Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/12/21 ve všech sekcích
-
Úplně jednoduše. Všechny 4 povolené rozměry pneu i šířka disku je k vidění na eshopu Škoda. Jestli je to lift nebo combi je jedno, výbava také. 19" je jen pro vozy vzadu s víceprvkovou nápravou. Tady je ten výběr https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/kola--rafky/c/wheelsAndRims?q=%3AscoreDesc%3AcarType%3AOctavia%2BIV%2B%282019%2B%29 Není omezení velikostí předních kotoučů na 1.5, jestli tam dají plechy 16" nebo 18" Perseus ....1 bod
-
Ja som vymenil hadicu za 180 eur a mam pokoj. Keby niekto potreboval vstrekovač tak mam na predaj original funkčný. Poradím aj s výmenou hadice.1 bod
-
@pinkano jedine co tam chybi jsou 19" , jinak ty budes mit nejvyssi vybavu a tim padem si muzes tam dat kterekoliv z toho seznamu z TP...jinak kdyby si mel nizsi vybavu tak tam je to se mi zda osekane ale @Jan R. to vi presne;)1 bod
-
1 bod
-
Po dvou letech a dvou měsících vyměněny origo stěrače za BOSCH Aerotwin. Na origo dvakrát měněny gumičky, ale teď začali vynechávat pruh, asi malý přítlak ( únava materiálu). Tak jsem zvědav jak dlouho vydrží?1 bod
-
1 bod
-
Môžeš skúsiť napríklad konfigurátor alcaru (nemyslím tým že musíš kúpiť disky od nich, ale v konfigurátore majú celkom dobre popísané všetky parametre aj odporúčané a homologizované rozmery pneumatík), stačí vyklikať auto podľa výrobcu -> modelu -> roku výroby -> motorizácie, vybrať ľubovoľný disk, veľkosť nad ktorou uvažuješ a vypíše k nim vhodné rozmery... Zo získaných údajov sa vieš odraziť prakticky na akejkoľvek stránke, ale predajcovia by Ti tieto informácie mali vedieť poskytnúť aj keď im dáš základné info o aute na aké to ide... -> https://www.alcar.cz/3DKonfigurator/index.php?lcs=zly4htfjss&country=cz;cz1 bod
-
A jsou to teda Bremba? Na tom bazosi jsem ještě našel 6-ti pistky Brembo 18z. Ale tady ty 4 asi budou stačit bohatě že. Co ti k tomu řekl. A co uděláš s tema 312 co ti zůstanou? Ja mám taky 312 v bedně a po tomto budu mít ještě 340 v bedně. 😀😀1 bod
-
1 bod
-
Stejná motorizace 1.Tsi 77kw, manuál 6 kvalt, výroba podzim 2014. Hučení převodovky jsem začal vnímat asi tak kolem 75.000 km, ale nejdříve jsem si " našeptával " že to snad bude jen ložisko kola, ale zase bylo divné že takhle brzo a říkal jsem si že to snad nebude převodovka s opravou po záruce. A co jsem nechtěl to se potvrdilo, při 80.000 km jsem již jel do autorizovaného servisu - technik po zkušební jízdě řekl, že to bude asi to ložisko kola, ale že i nějaké převodovky opravovali a jednu má zrovna na stole, ale je to výjimečné .... Potom telefonát - pane špatná zpráva, tak jsou to ta ložiska diferenciálu, cena opravy cca 17.000,- Kč. Měl jsem několik aut, ale nikdy žádný problém s převodovkou. A tak jsem se pídil, zda se jedná o takovou výjimečnost u této motorizace a převodovky a zjistil jsem, že tento problém identifikovala škodovka, jako vadné předpětí kuželíkových ložisek, report škodovky : Technická servisní konference 10/2015, PAT/1 - TSC , Mechanická převodovka MQ 200, Hlučná převodovka, Model FABIA III, RAPID, ROOMSTER, YETI, OCTAVIA III, SUPERB III, Motorizace: Motory s manuální převodovkou MQ 200, Reklamace / Projev závady: Hlučná převodovka za jízdy z oblasti diferenciálu Příčina závady: Poškozené ložiska diferenciálu, Pitting viz.foto Opatření ve výrobě: Optimalizace předpětí ložisek diferenciálu v KT 21/2015 Servisní řešení: Výměna ložisek diferenciálu dle ETKA a postupu dle ELSA https://docplayer.cz/41627943-Obsah-prezentace-technicka-servisni-konference-10-2015-pat-1-tsc.html Takže škodovka o tom věděla a klidně nechala jezdit lidi, až se závada projeví a zaplatí to ze své kapsy, protože u většiny lidí se k 80.000 km člověk dostane po záruce. Tímto u mě škodovka dost ztratila v pohledu na solidního výrobce a prodejce, protože je to jasně její problém ve výrobě a snad nechtějí, aby v dnešním technicky " dokonalém světě " ISO kvalit měnil člověk po 80000 km ložiska v olejové lázni na vlastní náklady.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj všem, tohle jsem si udělal do Octavia III combi a funguje suprově už asi 3 roky, už mnoho nocí vydržela ;-). Výroba trvala cca 3-4 hodiny v běžných domácích podmínkách s běžným nářadím (mafl, vrtačka, dremel bruska). Není nutné na autě nic vrtat šroubovat, pouze se položí do kufru. V autě jí vozím víceméně na stálo, vyndavám pouze pokud potřebuji zvětšit kufr kvůli velkému nákladu. Vyndat a nandat se dá v jednom člověku za minutku, bez jakéhokoliv nářadí. Jen bych už nepoužil dřevotřísku. Mám v plánu udělat si novou, krapet vylepšenou s aretovanými panty (ať drží otevřená a nepadá mi dolu při nakládání), a určitě z nějaké pěkné desky. Jinak šířka kufru je cca kolem 100cm, tak používám samonafukocí matrace 50cm široké a cca 5cm vysoké a je to na spaní vážně super komfortní a navíc při sbalení ležení maximálně skladné 😉. Tady posílám odkaz na fotky ;-) : https://photos.app.goo.gl/CxsWjBtcmot4nxp781 bod
-
1 bod
-
Pri hľadaní "pravdy" som sa dopracoval v jednom autoperiodiku k súvisiacej informácii - pri hodnotení temer identického koncernového motora VW EA 288 (1.6TDi) - dáva sa aj do Yeti-ho - sa uvádza , že: "...motor 1.6 TDi prekvapí častým spúšťaním ventilátorov chladenia. Ide o súčasť procesu pasívnej regenerácie filtra pevných častíc..." Táto jednoduchá veta by mi bola od značkového servisu úplne stačila. Vysvetlenie je teda na svete.1 bod