Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/11/21 ve všech sekcích
-
Ahoj, já jsem popravdě nečekal, že to bude mít takový dosah, takže je to pro mě celkem velké překvapení. Každopádně abych zareagoval některé příspěvky. Zkoušel si to čidlo odpojit? Ne, nezkoušel, auto je v záruce a poslední co mám v plánu je něco odpojovat. Vytvoření článku za účel kliku? Ne, já jsem ten web udělal, abych psal o tom, jak jsem z auta paf a baví mě. To auto je krásný a já chci psát o svých zkušenostech, stejně jako píši i na jiném blogu (reklamu si tu dělat nepotřebuji). To, že mám nějaký problém s autem nepotřebuji tutlat. Naopak to snad pomůže dalším lidem, až si třeba za pár let koupí jetou Octavii a to čidlo jim taky odejde. Opravu neřeším... Opravu řeším od začátku, kdy jsem auto převzal, ale po přečtení problémů, které Škodovka má jsem volal na servis a tam mi řekli, že se s tím ještě nesetkali. Dalo se to vydržet dokud nepřišly velké mrazy a nerozsvítila se i kontrolka závady systému výfukových plynů. Nechtěl jsem dávat prvně auto do servisu, aby tam bylo měsíc a já byl ten, na kom se bude hledat závada a její řešení. Jinak auto jsme ráno zavezl na servis na reklamaci. Podle VIN zjistili, že je potřeba udělat dvě aktualizace, mohlo by to být do pátku hotové, tak uvidíme. Dnes jsem jel pracovně mimo Prahu, zítra si jedu pro náhradní auto, za mě servis v pořádku. Podnikám 12 let a nejsem ten, co na lidi řve a kope kolem sebe, je mi jasné, že prodejce to auto nevyrobil a ten pán, který řeší reklamaci za to prostě nemůže. Neustále tvrdím, že problém vidím v tom, že Škoda Auto kašle na výstupní kontrolu. Jinak by takové auto ani dealerovi nedodalo. Jinak v budoucnu chci psát o pozitivních věcech, ale ten web není placená reklama na Škoda Auto, ale osobní zkušenost člověka, co to auto má. Nikomu ten obsah nevnucuji, kdo chce, přečte si to, kdo nechce, zahudruje si a nebo to bude ignorovat.3 body
-
1 bod
-
párkrát se mi ukázalo, že auto nenalezlo klíč, v různých časových úsecích, nikoliv hned po sobě. Hlášky o stavu baterie jsem si nikdy nevšiml. Odemknout auto klasicky přes kessy šlo normálně, ale už jsem nemohl nestartovat. Po přečtení tohoto vlákna vozím náhradní baterku (asi rok) a po téměř dvou letech a 22 000 km používání klíče s origo baterkou jsem jí musel vyměnit. Doufám, že vydrží opět podobnou dobu, náhradní baterku už mám opět v kastlíku připravenou (exp. 2031)1 bod
-
Já osobně k ovládání nic zásadního nemám. Jsou tu i dobré funkce, jako například automatické zapínání výhřevu sedaček a volantu. Nastartuju a jedu:-)1 bod
-
Já právě nechápu, co ve všech těch plátkách, na videorecenzích hudrujou na to ovládání. Ta lišta dole je tam stále, výhřev sedačky jen kliknu jako na tlačítko, teplota to samé po slepu. Chci zapnout kompresor, jednou kliknu na čudlík, mám menu. To budou věčný potížisti nebo nasraný, že dostali tento služebák. Takto nastavím ventilaci a dokud neustoupí mrazy nesahám na to, pak jen snížím otáčky, teplotu a o.k. Výhřev sedaček zůstane v paměti po vypnutí, co všichni řeší ....1 bod
-
1 bod
-
Pokud je to legální,ve škodovce udělají odblok.ochrany,zbytek budou muset kluci udělat už mimo autorizák1 bod
-
To není pravda. V případě economy filtru je použitá původní vložka filtru a vložena do nového obalu, který už není z nerezu ale má povrchovou úpravu. Vložka je nově obohacena o drahé materiály, dle testu je jich tam víc než v původním filtru, je použit nový katalyzátor reakce. Vyrábí je univerzálně (u různých motorizací je nutné uzavřít různé vstupy na čidla do filtru. Byl na ně udělaný i pěkný test včetně rozborky ve světě motorů. Podstatné je že jsi za ty prachy dostal originální filtr dokonce ještě s vyšší účinností (evidentně při repasu počítali s tím že se bude dávat do vyběhaného motoru kde už je špatné spalování), který teoreticky mohl mít problém leda tak v korozi obalu. Už se s tím stejně