Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/28/20 ve všech sekcích

  1. Ne kren jsem strouhal i pro zbytek rodiny. Zas takovej lakomec nejsem. Manzelka s detmi mela kren s chlebem a ja to koleno. [emoji23]
    5 bodů
  2. Kdyz ja nemohl za kolenem, muselo koleno ke mne. Fuj nemuzu dejchat, ale koronovirem to neni [emoji23]
    5 bodů
  3. moje zistenia?? niečo málo mám, ale zatiaľ je to na mŕtvom bode. štvú ma teraz iné veci a zákazky stoja..... Zoznam dielov: 1x - 1T0 907 503 - snímač zaťaženia alebo 1x - 6R0 941 273 B - čidlo úrovne s tyčovým ústrojenstvom 1x - 4B0 973 712 - konektor pre snímač zaťaženia, 4-pinovy 4x - 000 979 131 A - piny pre konektor snímača zaťaženia 1x - 7P6 907 357 E - RJ svetiel 2x - N 911 585 01 - plastový nit s čapom 1x - 7M3 972 726 B - konektor pre RJ svetiel, 26-pinovy 8x - 000 979 009 E - piny pre konektor riadiacej jednotky 2x - 3C0 973 737 - svorkovnica pre facelift svetlá, piny: 000 979 025, 000 979 026, 000 979 150, 000 979 151, 000 979 242, 000 979 255 1x - 6V1 941 015 F - predné Bi-LED svetlo 1x - 6V1 941 016 F - predné Bi-LED svetlo Poznámky: zmena zapojenia 3 nove kable pre kazde svetlo ? 2 stare na kazdom svetle sa nezapajaju ? nivelacia? skusit vyuzit povodne koliesko na nastavenie vysky? snimac zatazenia na zadnej naprave vľavo nivelacia na svetle je cez krokovy motor - vyuzit povodne koliesko? na ako principe funguje? namiesto nivelacie z naprvy pouzit ako zdroj signalu koliesko na nastavenie v interieri - prepojit namiesto snimaca na riadiacu jednotku (?!) riadiaca jednotka pre predne svetla, umiestnenie za schrankou spolujazdca nutna riadiaca jednotka pre spravnu funkciu a zapinanie svetiel Zapojenia: G76 - snímač zaťaženia: T4au/1 - čierno-fialový 0,35 mm - smer jednotka J754 - T26c/11 T4au/2 - šedo-červený 0,35 mm - smer jednotka J754 - T26c/10 T4au/4 - hnedo-modrý 0,35 mm - smer jednotka J754 - T26c/7 J754 - riadiaca jednotka: 55-Headlight Range: T26c/2 - oranžovo-šedý 0,35 mm - smer BCM - T76c/40 (CANH-E) T26c/3 - oranžovo-hnedý 0,35 mm - smer BCM - T76c/41 (CANL-E) T26c/4 - oranžovo-červený 0,35 mm - smer ????? (CANH) - smer svetlá + BCM ? T26c/5 - oranžovo-hnedý 0,35 mm - smer ????? (CANL) - smer svetlá + BCM ? T26c/7 - hnedo-modrý 0,35 mm - smer snímač G76 - T4au/4 T26c/10 - šedo-červený 0,35 mm - smer snímač G76 - T4au/2 T26c/11 - čierno-fialový 0,35 mm - smer snímač G76 - T4au/1 T26c/23 - šedo-čierny 0,5 mm - smer BCM T46b/22 T26c/24 - hnedo-zelený 0,5 mm - smer (svorka 31)
    2 body
  4. Fotka, jak vypadá osvětlená zem při použití LED couvačky (vlevo) a klasické žárovky (vpravo).
    1 bod
  5. Včera jsem jel v sedmnácti stupních a auto už výrazně víc plavalo. Šetřit zrovna na tomhle mně přijde hodně špatně.
    1 bod
  6. 1 bod
  7. Svolává se pouze u závad, které ohrožují zdraví a bezpečnost, nebo mají negativní vliv na životní prostředí. Svolávací akce všech atumobilek najdeš v systému RAPEX. RAPEX získává informace o svolávacích akcích automobilek od Národních autorit z 31 evropských zemí, jimž hlásí nebezpečné závady na vozidlech příslušné dozorové orgány. Ty se o nich dozvědí buď od samotných automobilek, nebo dalších subjektů jako jsou stanice technické kontroly, autorizované zkušebny či dopravní policie. V České republice je Národní autoritou pro RAPEX Ministerstvo průmyslu a obchodu, dozorovým orgánem Ministerstvo dopravy. Další spekulace zde nemají žádný význam, detaily ti žádná automobilka nikdy nesdělí.
