Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/06/20 ve všech sekcích

  1. Bohužel je to často realita a ne mýtus, že po náběhu výroby se ještě pár měsíců dolaďují nějaké ty nedostatky a chybky. Nevěřím tomu, že je tomu odteď od nové Octavie jinak.
    4 body
  2. To je dobry. Vytazeni "pofiderniho" konektoru, to né.... Ale odpojit spinac uzavreni kapoty... To me pobavilo.
    2 body
  3. 4.1 beta 22 Povodnu mi islo nainstalovat na mojom arm64 smartfone. Nasledne som spravil "crk.support" cez Lucky Patcher 8.7.1 Dufam ze niektorym bude fungovat. https://uloz.to/file/NZMpkyGnHnWG/c4-1beta22-zip
    2 body
  4. Carista.v.4.1.beta-21 testováno na Samsung S10e - funkčni s LP 8.6.7 Car4.1b21.txt Carista.v.4.1.beta-21.b.410021.crk.Support.apk Car4.1b17.txt
    2 body
  5. @Jan R. v tom mwchanizmu je vola stale, myslim to kolecko. To som pri reklamacii i deklaroval vo videu, ze sa nejedna o volu mechanizmu, ale uvolnovanie polohy operadla. Zial novy kus je na tom rovnako ??
    1 bod
  6. Podle toho videa jsem to dělal. Mám hotovo. Myslím, ze jsem měl problem s kostrou a kabelem obecně. Nakódované jsem měl správně od začátku. Nakonec jsem komplet vyměnil kabel a hotovo. ??
    1 bod
  7. @Trachta Vladimír mas pravdu, treba najst nejake spolahlive riesenie. Ja osobne som odpojil konektor na cerpadle paliva. Tym, ze mi uz nenaskoci motor, ho start stop nemoze vypnut. A ako bonus som dosiahol nulovu, dobre citate, NULOVU SPOTREBU.
    1 bod
  8. Celkové prodeje za duben 2020 včetně porovnání s lońským dubnem podle značek : a článek k tomu prodej automobilů v ČR v dubnu 2020
    1 bod
  9. Potvrdzujem funkcnost. U mna pribudla moznost servo volantu bez beziaceho motora, funguje to ale len chvilku po aktivacii, potom sa servl zas vypne. A a rezim nizkej spotreby kedy nefunguje alarm a dialkove ovladanie ak som spravne pochopil. Nova verzia ma zaujimavy sposob instalacie, cez lucky patcher cez funckiu backup. Pri MIUI telefonoch treba v developer settings vypnut MIUI optimalizaciu, inak ju lucky patcher nenainstaluje. Musel som si vytvorit vlastnu upravenu aplikaciu, upravena ktora je prilozena mi nefungovala, ziadala pristup na internet.
    1 bod
  10. 99% ludi z kazdeho fora caka na instantne riesenia. Pridaj sa k 1%, odpoj ho a potom nam napis skusenosti.
    1 bod
  11. nebude potom vypisavat chybovu hlasku ze nas otvoreny priestor motoru, co bude tiez dost otravne si myslim.
    1 bod
  12. Jako já osobně bych se také dovozu vyhnul, pokud to nedělá někdo známý. Byl mi nabídnut dovoz, i když jsem nechtěl, tak jsem to zkusil a specifikoval jsem výbavu. Po měsíci se mi chlapík ozval, že našel auto pro mě za 380.000 Kč najeto kolem 50.000km, perfektní stav a poslal fotky… Já rád vyhledávám a ověřují si informace a tak jsem hledal a našel. Na německém bazaru se auto prodávalo za 9200 EUR a bylo po nehodě. Takovou mám zkušenost s dovozem a už nikdy! Nechápu, co na dovozu všichni moji kamarádi vidí. Zvlášť ti, co mají bmw z roku 2005, furt do toho sypou peníze a auto více stojí než jezdí… Ale prostě dovoz z Německa, to je přece super vůz :D Raději si fakt pořádně vybrat v česku.
    1 bod
  13. Já bych teda osobně koupil jen auto, které jezdilo do škoda servisu s el. knihou. Dovoz bych nekupoval vůbec, ale to je samozřejmě můj názor, který nemusí být pro ostatní relevantní. Já jsem na takové auto taky 4 měsícec čekal a každý den koukal po netu, všude jsem měl nastavené hlídací psy, aby mi při každém novém inzerátu dali vědět... a nakonec jsem to koupil přes bazoš, prodával to člověk, který pracuje na STK stanici a přestěhovali se za město, kam se v zimě nedalo dojet bez 4x4. Ale vím, že to mohla být haluz.Ale sem tam se inzerát objeví, ale podle mě lepší připlatit od startu 50tis. za spolehlivé auto, než koupit o 50tis. levnejší, než se standardně prodává a první rok provozu do toho nasoukat ještě dvojnásobek a nejhůř zjistit, že auto je zhuntované a jen zamaskované. Ale najít v té zaplavě inzerátu soukromý bezproblémový prodej/nabídku je těžší, než hledat prd ve vířivce.
