Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/29/21 ve všech sekcích
-
Já jsem byl Scalou taky nadšený než jsem viděl její bombastické představení, masáž a cenu. Nakonec jsem si sedl v salónu do horkého kandidáta F3 kombi a tehdy jednoho z posledních Rapidů a bylo rozhodnuto, Rapid (po O1 Tour). Když vidím ty přetrvávající porodní bolesti Scaly tak ani nelituju a Rapid si stále dobře vede, jen už ne u nás.3 body
-
ja to riesim tak, ze si ten drziak trochu privriem a potom to plechovku dobre drzi :) Resp. vacsinou to do seba nalejem vsetko naraz :D nech s tym nemam problem :D2 body
-
Od 26.8. změna v ceníku: combi RS 2,0 TDI 147 kW 4x4 o 10 tisíc Kč dražší oproti předchozímu ceníku. Jaký je důvod změny pouze u této varianty jsem nepostřehl.1 bod
-
1 bod
-
Neviděl bych to nějak černě. Ono hodně záleží kdy člověk tu baterii měří, tedy v jakém časovém úseku po nabití, po otevření kapoty atd. Když např. otevřu při měření stavu baterie napřed dveře auta, a pak otevřu kapotu, a pak ihned měřím baterii, tak vždy naměřím o cca 0.2 V méně, než když po otevření dveří a kapoty počkám cca 15 minut. Takže ihned po otevření mám taky 12.4V a po 20 min. naměřím 12.6V. Prostě při otevírání reaguje el. síť auta a odebírá nárazově nějakou tu větší el. energii a po určité chvíli dojde k nějaké té konsolidaci napětí baterie . Taky se napětí baterie neměří ihned po jejím nabití, nebo ihned po dojezdu někde z cest. Já čekám vždy minimálně 2 hodiny po jízdě a taky 24 hod. po nabití z nabíječky a až pak to považuji pro mne za směrodatnou hodnotu napětí baterie. A to, že to někdy po jízdě může mít napětí 12.3V, nebo i 12.1V nebo taky 12.6V je důsledek toho tzv. inteligentního nabíjení, které mají vozy se systémem Start/Stop. Záleží jaká byla ta poslední část jízdy před odstavením někde na parkovišti/garáži, tedy jestli fungovalo nějaké to delší řádné dobíjení baterie v důsledku třeba brzdění motorem při jízdě z kopce těsně před skončením jízdy, nebo systém S/S tzv. vyšťavoval baterii v důsledku krátkých jízd s neustálým vypínáním motoru apod. Změřil bych taky voltmetrem napětí, které dodává alternátor do baterie při chodu motoru, což se dělá při zvýšeném volnoběhu při cca 2000 otáčkách a tam by to mělo dávat cca 14.4-14.6V, pokud je to jinak tak je problém v dobíjení tj. alternátor, regulátor dobíjení. Prostě těch faktorů a možností proč to je jednou s napětím baterie tak a jindy onak je hodně a hodně lidí s auty se Start/Stopem, to řeší právě tím odpojením toho "pomocného" konektoru na mínus pólu baterie a má klid. Já to mám taky odpojené již 2 a půl roku a baterii dobíjím nabíječkou jen tzv. pro dobrý pocit 2 x ročně. Servis, který tvrdí, že to tak máte u svého auta s tím napětím v pořádku má vcelku pravdu, dnes ten systém S/S zapřičiňuje to, že máme baterie po jízdě skoro pořád na hranici nenabitých baterií, ale jak píšu, hodně lidí to vyřešilo tím odpojeným konektorem......1 bod
-
https://m.autorevue.cz/skoda-octavia-20-tsi-180-kw-2021-grand-tourer-v-domacich-barvach--testy#part=11 bod
-
Bylo to tim zamkem zadnich sedacek. Na MY2017 se tim zamyka jak teplota klimy, tak vyhrev obou zadnich sedacek.1 bod
-
Mal som Superba III s xenonmi s tvarovaním svetelného kužeľa ako píšeš a najazdil som na ňom asi 10tkm. Predtým AFL bi-xenony od roku 2009. V súčasnom aute mám Matrixy. Každá z týchto technológií má svoje výhody ale celkove je na tom určite lepšie dobre urobený Matrix, proste technologia mechanickej clony to nedá. Samozrejme matrix a matrix môžu byť dva úplne rozdielne výsledky - počet LED diod ak zostaneme u koncernu napríklad medzi O IV a ako čítam napr. u Tuarega je mám pocit 4-násobný takže presnosť vykreslenia protiidúceho auta a teda osvetlenie zvyšku cesty, kde nikoho neoslňujem je úplne niekde inde. Xenon má jednu výhodu a to že natáča svetelný lúč do zákruty. Preto aj v horskom teréne so zákrutami 180° vždy osvetľuje cestu. Moje AFL tiež lepšie svietili pri jazde v obci - svetlomety boli roztiahnuté a svietili na chodníky, matrixy väčšinou svietia pri nižšej rýchlosti a v obci len ako stretávacie svetlá. LED má len určitý uhol svetla a nedokáže osvetliť výjazd zo zákruty s menším polomerom. Navyše napríklad u môjho predchádzajúceho auta bi-xenon mal ešte zabudovanú H7 ktorá svietila do strán pri prudkých zákrutách (to čo škodovka prisvetľuje akože corner funkciou hmlovky) čo bolo úplne geniálne pri jazde v zákrutách. Čo vie zase matrix je, že prisvieti nielen na pravú krajnicu pri protiidúcom aute, ale aj na ľavú. Takže vidíš napríklad jeleňa pribiehajúceho do cesty z ľavej strany alebo pri predbiehaní osvetlí ľavým svetlometom 100m dopredu krajnicu a je jasné či tam je cyklista v protismere v čiernej bunde bez odrazky alebo nie je. To bi-xenon nevie.1 bod