    1 bod
  8. Tak podarilo sa spojazdniť. Vďaka @sk0d@ za jeho čas a vstricny prístup. Nižšie prikladám postup ktorý som obdržal a zafungoval ked som v poslednom kroku chcel spraviť fejkovy nákup a po stlačení sa nic nestalo, nevyskocil redirect do lucky patcher. https://amp.reddit.com/r/luckypatcher/comments/eev4fc/how_to_use_lucky_patcher_on_miui_xiaomi/
    1 bod
  9. Ahoj, dlouho jsem zvažoval zda se do toho pouštět nebo né, ale vzhledem k tomu že situace tomu nějak nahrála a všechno je tak jak je jsem začal sbírat data pro překopání předních světel z před Face na Facelift LED. Zatím jsem ve fázi dlouhodobého testování a sbírání poznatků. Mám soupis dílů, veškeré informace ohledně schéma a zatím jedno LED světlo na testování. Jediné co mě docela vypeklo je to že s příchodem FL je trošku problém s kodováním v BCM (09) vše lze jen online a nelze zatím nijak ovlivnit. Otazka do pléna zda se někdo už zajímal o překopání předku na FL? Napadá mě jediný člověk ale zatím nic nového nezveřejnil. Testovací redukci i s CAN vedením mám, světlo oživím na tlumené, led pásek ale režim pouze parkovaček a směrovka funguje protože je mimo jednotku. Nejhorší je že světlo neovládá BCM ale jednotka AFS která je na CAN-E s BCM. Z AFS jsou CANy přimo do obou světel. Čekám až přijde jednotka AFS abych alespoň mohl trochu improvizovat. Cenově je to poměrně náročné ikdyž dá se to sehnat jako celý set L+P světla (6500Kč kus), jednotka AFS (2000Kč), snímač zatížení Z nápravy (1500Kč) a konektory cca 1000Kč. Otázka je zda se podaří před FL BCM přesvědčit aby ovládalo LED světla...
    1 bod
  10. ... to je taky proč Trump to u nich nechá raději vychcípat, než by zastavil ekonomiku, páč už by ji nanastartoval
    1 bod
  11. Myslím že to u mě dělá ta kombinace sníženého podvozku a krytu motoru zespodu. Stačí když fouká vitr a je to ok. Ale bezvětří po delší době tomu nedělá dobře. Ta trubička výfuku jen nepatrně přesahuje to spodní zakrytování motoru.
    1 bod
  12. Kdyby někdo hledal příspěvky o jiných motorech, než 2.0 TDI, tak má smůlu - už je nenajde. Respektujte rozdělení motorové sekce!
    1 bod
  13. mikrospinac {len jeho vrchna cast cudlik s gumickou} vo dverach vodica - vymenit za ten ktory zapina svetlo v kufri, je to sice makacka rozobrat dvere ale funguje dalej
    1 bod
  14. Vedro nevedro chovají se predvidavě a nejsme mladí janci, ani právě netvrdnou a skoro nezmizí dezén, proto jsme byly překvapení, situace vznikla tak, že jsme je zapomněli přezkout a všimli si toho až na jaře příštího roku ? tyto auta zatím nehavarovali z naší strany, jedno dostalo naráz že zezadu v létě, pojišťovna nic na pneu nenamitala, plnění na 100%. Samo jezdí jen ČR. Není to doporučení, každý ať si jezdí na čem chce. U nás třeba pneu nesmí mít pod 3.5 mm na ničem, rovnou se kupují nové. Nedojiždíme kvůli vodě na dálnicích, kde převážně se auta pohybují nejvíc.
    -1 bodů
  15. Jestli měříš napětí baterie hned po vypnutí motoru, tak ten údaj ti je k ničemu. Jestli chceš, aby se ti baterie dobíjela během jízdy co nejvíc, musíš vypnout inteligentní dobíjení, rekuperaci energie, SSS. Jinak budeš prostě po každé jízdě odstavovat auto s polovybitou baterií, i když tu baterii nabiješ před jízdou nabíječkou. Do druhého dne ti polovybitá baterie vydrží, 14 dnû s nezávislým topením před startem už ne, to sis už sám vyzkoušel. Inteligentní dobíjení, rekuperace energie a SSS lze nejjednodušeji vypnout vytažením přebytečněho konektoru na mínusovém pólu autobaterie.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...