky, ktore treba odskrutkovat a dostaneme sa k samotnemu fitru. Pripajam aj foto znecistenej vlozky a novej vlozky.
    1 bod
  2. Zdravím, asi před třemi týdny jsem zpozoroval divnou barvu chladící kapaliny v nádržce. Po otevření jdou vidět po stranách nádobky usazeniny viz. foto. Auto se chová normálně a zvládá chlazení i při ostré jízdě na dálnici bez problému. Je to na reklamaci? Auto má k dnešnímu dni najeto 35 000 km a stáří 1 rok a 3 měsíce.
    1 bod
  3. Tak jsou to opravdu řasy.Kluci poradily a blinkry jsou kanal 0 a 1?
    1 bod
  4. Patrik1971- Pokud by jsi s OIII fc s LED světly jezdil často a v různém zatížení v noci, nejspíš bys to taky řešil. No on ani Superb za ty prachy není nic moc co se týče kvality a dokonalosti. Navíc světla jsou o dost důležitější téma než nějaké odpadávající lišty, loupající se řadící páky, zamrzající infotainment a co já vím co všechno. A jen tak mimochodem, od čeho tu asi fórum je ? Aby si někdo mohl honit triko ?
    1 bod
  5. Stávalo se mi to stejně na Fordu Focusu.. Původní kotouče se zkroutili tenkosti a nové též.. nevědělo se čím.. prodal se. Po letech se to stalo na novém autě a identifikovali se to plovoucím třmeny respektive vyglajdanymi a špatně chodící i vodítky třmenů kdy se po nasazení nových kotoučů i destiček dosáhlo max vychyleni.. tj. stačí vyměnit uchycení brzdového třmene vč. voditek tak aby docházelo k ideálnímu kontaktu brzd. destiček a kotoučů.
    1 bod
  6. Přikládám návod na výměnu čidla chladící kapaliny G62 u vozu Fabia 2.0i r.v. 2003. Zjištění závady Na budíkách se mi přestala ukazovat teplota motoru. Po cca 2. dnech se zobrazila chyba motoru na budíkách. Diagnostika zobrazila chybu 16500 - čidlo teploty chladící kapaliny (G62) Postup výměny Po sundání krytu motoru stačí odpojit hadici která vede od vzduchového filtru. Čidlo se nachází hned pod hadicí. Ted stačí odpojit původní čidlo, vytáhnout pojistku a čidlo lehce vysunout nahoru. Ted stačí vrátit zpět nové čidlo a postup opakovat obráceně. Po dokončení výměny pomocí diagnostiky smazat chyby v jednotce motoru a je hotovo. Mě trocha vody vystříkla když jsem čidlo vyndal. Doporučuju s tím počítat a mít trochu destilky nebo chladící kapaliny na dolití.
    1 bod
  7. Je to tak, že když zapnu zapalování, to je to prostě úplně bez zvuku, ten se rozjede až po nastartování...jenže ne pokaždé, což mě zaráží každopádně díky za tip, jen co si profrézuju cestu do garáže, tak na to kouknu a budu i zkoumat co a jak to přesně dělá a dám vědět....bude doufám nějaká blbost.
    1 bod
  8. Zdravim hosi ... Chci se zeptat v jakem formatu naformatovat SD kartu na aktualizaci map v colovi ... Dik moc :)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...