Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/25/21 ve všech sekcích

  1. Dnes jsou dostupné nové mapy: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-AS_1730_V14.7z nebo https://seatmapdownloads.akamaized.net/EUAS/EU_AS_STD_1730.zip pro Std. jednotku, větší než 16GB, pro High: https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/P192_N60S5MIBH3_EU_NT.7z.
    2 body
  2. Na O II je plast o ktorom tu je reč a bol s tým pokoj a taká je pravda že okolo toho molitanu hlavne na spodku to časom bude hniť amen.
    1 bod
  3. Zkoušej kolik toho jako zákazníci vydržíme. S je bez úprav k ničemu :)
    1 bod
  4. každopádně auta s intelig. dobíjením ničí baterku. o tom žádná. vykřičník vykřičník 🤣 baterka je drahá...
    1 bod
  5. Já taky. Jen jak koukám, tak té modré více chromu, co je v rámci L&K, tady chybí.
    1 bod
  6. Mám novou baterku. Co jsem měřil tak baterie při intelig. dobíjení (zapojený konektor na - pólu) má po nějaké době stání napětí 12,2 - 12,3V. A to je na Pb hrozně málo!!!!!!! Auto startuje, nic to nehlásí, vše ok. Ovšem to napětí je pro baterku hrozně malé, natož pak až přijde zima!!! Co jsem měřil, tak to inteligentní dobíjení někdy nedobíjí vůbec a jindy tam rve až skoro 17V. Takže takové ku*vítko. Baterie tímhle podpětím nebo naopak přebíjením kdy se dělají bubliny dlouho nevydrží. Když jsem odpojil zmiňovaný konektor na - pólu tak se nabíjecí napětí trvale drží na 14,4 až 14,5V což je si myslím pro Pb ideální. Moje auto jezdilo od novoty nějaký cca rok, potom stálo cca 2 měsíce a když jsem ho kupoval tak ejhle, Škoda přiznala, že na zátěžovém testu baterie špatná... Takže dali novou. No proč asi? Protože když se auto odstavilo tak baterka nebyla tím inteligentem plně nabita (určitě měla taky to co jsem měřil teď na nové 12,2V) a pak to jde rychle z kopce. Sulfatace, nafouknou se boky a je nenávratně poškozená... Když se používá "udržovačka" kde je jen 24V trafo, jedna dioda, žárovka a dle potřeby nějaký kond tak je na výstupu při připojení na baterku a po ustálení dobíjení nějakých 14 až 14,5V. NIKDY s baterkou nebyl problém a vydržela okolo 10 let i víc!!! Běžně. Nesmí to plynovat což je cca přes 14,4V u Pb baterie. Starší auta která jezdí trochu delší trasy a v zimě když se třeba tolik nejezdí tak se o baterku člověk stará tak, že buď zapne udržovačku a trvale je pod zmiňovaným napětím..., nebo se baterie plně nabije a dá tam kde nemrzne tak životnost baterky je dlouhá léta. Proč? Žádné takové auto nemá inteligentní dobíjení!!! Co teď slyším okolo tak na nových autech 3, 4, 5 let a beterka je KO. Běžně. Čím to asi bude? 😉 Další věc je jaké to odpojení konektoru může mít vliv na ostatní systémy... To bohužel nevím. Je možné, že se po vypnutí motoru nebude ochlazovat turbo???
    1 bod
  7. Ty odkazy na Seat portálu musíš upravit, jen změnit číslo verze , například místo *....1520 na 1720 nebo 1730...>>> EU3_STD_1720.zip : https://seatmapdownloads.akamaized.net/EU3/EU3_STD_1720.zip
    1 bod
  8. Musí to mít širokou plochu je to na obrázku jako první připravek. Použivám ho a také jsem sním sundal sklo zrcátka
    1 bod
  9. To je nejaka hlupost ten olej a filter
    1 bod
  10. Ja som sa rozhodol pre Sea Blue
    1 bod
  11. To bych i mohl... 6V0 821 111 - levá strana. 6V0 821 112 - pravá strana. Cena okolo 100 Kč za kus...
    1 bod
  12. Díky kluci 😊 Honzovi speciálně, že se na mě obrátil i s pojištěním druhého auta po prodeji původního 😊👍 @Jan Kubín @Kuolematon @patriq
    1 bod
  13. Ahoj. Tak jsem to nevydržel a vyrval ty molitany a dal tam ty plasty. Investice za 300 kč i s dopravou a vyzvednutím na poště. Molitany ve spodní části pěkně nacucaný... Práce i s pitím kávy a cigarety do 60ti minut. Instalace plastů jednoduchá. Přimáčknutí a zacvaknutí 5ti zobáčků nic víc. Stačí se držet těch plastových výstupků a trefit je do dírky....