    1 bod
  14. Dalším pojištěným je @Bikes a jeho Fabia III. POV v nejvyšším limitu 200/200 mil Kč HAV allrisk s fixní spoluúčastí 1000Kč na vandalismus, živel, havárii.. na odcizení spoluučast 5%. Pojištění všech skel vozidla asistence úrazové pojištění náhradní automobil limit 10.000 Kč škody do 10.000 Kč bez spoluučasti z POV Lukáš má 45 měsíců bezeškodný průběh, což není ani polovina možné maximální slevy na bonusech (max bonus od 120 měs. bezeškodného průběhu), přesto se podařila krásná cena 7.192Kč. Děkuji ?
    1 bod
  15. Tak jsem na to přišel. Jdi do nastavení hlasitosti. U mě se při zvyšující či snižující se hlasitosti ukáže vpravo v horním rohu piktogram dvou sedících lidí a mezi nimi je jakoby vlnění. Klikneš na to a deaktivuješ. Anebo do nastavení a tam se deaktivuje "automatické zesílení hlasu". Funkce zesiluje při hovoru hlas řidie/spolujezdce dozadu. Ihned po deaktivaci byl rapidně čistší zvuk z repro a bublání zmizelo. Zároveň to řeší i takový divný zvuk a echo, pokud jsme mluvili se ženou na děcka. Cože je právě to zesílení. Myslím, že to s rodinou bez elektronického zesilování zvládneme :O).
    1 bod
  16. @ČudlR, ziadna upatlana, ani smradlava. Ako hovoris, je to v rukach...
    1 bod
  17. Ked som mal naftoveho Focusa II s rovnakym antibenzin riesenim, vozil som v kufri taky lievik, je to origo diel a ma taky priemer ako tankovaci pistole. Zastav sa v hocijakom Ford salone, to maju bezne skladom.
    1 bod
  18. Dalším pojištěným je @Pavel Hrnčiřík a jeho Superb II. Společnými silami jsme dali dohromady opět nejvýhodnější pojištění. V případě Pavla to bylo povinné ručení ? Zatím je z klubu malý zájem, což mě mrzí. Každý, kdo se mnou řešil pojištění (i ti, kteří čekají na výročí, abychom mohli smlouvu vypovědět), můžou potvrdit, že jsem vždy předložil lepší cenu při srovnatelně nastavené pojistné smlouvě ? Tedy zatím úspěšnost 100%. Nekoušu, kalkulace je zdarma a obvykle ji spočítám ještě ten den ✌️
    1 bod
  19. Ještě tradiční odlehčení. Jakýsi pan Fuglevič na Autorevue píše: "Scala si ceny držela od konce listopadu loňského roku. U Kamiqu však úprava ceníku přichází dosti náhle, jelikož předchozí nabídka cen mu vydržela lehce přes měsíc, starý ceník byl vydán na konci února." Tak a teď realita. Scala "si držela" ceny tak, že 10. října zdražila o 8 000/12 000Kč a na konci října byl uveden AM 125 let. Od té doby byl vydán nový ceník v lednu (CNG) i březnu (nic podstatného). U Kamiku přichází tak náhlá změna, že od zdražení v říjnu proběhlo doplnění CNG do ceníku (leden 2020) a jinak se od té doby nic podstatného nestalo. Ten "starý ceník z února" byl ve skutečnosti z 13.3.2020. No a ještě jeden úplný blábol: "Zajímavostí je nakonec konec příplatkové položky Mobilita Plus za 7700 Kč, respektive 9700 Kč, která přidala záruku asistenční služby na 5 let (do 100.000 km) a prodlouženou záruku vozu na 5 let (do 150.000 km)." Mobilita Plus se zárukou 5 let /100 000km stála 2 000Kč. Ještě, že ty "novináře" máme.
    1 bod
  20. Do toho tlačítka se bude vždy prášit, protože je tam odvětrávací dírka ze strany konektoru. Takže je pouze otázka času, kdy ten problém nastane. Třeba u fordu mě to nikdy nezazlobilo. V záruce škodovka dá druhé a pak si každý koupí ?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...