Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/01/21 ve všech sekcích
-
2 body
-
@Martab ano, je to tak.. fabia 3 040400E500000000000000, Octavia 3FL má 0404000700000000000000.2 body
-
Já osobně mám Dácii rád, nemám rád jejich vlastníky 😁. Mě je sympatické že se někdo snažil vyrobit auto co si na nic nehraje a nebojí se přiznat "jsem levné auto". Auto pro nenáročné zákazníky kteří od auta vlastně vůbec nic neočekávají, těch je hodně. Případně si prostě víc nemohou dovolit. Co mě pořád dokola nebaví je diskuse o tom jak za půlku peněz mají 2x lepší auta a každý kdo si nekoupil Dácii je hňup. Pokud mi zákazník Dácie řekne koupil jsem nejlevnější a nejhorší auto protože mi to bohatě stačí a víc nechci, tak stím nemám problém a přijde mi to rozumné, ale to se nestává 😁.2 body
-
Hm, Logan stával a není to tak dávno, o cca 100.000,- Kč míň. Holt doba levných a jednoduchých aut, je již zcela pryč, bohužel...... PS: Za cenu Loganu v té vyšší výbavě bych se již asi rozmýšlel o koupi Fiatu Tipo sedan, tam ta cena při platbě v hotovosti je skoro stejná a pořád mě to Tipo připadá jako větší a festovnější auto. No uvidíme, doposavad Dacia těžila z dobré ceny, teď už se blíží na dostřel zavedeným značkám a tím ta její hlavní výhoda pomalu mizí.2 body
-
Za ty cca 400Kč není moc co řešit. Dá se tím desinfikovat i pračka (vypnutá samozřejmě) a sušička (tu je možno i pustit pokud to umístíte na plato na sušení bot).1 bod
-
1) Zda byste si Scalu koupili znovu? Ja musím upresniť, že som si Scalu viac menej vybral dobrovoľne na silu. Keby, že mám možnosť to vrátiť späť, radšej priplatím 500 Euri zo svojho ( bol som nad budgetom schváleným firmou ) a vyberiem si iné auto ( ja som sa konkrétne rozhodoval medzi KIOU CEED - 1.6 CRDI a Scalou, ktorá mi prischla. Podmienku som mal LED svetlá a tých 500 EURO bol doplatok u KIE za full LED, ktoré mala Scala sériovo ). Musím ešte podotknúť, že išlo o fleetové ceny, s fleetovými zľavami pri oboch značkách. 2) Pokud ne, tak proc? Po viac ako 21 tis. najazdených km môžem povedať, že to auto sa časom "vyfarbilo" a človek toto nemá možnosť zistiť skúšobnou jazdou. Sú to veci, ktoré sa prejavia a začneš ich ako šofér vnímať až časom, v určitých situáciách, ktoré vieš porovnať s inými autami. A teda Škodovácky koncept: max. veľké auto postavené na podvozku o triedu nižšom sa oklamať nedá. Resp. oklamaný je zákazník, keď dostáva lacnú koncernovú techniku tváriacu sa ako o triedu väčšie auto a pre nás ako zákazníkov to najhoršie: aj s cenou auta o triedu vyššej. Motor 1.6 TDI bez dvojhmotného zotrvačníka hučí, duní, vibruje ... Podvozok je na mňa taký nejaký neistý, na "17"-kach to búcha do karosérie, poskakuje. Na diaľnici pláva. Interiér okrem vrchu palubnej dosky tvrdý, plasty nelícujú, materiály lacné... A už sa mi začínajú ozývať všelijaké zvuky, ako sa tu na fóre píše od A stĺpika, či od klima panelu. 3) Pokud jste si nepriplatili, za nejakou polozku a ted si rvete vlasy, co to bylo? Ja som nepriplácal za nič. Čo mi asi ozaj chýba po tom čo som to vyskúšal v inom aute, je adaptívny tempomat. Neveril som, že je to na dlhých diaľničných cestách až taký výborný pomocník. A človek ozaj vystúpi po stovkách km na diaľnici viac oddýchnutý. A možno malý rozmar, ale cúvacia kamera by bola fajn :-) 4) Pokud jste si priplatili za neco, co ted vyhodnocujete jako uplne zbytecne, co to je? Nepriplácal som za nič. Je to Style - nič viac/menej. P.S.: skúste možno aj vy napísať, medzi čím ste sa pri kúpe rozhodovali, ak ste samozrejme zvažovali iné značky, a možno prečo Scala vyhrava vo vašom výbere.1 bod