nemusíš trápit, ty filtry už autorizáky přes rok na skladě nemají. Jediná šance že by jsi někde dokázal sehnat u někoho někde zapadlí ve skladu. Nyní je jediná možnost koupit originál původní za 48 tisíc a nebo koupit náhražku do JMJ a pod. nicméně ty filtry nefungují, bude rád když s tím jednou projdeš emise. Máš nyní pouze 3 možnosti: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0254708bx-filtr-pevnych-castic-katalyzator-skoda-40395.html Ten EU je od JMJ a variantu Německo neznám, ale mám takové tušení že to bude něco na principu kordieritové vložky, proto bude levnější. Jestli to bude fungovat u motoru co měl z výroby draží variantu technologie ? To fakt nevim...1 bod
-
Tak já to měl lepší, vše jsem nechal zapnuté ( Lane Assist jsem ani nevnímal), předprodej fajn, žádné přehrávání. 2 km od domu naskočila hláška, si říkám došlo na mě a ona jen přestávka. Návod jsem ani neotevřel, vše jednoduché, nastartoval, jednou nastavil topení a jel. Tempomat jako ve Fabii, mobil spárován za 2min ... Nemohu říci křivé slovo.1 bod
-
Nijak.Ten kdo to dělal asi ví proč to dělal.proč nejdeš za tím,kdo to dělal a nezeptáš se jeho?1 bod
-
Já nechápu jednu věc a sice-už jsem to někde psal.Byl jsem s jedním známým ze Škoda servisu-mechanikem.Nebudu uvádět kde,ať jej nějak neohrozím a on říkal,že sotva se auta složí z podvalu na plochu autosalónu,už jedou do dílny na aktualizace,výměny jednotek atd.Doprd...to opravdu můžou takhle pouštět auto z továrny?S vědomím,že auto jedoucí k dealerovi je vlastně nepoužitelné??Tohle přeci není možné(No vidím že je). Chudáci lidé,co musí s novým autem nedobrovolně jezdit do servisu,trávit tam čas atd.Být to já,chtěl bych pořádnou kompenzaci za čas atd strávený s těmi křápy.1 bod
-
No hlavně když koukáš přes drátky v noci proti světlům, hází to takové odlesky, jakoby vidíš rozostřeně, přes folii není problém.1 bod
-
Tak jsem včera něco našel na Bazoši a hned jsem vyrazil :) Díky Davy CZ jsem věděl, že Thule Motion XT XL 500l padne na Karoq jako vyšitý. Trochu jsme měl strach, že mám nízké lyžiny, ale naštestí švédové mysleli i na otvor vzadu na antenu. Ve předním skle, když se nakloním, jde vidět cca 10 cm (aspoň ho mohu za jízdy zkotrolovat :) . Jinak je asi 3 až 4 cm nad střechou, což vypadá dobře. Celková výška 203 cm. Na dálnici při 130 ani nejde slyšet. Jediná nevýhoda je, že ho sám na střechu nedám, ale kdyby mi nic jiného nezbývalo, tak asi jo...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak už mam aj ja po výmene packy tempomatu, mali ju na sklade a po diagnostike to hneď vymenili. Nadobudol som pocit, že tato zavada nie je nic neobvyklé.1 bod
-
Nic se nekoduje, vyměnit sklo za stmívatelný a ze dveří natáhnout dva dráty. Rozdíl v konektorech v pravo řidič vlevo spolujezdec. Natáhnout dva dráty origo černo- šedej(v konektoru proti černo-červenej) a černo-zelenej(v konektoru proti černej), klidně vynechat konektor na zrcátku a napojit přímo na sklo.1 bod
-
@provit tohle fakt nedokážu pochopit, guma za 900 na disku za x tisíc na autě za xxx tisíc, přičemž to je to nejdůležitější, co dokáže těch xxx tisíc zachránit, když jde do tuhého ale proti gustu ;) ať slouží dobře, disky super :)1 bod
-
Ve čtvrtek jsem byl v servisu a vyměnili mi páčky s řídící jednotkou volantu: Původně jsem tam měl: 5Q1953521DH nahradili je za 5Q1953521LC. Takže teď to budu testovat, protože závada se celý týden před výměnou neprojevila.1 bod
-
mam zadek 272mm, předek sem měl 288. dopředu sem nandal 340mm a i bez konfigurace abs jednotky to chodilo normálně. po přenastavení na 340mm brzdy sem jedinej rozdíl nepoznal(zatáčky atd) ani na letišti při sněhu..... auto znatelně víc brzdí a hlavně se mě nečudí z brzd.... hlavně vyměn i brzdovou kapalinu.. jinak fotky 340mm mám v tématu http://forum.skodahome.cz/topic/125972-laurinka/?p=1936098 http://forum.skodahome.cz/topic/125972-laurinka/?p=20295911 bod