Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/28/21 ve všech sekcích

  1. co tě vedlo hrabat do auta, který je v záruce?
    3 body
  2. Nebýt na tom nárazníku ten černý plast, bylo by to hezčí
    2 body
  3. Výborný sealant je tento: https://www.cardetailingshop.cz/vosky-a-sealanty/gyeon-q2m-wetcoat-500ml-kremicity-sealant/ Stačí nastříkat, minutu počkat, a aktivovat wapkou. Žádný leštění. Na manželčině autě to funguje skvěle.
    1 bod
  4. jedine, ze by ho mal uz po zaruke s najazdom km. tiez nechapem. ako platnicky, ocistit brzdy ok, servis to aj tak spravy vacsinou ryhlo a slandriansky, ale ze uz strmen menit doma a manipulovat s brzdovkou bez patricneho vybavenia, to je uz prehnane
    1 bod
  5. @fx99 již jsme vyřešili spolu :)) .. ale info i pro ostatní jedná se o oranžový kabel (+) .. černo/modrý kabel je (-)
    1 bod
  6. Tak pridávam aj ja foto, ako som sa pohral v rapid liftback. ja mám 175cm a pre mňa tam je miesto tak akurát bez toho, aby som posúval predné sedačky, alebo sklápal operadlá. Zatiaľ to ešte dolaďujem, ale už to vyzerá k svetu https://postimg.cc/gallery/LsRRbpD
    1 bod
  7. Souhlas, facelift mě aktuálně vůbec nezajímá, pro mě je největší tajemství, jestli se dočkám svého auta dříve jak za rok od objednání 😁 Ty čipy ještě budou problém pravděpodobně relativně dlouho, ale není divu, že se výrobci raději zaměřili na výpočetní techniku, kor když vím, jak se automobilky umí chovat ke svým dodavatelům
    1 bod
  8. Ono jde o zvyk. Když si sednu do nového Tusconu a pak do Karoqa, tak v kvalitě materiálů a zpracování interiéru je to jako když přesednu z Karoqa do Dusteru. Prostě embasofirmě začíná nějak ujíždět vlak, to je samá konektivita (věčně nefunkční) a elektrowageny, ale u klasických wagenů je konkurence jinde, třeba za pár let bude embaso na elektrovýsluní a konkurence v zadeli ... ale mě zajímá auto dnes a ne za 5, nebo 10 let. Počkám si ještě na facelift karoqa, prostě nevýhoda těch korejců a japonců je jen jedna ... není do škodovka :-). Na druhou stranu, pokud bych měl potřebu kupovat aktuálně, Tuscon 1.6 s MHEV, 4x4 v plné palbě, jen bez prosklené střechy, za 900t by byl jasná volba. Moje poslední konfigurace Karoqa 1.5 skončila na 960t (dobrá, u embéček je velký prostor pro snížení ceny prodejcem) ... ale to jsem tam zdaleka neměl všechny hightech pakety. Dnes jsou všechna nová auta stejné popelnice na pár let, takže mě na těch pár let zajímá jen poměr cena/výkon a to se obávám přestávají embéčka, minimálně na českém trhu, splňovat.
    1 bod
  9. nejde to dodělat ? vím že rapid je dost ořezaný
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...