Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/23/21 ve všech sekcích

  1. @Kubo22 Pokud ta fotka není nijak "dophotoshopovaná", tak ty kotouče vypadají jako gramofonová deska s pořádnýma drážkama.... Já s brzdama problém nemám, resp. to neřeším. Přední jsou krásně lesklé, zadní mi přijdou v pohodě až na otisky od destiček. V garáži ručku nepoužívám, přesto lehká vlhkost např. po jízdě v dešti stačí k tomu, aby se tam vytvořila lehká povrchová koroze, která se následně pomalu obrousí. Taky je občas po výjezdu v tichu garáže slyšet "drhnutí" kdy deska vždy projede kolem toho "zkorodovaného místa". Stačí párkrát šlápnout na brzdu a je to pryč. Otisk na zadku je vidět tady: Btw. tady ještě materiál k "vadám" kotoučů - třeba to někomu pomůže v tom, aby věděl, co je příčinou a co se s tím dá/nedá dělat:
    2 body
  2. Skús a uvidíš. Tu to asi nikto neskúsil, keďže cena za tú krabičku je rovnaká a aj vyššia ako cena za kvalitnú úpravu.
    1 bod
  3. Fórum hlásí: Vaše připojení není soukromé. Asi chyba certifikátu.
    1 bod
  4. Tak dnes telefonát ze servisu, že se bude měnit celá převodovka. Cca dva týdny na ni budeme čekat, ale auto si můžeme vzít domů a drandit po nákupech :-). Snad do Vánoc bude hotovo.
    1 bod
  5. @svirus podle toho co pises mi to presne pripomina problem prevodovek MQ200 kde byl problem s prilis tupymi zuby synchronniho kola 1.rs. Presuvna objimka synchronu se tak dokazala zastavit 'zub na zub' a rychlost tak nesla doradit. Pokud to ridic nepoznal a pustil spojku, tak to slo pres zuby. Tento typ problemu se casem jiste sam nevyresi, ale naopak se bude uz jen zhorsovat. Nakonec zacali montovat do převodovek MQ200 upravené synchronní ozubení kola 1.rychlosti s ostrými synchronními špičkami. Kdo si stezoval tak mu to kolo vymenili v zaruce. Bohuzel je to prevodovka ven a rozpulit. Coz jiste neni nic co by si clovek pral u uplne noveho auta. Bohuzel toto se bude tezko prokazovat. Leda video se zvukem a i to je nejisty vysledek. @LEdit Ano, na protokolu je treba vzdy trvat. Budou prskat, ale protokol ti daji. Vyjadreni servisu - zavada se neprojevila. Nazdar. A majitel zase nema nic. Pak uz zbyva jen soudni znalec. A to je hodne draha a dlouha cesta. Ono to tak primocare neni. Prosli jsme si to u Astry.
    1 bod
  6. pro všechny, když něco reklamujete, vždy to přesně specifikujte, nechte vše zapsat a překontrolujte, co podepisujete. Vždy každou i stejnou závadu nechte sepsat, žádný zkusíme uvidíme vyzkoušejte. Jak není protokol o reklamaci, nelze pak právně nic vymáhat natož dokládat. k problému: buď to funguje hned nebo je to vadné, špatně smontované. reklamuj a po třetí reklamaci chtěj vrátit a odstoupit od smlouvy.
    1 bod
  7. To je hezký, ale kdyby někdo uměl přiřadit velikost kotoučů podle motorizace, tak by to byla paráda.
    1 bod
  8. Staci podrzet vypinaci tlacitko dokud to nezacne znovu nabihat...cca 10s
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...