-
Jak jsme psal výše, FIII používá z výroby kódování "040400E500000000000000" (auto s LED a HBA z výroby).1 bod
-
1 bod
-
Kamera je umístěna v madle otevírání zadní kapoty, které je kompatibilní s výrobky ŠA, čili stačí madla jen prohodit (šest západek postupně zamáčkněte dovnitř, tj. přitlačit šroubovákem ke středu madla - madlo vyskočí). Kabel protahujte od předu dozadu, vzhledem k tomu, že po odpojení krátkého kablíku s kamerou má svazek průměr jen asi 8mm, stačí proto demontovat kryt pravého A sloupku, kryt prahu PP dveří stačí jen přizvednout, to samé je u krytu prahu PZ dveří - zadní část jen přizvednout. Kryt přední části PZ podběhu je nutné vyjmout spolu se sedákem zadního sedadla a pak již jen protáhnout kabel pomocí drátu nebo plastového prutu nad PZ podběhem do prostoru kufru. Pak protáhnout kabel plastovým obložením P zadního bočního okna do stropu a pak již jen skrz pravou harmoniku zadního víka kufru po rámu dveří ke kameře (asi 1/2h času). Neshánějte nebo jako já nekupujte klíče k vytažení jednotky řízení infotaimentu ve schránce u spolujezdce. Úsporný program ŠA došel už tak daleko, že lze jednotku vytáhnout z přihrádky u spolujezdce jen sotva do poloviny její hloubky, takže je pro krátkost kabelů nutné sejmout celý přední panel u spolujezdce, částečně jej odtáhnout od přístrojové desky a pak je teprve možné se s omezením dostat ke konektorům ovládací jednotky infotaimentu. Doporučuji odpojit na čas manipulace s krytem konektor od lampičky osvětlení schránky u spolujezdce - vodiče jsou velmi krátké. Kamera mi byla dodána s jakýmsi neznámým čínským napájecím konektorem u nás nepoužitelným, uštípl jsem jej a nahradil delšími vodiči s příslušným zakončením. Kostřící bod (č.751) je na PA sloupku dole. Kabelové očko je na šroub M6. A to hlavní nakonec: není třeba kódování, kamera se při správném postupu zapojení začlení do systému sama. Kamera.mp4 Postup zapojení kamery.txt1 bod
-
Na druhou stranu, FIII se v losím testu odporoučela až v 85km/h, což je propastný rozdíl... EDIT: Co se týče druhého videa, tam se dá v podstatě souhlasit, jen škoda, když už ty auta měli a dělali video, tak je to jen statický rozhovor, třeba prostřih na interiér, nebo kufr když o tom mluví by byl lepší... Na druhou stranu ten uplný základ za 240tis. si dneska ani u toho Sandera asi moc lidí nekoupí (není to ta jejich výbava co tam měli, ta má černé nárazníky a ten interiér taky není uplně tak jak popisuje a jsou to jen černé plasty...), přecejen aspoň ta klimatizace už je docela základ i na ty krátké trasy a to už se potom bavíme o ceně 270tis minimálně což od 280tis za základní Fábii v HB není až tak daleko... EDIT2: Navíc většina Fabií má 5let nebo aspoň 4 roky záruku, takže s tím to taky není až tak horké, takže v podstatě závěr je OK, Dacia v základu je dobrá volba, ale některá fakta nejsou uplně správně volena...1 bod
-
Protože nebrzdíš, tak se nesedře počínající koroze a v načatém místě se stav ryche zhoršuje.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ok, ok 1000 lidí...Za mě, mám rád svoje auto, ale zvuk mělo hnusnej a jako vysavač (klasika, kterou se dočtete na a....cz), že I4 turbo motory nemaj zvuk, blabla. Navíc, čím starší, tím hlasitější. Moc nesouhlasím s tou myšlenkou, že 206 kw je pro ty, co maj svý roky. Možná u LaK verze:P a možná, že já svoje roky ještě nemám:) a proto Sportline. Takže, rezonátor, auto (paradoxně) ztišil, ale zvuk na DSG/S je jadrnější (trochu) a pod plnou náloží pěkně praská z výfuku. Ale 100 lidí a chápu, že někdo tohle nemusí.1 bod