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Dobrý den, všem. Problém s "kuckáním" jsem řešil loni - za studena - lítání volnoběžných otáček, po zahřátí jsem občas zaregistroval propad výkonu, svítící kontrolka "závada motoru", vypnutí jízdních asistentů atd. Po třech měsících hledání a oprav v autorizovaném servisu mi auto vrátili, že neví co s tím. Jel jsem do jiného AS a tam po měsíci zvítězili. Nejdříve výměna svíček - nepomohlo; potom to vypadalo, že jsou špatné rozvody (přeskočený řetěz) - to bylo následně negováno a nakonec (po mnoha urgencích o pomoc přímo ve Škoda auto) byla zjištěna závada na snímači vačkového hřídele (snad prý to měla být výrobní vada a ve Škodovce o tom věděli) - snímač fungoval, ale posílal nesprávné údaje a vše ostatní se tím konilo. Po výměně je vše OK. Cena opravy byla podle servisu do 10 tisíc (auto bylo v záruce, takže jsem to neplatil). Jinak v rámci této lapálie se zjistilo, že byl vadný snímač kvality vzduchu (nezapínal se automaticky vnitřní okruh), dále vadná jedna z řídících jednotek (po odstavení se auto uspalo, ale po nějaké době se opět uvedlo do "pohotovostního - předjízdního" režimu a vesele vybíjelo baterii; a dále vadný uhlíkový filtr benzinových výparů (údajně výrobní vada). A samozřejmě rošení předních světel... Ale přes to všechno je to kus auta a ježdění v něm je moc příjemné :-) Držím palce a přeji hezký den. P.S.: nejsem automechanik, tak se omlouvám za né úplně odbornou terminologii.
    1 bod
  16. Souhlasím přesně tyhle dva důvody jsou největší argument pro zástěrky. Bez zástěrek možná pokud někdo jezdí jen po městě nebo silnicích první třídy kde se solí. A tady na Vysočině se stále ještě mimo hlavní tahy sype štěrkem... Je fakt, že zadní zástěrky jsou v tomhle případě vlastně bonus hlavně pro ty co jedou za mnou.
    1 bod
  17. Já odpojil před 5000km a maximální spokojenost. Už žádné poklesy napětí při kterých se mění rychlost otáčení ventilátoru v palubní desce, žádné chcípání úplně studeného motoru a jistota nabyté baterie navíc jako dárek. Reklamní kecy Škodovky jsou absurdní. 99 procent lidí prostě ví, že "inteligentní" nabíjení a časté chcípání auto a baterii ničí. Ale to je přesně co oni chtějí. Oni nedělají auto které vydrží. Oni do něj montují co nejvíc k-rvít-k protože potřebují, aby bylo co nejdřív v servise nebo na šrotišti. Statisticky bude mnohem větší pravděpodobnost vybyté a zničené baterie v autě které má inteligentní dobíjení aktivní. Kdyby nenapsali nic tak by to bylo lepší.
    1 bod
  18. Skvělej den všem mechanikům i jejich obětem Jak jsem na podzim naší Fíbině obouval zimní bačkory, zjistil jsem, že mi přední destičky šoupou o kotouče víc než je zdrávo (hlavě vlevo, ale ani napravo to neni žádná sláva) - musel jsem opravdu hodně zabrat, abych s kotoučem za dobře slyšitelného šoupání otočil. S nasazeným kolem to šlo samo lépe, ale také víc ztuha + šoupání. Za jízdy a při popotlačení v garáži to zatim znát neni, ale... Trochu jsem to "cvičně" pobouchal kladivem, vysypala se hromádka rezu, nepatrně se to zlepšilo. Tedy oprava nutná (nehodlám čekat, až to někde neodbrzdí nebo nezabrzdí). Dle charakteru závady počítám, že jde o počátek zareznutí pístků ve třmenech (kdo by to řekl, po 9 letech, "nedávno" jsem to koupil nový ), takže pokud to rozeberu, najdu patrně korozí poškozené pístky, povrch válců v třmenu - tedy výměna manžet asi nebude to pravé. Uvažuju tedy o koupi nových třmenů - ale nerad bych naletěl - ceny mají dost velké rozpětí cca od 1 do 4-5 litrů. Našel jsem třeba tohle: http://www.cc-autodily.cz/trmen-kotouco ... odel=FABIA Máte někdo zkušenost s tím obchodem? Ta cena za nový třmen origo výrobce mě překvapila, protože jinde chtějí za renovovaný výměnným způsobem i několikanásobek (třeba AutoKelly). Také jsem našel ještě levnější: http://www.vrakovisteskodaauto.cz/akcni ... ncni-cenu- Obojí je bez vodících čepů, který nevim, jak budou po 9 letech vypadat. A nakonec to hlavní, co se chci zeptat a co jsem v dílenské příručce nenašel - čím se mažou nebo nemažou ony vodící čepy (http://www.cc-autodily.cz/kolik-vodici- ... odel=FABIA), vkládané do vodících pouzder (http://www.cc-autodily.cz/sada-vodicich ... odel=FABIA). Jo, a prej je v těch čepech - neobvyklý rozměr 7-čka imbus (ještě jsem se nedíval, zda ho mám nebo nemám) Pokud máte s opravou tohoto typu brzd osobní zkušenost, budu rád za sdílení.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...