Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/26/20 ve všech sekcích
-
K zprovoznění je potřeba aktivační klíč zakoupený od Škoda auto. Cena cca 5000,-. Potom aktivace v autorizovaném servisu.2 body
-
Inšpektorát ani registr u nás TP nevystavuje, pokud je to ovšem originál. Tam chyba nebude, chyby se dělají zpravidla při vystavení duplikátu na úřadě. Nevím co má spojler společnýho s TP, ten si obhajuješ na stk, pleteš japka a hrušky. Pokud si dokážeš sehnat typák zajdeš jen na registr.1 bod
-
195/65 R15 je hardcore, to daj preč... jedine 195/50 R15, to je aj schválený rozmer a to že to nieje zapísané v TP, tak niekde nastala chyba na inšpektoráte pri vystavovaní TP a určite by som daný rozmer dopísal.1 bod
-
Pokud si dá něco na auto co není v TP a dokáže obhájit je jeho věc, za mě nesmysl, co je v TP má svoje opodstatnění.1 bod
-
195/50 R15 sú v poriadku. Skôr je problém v tom, že ich nemáš v alternatívnych rozmeroch v TP. To by bolo potrebné dopísať čo by nemal byť žiaden problém, lebo to malo byť v TP štandardne od výroby. Inak za mňa tie 195/50 R15 je úplný ideál na Fabiu, posunie to jazdné vlastnosti na novú úroveň, ak doteraz si jazdil na 165/70 R14. Pozerám, že ten disk je ET38. Nuž to je už na tebe, neverím ale že by to niekto kontroloval na ceste alebo STK, či sedí ET. Trčať to spod podbehu nebude, takže nemalo by to provokovať cajtov.1 bod
-
1 bod
-
@Stanson Samsung ukončil podporu MirrorLinku k 1.červnu 2020. A to všem, nejenom tobě. Více viz.zdroj google atp..1 bod
-
Já mám auto necelé tři týdny a jsem rád, že je služební. Koupit si něco podobného jako soukromý kupec, tak bych tloukl hlavou do zdi. Bohužel, musím potvrdit spoustu problémů, které tu popisujete. Resetování infotainmentu, výpadky asistentů, problémy s automatickým párováním mobilu, náhlé zastavení při couvání, přestože za autem není překážka, kuriozity typu nemožnosti zesílit rádio atd. Jednoznačně SW problémy, které se opraví vypnutím a opětovným nastartováním. Jen dnes jsem zaregistroval tři problémy na cestě dlouhé pouhých 20km! Z toho dva resety infotainmentu snad pět minut po sobě. Ještě, že jsem po druhém resetu dojel domů. Z legrace říkám, že jsem k autu dostal i adventní kalendář. Každý den nějaké překvapení. :-/ Jenže ona to už přestává být legrace! Auto není úplně špatné, zvláště když jej srovnám s třetím Superbem, kterému jsem nikdy nepřišel na chuť kvůli příšerně uhoupanému podvozku. Ale je zoufale nedodělané! V Americe by měli za něco podobného na krku žalobu. Tady jen trpělivě čekáme, jestli to spraví nějaký update. Když si uvědomím, že můj konkrétní model stál skoro mega, tak mi to hlava nebere. Uznávám, že proti trojkové Oktávce je to posun vpřed, ale takovou hodnotu tohle auto prostě nemá.1 bod
-
Tak všem přeji krásné svátky a ať to jezdí bez problémů. Zatím najeto jen 112 km. :-) Spotřeba OK - pomalu klesám. Dnes 6,8 l cca 50km. Infotaitment - OK bez problémů - poslední verze Amundsenu bez map na SD. Spojení OK. I phone bez kabelu jede taky OK. Waze atd. Vše maká jak má. Bývalá Škoda connect - dnes se to předělalo na MY škoda máká zatím taky OK bez problémů. Motor 1,5 TSI - 6st manuál - zatím OK - Zjišťuji že je potřeba trochu s citem pracovat s plynem a se spojkou a jede výborně. Asi na tom zapracovali. Ostatní - no pár drobností čeho jsme si v to chvatu všiml. Tam větší mezera o 1 mm atd. Sem tam něco dotlačit aby to sedělo. Prostě jak v rychlosti montovali a tlačili to ven tak výstupní kontrola to tlačila taky ven tak sem tam něco přehlédli. Bůh ví kolik aut musel každý kontrolor denně udělat. Tak ať to jezdí1 bod
-
Smutné, že si Škodovka za tohle dovolí inkasovat. Měli by uživatelům platit za testování.1 bod
-
1 bod
-
