Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/07/21 ve všech sekcích

  1. Tak víkend za námi, Enyaqa dnes vracíme. No jedním slovem zajímavé,poučné,pecka,top a bral bych ho. Funguje vše na jedničku * , infotaitment,asistenti atd, prostě topík. Nic sesekalo,infotaitment šlapal jak hodinky. Celkové zpracování interier i exterier je na velmi vysoké úrovni, bez chyb. Dovedu si ho doma představit časem........... Opět jsem si zkusil jak funguje rekuperace, muj superb to má krápek jinak nastavené, v Enyaqu to funguje také super a jde na to rychle zvyknout. Zajímavé, že jsem měl vyplou predikci jízdy, a auto stejně trošku ho toho kecalo, přibrzdilo si atd. Rozjezdy,zrychlení je famozní. Najeli jsme cca.200km kolem komína, spotřebou jsme se motali mezi 15-18kwh/100km což by i šlo na tak velké a těžké auto. Dojezd kolem komína +-500km se dá dosáhnout předvidavostí Prostorností na zadní lavici je superb král, jízda na 21palcových kolech se celkem dá, 18-ti palcové na superbu jsou komfortnější. Za nás tedy super, cena je astronomická.
    3 body
  2. Nakolko su motorizacie,ktore maju z vyroby iba maly kryt motora/taky polmesiac/,inspiroval som sa tu na Skodahome od jedneho clena a doplnil kryt motora velky.Je to kryt z original Skoda prislusenstva. Neviem,aka je kompatibilita u inych motorizacii,ale viem,ze tento ktyt s tymto cislom dielu je vhodny pre benzinovu verziu 110 a 140 kw.Rocnikovo 2019,2020,ine rocniky overit neviem. Kryt je podla ETKA urceny pre Superb 3,Octavia 4 a Karoq,predpokladam benzinove motorizacie. Takto vypada povodny kryt pre moje auto./obr.1/ Diely pre montaz: 3Q0 825 236 C kryt motora WHT 000 729 A skrutka 3ks U mna boli v napravnici osadene hmozdinky,takze ich montaz/nalisovanie/ nebolo potrebne 8 samoreznych skrutiek sa pouzilo z povodneho krytu. Prilozene foto 2 pred montazou so starym,malym krytom,foto 3 uz s novym,velkym krytom. Myslim,ze uz na pohlad je jasna estetika,ale ak vidime,co vsetko tam je bez toho krytu odhalene,bude sa jednat o ovela viac,ako iba esteticku funkcnost a zalezitost.
    1 bod
  3. Jezdil jsem nejdříve s 18” koly a měkký režim Comfort jsem zapínal pouze v ulicích s hodně rozbitým povrchem. Při normální jízdě (a zvláště když jedou v autě více jak 2 osoby) to jinak bylo jak houpací kůň. Nyní jsem na léto obul 19” kola a překvapil mne rozdíl projevu podvozku. Když chci aby pes na dálnici klidně spal, tak dávám Comfort, s nižším profilem pneu houpe méně. Bez přítelkyně a psa si dávám Sport. Změna nastavení DCC samozřejmě neudělá tak velkou změnu jako když se vymění tlumiče, pružiny atp., ale na každodenní použití je to rozumně fungující kompromis. Já jsem rád, že ho mám.
    1 bod
  4. Tak je pěkné, že umíš všechny hned zaškatulkovat :) On určitě každý kdo chce něco silnějšího než dýchavičkou atmosférickou 1.5 je hned automaticky závodník a pirát silnic :D Jo, i30 je momentálně hodně dobrá volba, bohužel Fabia, Ibiza i Polo cenově odpovídají docela kategorii (ani ta i20 není nějak levná a mnohdy stojí více než ta i30...).
    1 bod
  5. @sumachr hele, až tak to neznám, jestli je to na mib 2,5 stejné, ale můžeš to v pohodě vyzkoušet a hned budeš vědět..stačí si obsah té origo navig. karty zkopírovat do PC a poslat na kartu tuhle novou a uvidíš, pokud by to byl problém, stačí smazat a nakopírovat tam zpátky tu původní...
    1 bod
  6. Jo, nebylo to tak silné, jako minule. Tak co bude se srazem?
    1 bod
  7. Zkusil bych se ozvat přímo škodovce, kolikrát se pak ledy hnou... Docela aby mě zajímalo jejich vyjádření, jak je možné, že po tak krátké době od absolvování "protikorozní prohlídky", která nesledala žádný problém je auto "shnilé" ....
    1 bod
  8. pisal som kolegovi nad mojim prispevkom. ak to michal mal len raz, tak sa to casom este zacne objavovat a staci potom reklamovat :D kolega dalsi pisal, ze niektore dni ok, niektore nie. aj u mna to tak zacalo a kedze jazdim dlhe trasy, potom to uz preslo do kazdodennych vypadkov. je to tam, ma to sluzit pre zachranu zivota, tak nech to funguje na 100%
    1 bod
  9. K vzhledem tomu, že EA211 jsou celkem oblíbené v taxi autech a znám kusy co mají najeto přes 500K bez zásahu do sání, bych to s tou "pryskyřici" a karbonizací, neviděl tak horké. Borce co znám ta auta nehoní, jezdí kolem 5.8-6.2l na 100. Motor má stále tah nějaké pazvuky sem tam jsou, ale po zahřátí vše ok. Nelámal bych si s tím hlavu a jezdil...
    1 bod
  10. Dnes som sa konečne odhodlal vyrobiť si jednoduchú medzipodlahu zo 16mm drevotrieskovej dosky zo starej skrine, bude slúžiť len na prespatie v aute pár krát za leto, prípadne keď budem chcieť odniesť niečo väčšie a ťažšie...
    1 bod
  11. Konečne mám Cockpit namontovaný. Veľké Ďakujem patri skutočným profíkom z (odstraneno - nedovolena propagace),ktorý mi auto posunuli o level vyššie... Skvelý prístup,ochota a profesionalizmus. A aj s cenou som max.spokojny Lebo inde chcú za montáž a kódovanie také prachy, akokeby montovali Cockpit do vesmírnej lode SpaceX Elona Muska :-)
    1 bod
  12. Velmi silná konkurence od Nissanu @Dixik2 Většina měkčené plasty i vzadu, umělá kůže, krásná 20” kola, area view, zajímavé detaily po karosérii, celek to vypadá masivné, zajímavě. Tohle bude min. 800, základ přes půl mega bude chudý ale i tak moc hezké.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...