Ono jde o zvyk. Když si sednu do nového Tusconu a pak do Karoqa, tak v kvalitě materiálů a zpracování interiéru je to jako když přesednu z Karoqa do Dusteru. Prostě embasofirmě začíná nějak ujíždět vlak, to je samá konektivita (věčně nefunkční) a elektrowageny, ale u klasických wagenů je konkurence jinde, třeba za pár let bude embaso na elektrovýsluní a konkurence v zadeli ... ale mě zajímá auto dnes a ne za 5, nebo 10 let. Počkám si ještě na facelift karoqa, prostě nevýhoda těch korejců a japonců je jen jedna ... není do škodovka :-). Na druhou stranu, pokud bych měl potřebu kupovat aktuálně, Tuscon 1.6 s MHEV, 4x4 v plné palbě, jen bez prosklené střechy, za 900t by byl jasná volba. Moje poslední konfigurace Karoqa 1.5 skončila na 960t (dobrá, u embéček je velký prostor pro snížení ceny prodejcem) ... ale to jsem tam zdaleka neměl všechny hightech pakety. Dnes jsou všechna nová auta stejné popelnice na pár let, takže mě na těch pár let zajímá jen poměr cena/výkon a to se obávám přestávají embéčka, minimálně na českém trhu, splňovat.