-
1 bod
-
Ten dojezd maximální co jsme měli se pohybuje přibližně mezi 850-1000km na jednu nádrž. Letos cesta Opava - HR , na CZ hranicích tankování do plna a do HR jsme dojeli a zbývalo ještě 250km (z Brna na Krk to je 650km). Jinak já auto využívám stejně jako ty, většina deních jízd je po městě a mimo město,kolem komína. Nabíjím deně/ob den. Ve městě budeš krásně tichoučký, auto ve městě krásně plave :-) Pokud můžeš deně doma nabíjet - ideál. Takto to mám já také. Sem tam delší výlet a dovolená ....... spokojenost. Pokud ti dealer půjčí IV na zkoušku, uvidíš sám že tomu propadneš. Já měl Supa IV na víkend několikrát a nebylo co řešit. Po městě budeš mít dojezd mezi 40-60km na elektřinu, mimo město dojezd na hybrid bude do 3l/100km benzinu a 10kwh/100km elektřiny , při delším výletu do 400km bude spotřeba přibližně do 6,0l/100km benzinu. Záleží jak těžkou nohu máš a jaký je profil trasy. Mě jízda s IV baví :-) Odjeto cca.9000km , auto máme od 0km - novoty. Zeptám se zdejších - zkoušel někdo při nabíjení nastavit nabíjecí proud na omezený místo MAX ? co to znamená a jak dlouho se to nabíjí ?1 bod
-
@stanmar Jednou mu to nestačilo, třeba to pochopí napodruhé.1 bod
-
Prošel si někdo již touto úpravou na nové Octavii? Jde to vůbec? Dá se to napojit přímo po klasice? Vím, že to není jednoduché ale budu rád za každý příspěvek. Vím, že někdo autonivelaci řeší fake autonivelací. Budou se muset vyměnit řídíci jednotky? Nemám ostřikovače, nevím jestli se dají dodělat. Popřípadě výměna nárazníku. Nevím co je potřeba k dodělání ostřiku (jednotka, motorek)? PS: Bral jsem skladový vůz bez možnosti změnit konfiguraci. Díky1 bod
-
Kamera opravdu nabíhá pomaleji. RSS a počasí lze doinstalovat z menu. Nadmořská výška jde zobrazit na digitálním kokpitu1 bod
-
Mám MB 220 cdi 110 kW, teď máme novou octu 1.5 tsi 110 kW a podle mě velice povedené motor. Vypínání válců poznám pouze podle ikony. Toť můj názor.1 bod
-
Nevim, nevim, zkusenosti Skoda mam s konfiguraci Octavia II 8 repro nebo Soundsystem. Novy Sounsystem v SIII Canton hraje urcite celkem schopne, ovsem prijde mi ukriceny na vyskach a stredech(hrani s korekcema mnoho neprinasi). U OII jak standard tak Soundsystem hral vice vyvazene. Basy jsou fajn a Subwoofer to slusne podbarvuje. Cele audio umi hrat hodne nehlas ale trochu z toho boli potom hlava. Zatim mam asi 3tis km takze to muze byt jeste neucesane. Zvlastni je prostorove vyvazeni zvuku, system sice pouziva stredovy radoby suround reproduktor pred oknem, ale prijde mi ze system nehraje tak prostorove hezky jako OII SS. Dost velky podil asi na tom bude mit umisteni stredobasovych menicu ve dverich, kdy tyto jsou spise v oblasti pantu dveri(vice vepredu), kdy u OII to bylo v oblasti zamku(vic dozadu) a tak nejak mi prislo ze hraji vic prostorove. Podruzny efekt ovsem byl, ze pokud jste vezli v aute nekoho dalsiho na sedadle spolujezdce, tak vam vzdy stinil pravy reproduktor. Mam pocit, ze audio se vzdy po case trochu ustalilo, ale kdo vi, je to subjektivni pocit (u audiofilskych reprosoustav tomu rikaji zahorovani systemu). Rozhodne pokud by si to nejak case nesedlo a nebudu schopen najit nejake slusne nastaveni korekci ekvalizeru budu se poohlizet po upgrade reprosoustav, zkusil bych nejdrive kvalitnejsi repro. Srovnani s ostatnmimi systemy Bose (nemyslim tim Bose u Renaultu), Harman Kardon(BMW) Bang and Olufsen, Infinity a dalsi je bezpredmetne. Je to o tridu jinde. Kdo mel nekdy Soundsystem od Skodovky rozebrany pochopi, ze plastove noname (dobra mozna Canton z Ciny) reproduktory vypadali levneni nez cokoliv co mate doma, vyrobni cena bude tak 10eur. 6.12. tak jsem dneska sedel vzadu behem jizdy a byl jsem prekvapen, bohuzel negativne jak spatny poslech je vzadu oproti predku. potom jsem si trochu hral s korekcemi a nastavevim predozadniho vyvazeni, az jsem se dostal k tomu ze si vlastne poslechnu a kouknu na to co je ve dverich nainstalovano dole, no a to je opravdu ostuda. Stredobas v zadnich dverich pujde jako prvni pryc.... to neni k poslechu...chlchlak skaredy...1 bod
-
https://www.tipcars.com/skoda-superb/sedan/nafta/skoda-superb-14822722.html to by mohla být ona ne?-1 bodů
-
Ta už je tam dlouho https://www.skodaplus.cz/Car/1668387/skoda-superb-iv-1-4-tsi-160-kw-l-k?make=brand_32&model=model_910&carsOrderBy=FIRST_REGISTRATION_DESC&colors=color_4&colors=color_14-1 bodů