Nic není zbytečnost a k ničemu. Záleží na tom co chceš a jak často to využiješ a jestli se to naučíš používat. Pokud si to někdo dá jen proto aby vyprávěl a chlubil se co vše má a za celou dobu se to nenaučil ani zapnout, tak to je o něčem jiném.1 bod
-
Každý si pri kúpe auta položí otázku, koľko je ochotný investovať do výbavy. Pri Škodovkách je výhoda, že sa dá dokúpiť prakticky všetko. Ja som sa pri kúpe Karoqa rozhodol nežgrlošiť. Vyplatilo sa. Teraz, po 20 000 km, keď to viem zhodnotiť, dal by som si facku za každú vec, ktorú by som vynechal: Automatická prevodovka - Hoci nepatrí do výbavy, dávam ju na prvé miesto. Od toho sa ďalej odvíja: ACC tempomat do 160 km/hod – , ktorý naraz s automatom dostáva úplne inú logiku. Za 20 000 km zatiaľ bez zaváhania. Automatické prepínanie diaľkových svetiel – Pri dlhšej ceste to už nevnímam. Prepína to samé. Super. Automatické stierače – Pri väčšom lejaku dokonca zvýši frekvenciu stierania. Stiera aj vzadu. A automaticky spúšťa aj ostrekovanie predných svetlometov. Super. Sklápanie sedadla spolujazdca – Pre sedenie to má dve polohy, tretia poloha je úplné sklopenie. Nedá sa naklopenie sedadla regulovať plynule koliečkom, to tam nie je. Dve polohy na sedenie bohate postačujú, veľmi výhodné pre prepravu dlhých predmetov. Vyhrievanie predného skla – Malo by sa to automaticky zapnúť aj pri rosení okien. Manuálne to často využívam. Ranné škrabkanie námrazy nehrozí, trošku si počkáte, ale potom to len zotriete kefou. Pozor, tým čo vadí tikot hodín v miestnosti doporučujem neobjednávať, pretože cez tie drôtiky v skle nebudú vidieť na cestu. Vykurovanie zadných sedadiel – Tak z toho sa moje baby vytešujú, keď nasadnú premrznuté. Už zistili, že to tam majú. Elektrické otváranie zadných dverí s podkopávaním – Elektrické otváranie som si vybral, aby som otváranie mohol zastaviť, aby mi to nebuchlo až do otvorených, dohora sklápateľných garážových dverí. Pri mechanickom otváraní by som tomu nevedel zabrániť ak by som to pustil z ruky. Podkopávanie (virtuálny pedál) je geniálny bonus, ktorého sa neviem nabažiť. Kamera snímajúca značky – Ide hlavne o snímanie značiek rýchlosti. No, ono si môžete pozrieť obmedzujúcu rýchlosť aj na navigácii, ale keď ju nemáte zapnutú, a máte tú kameru, tak sa vám to zobrazuje aj na prístrojovom paneli. A ono to sníma a zobrazuje aj skutočné značky, ktoré v navigácii nie sú. Využívam to. DAB rádio – V Bratislave a na západ od Slovenska počúvam len DAB, kde oceňujem príjemný rozdiel v kvalite. Inde zatiaľ na Slovensku nechytíte mimo veľkých miest nič. Audiosystém Canton – Pre poslucháčov s bežnými nárokmi nie je potrebný. Dá to aj 24 bit/96 kHz. Pre mňa je však úplne nepostrádateľný. Kvalita pri vyššej hlasitosti je výborná (ale určite nie s mp3). Vyklápateľné ťažné zariadenie – Geniálne Simply Clever riešenie. Systém Kessy – Jaj, kľúče už nikdy viac. Bočné airbagy pre sedadlá vzadu – No čo by som nekúpil pre moje baby. Navigácia Amundsen – Má aj manuálne koliečka, čo je výhoda oproti drahšej navigácii. Ľavé na hlasitosť, a to nielen rádia, ale aj telefónu a hlasu navigácie. Pravé na zoom navigácie. LED svetlá – Ja s okuliarmi to viem doceniť. Cúvacia kamera - Bez nej je život ťažší. Na služobných Octáviách sme šetrili a veru, chýba mi to. A tu sú veci, ktoré som nechcel a ani po 20 000 km nechcem: Lane assist – Máme to na služobných Octáviách, pre mňa je to strašne otravné, až ma to vie nastrašiť. Kožené sedadlá – Hoci v tej krémovej farbe je interiér nádherný, nepotrebujem ohurovať susedov. A navyše poznám tie štípance do zadku pri rozhorúčenom interiéri. Varioflex – Už som o tom písal inde, zadné sedadlá Varioflex svojou veľkosťou vyhovujú pre deti, nie dospelých. Moje deti sú už dospelé a susedove nevidím dôvod voziť.1 bod