Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/22/21 ve všech sekcích
-
Ano presne,jedna sa o skladove auto vo vybave Joy,1,0 tsi s dsgckom. Je problem dnes nieco normalne zohnat,vsetko je rozchytane,nic sa nevyraba,cakacka do vyroby od 10-12 mesiacov. Toto sme nasli v Piestanoch a rodicov som tam dnes poslal a aj na moje pocudovanier,zo sedaciek uneseni,vraj su dostatocne tuhe,krasne bocne vedenie maju,skvelo vypadaju a vraj nasadanie uplne vpoho,auto je v bielej,na 17tkach,slusna vybava,za celkom akceptovatelne peniaze,takze ho vzali.Uz iba dotiahnut financie,pockat na technicak a mozu si ho zobrat. Keby niekoho zaujimalosedacky vypadaju takto a aj ten trojramenny volant vypada skvelo.2 body
-
To nie je primárne o šetrení, aj keď to môže mať aj tento príjemný vedľajší efekt. Ak si dohľadáš porovnávacie testy zimných a celoročných a letných pneumatík, tak zistíš, že zimné pneumatiky sú lepšie iba na snehu a ľade, vo všetkých ostatných disciplínach sú horšie, a to aj v mínusových teplotách. Nakoľko ja jazdím 99,5% svojich kilometrov na suchej, prípadne mokrej vozovke, tak výber pneumatík prispôsobujem práve týmto podmienkam a nie tým trom vločkám snehu ktoré počas zimy možno padnú, možno nie. Na moje jazdenie čisto z bezpečnostného hľadiska sú ideálne v lete letné, v zime celoročné pneu. Ak pridáme ekonomické hľadisko, tak zase celoročné pneu po celý rok, kde sú kompromisom tie celoročné pneumatiky hlavne počas leta. Ale ešte raz, ja žijem na južnom Slovensku, a málokedy sa pohybujem v miestach ktoré majú nadmorskú výšku 200 metrov nad morom a viac, aj to skôr iba v lete.2 body
-
tak alarm je uz funkcny. Dnes som pripojil OBD a cez Caristu som sa pozrel ci tam nieco nenajdem. Alarm bol vypnuty. Po zapnuti krasne huka. Nebolo potrebne davat poistku, podla navodu vyssie to mala byt pozicia 20, nemam tam poistku ziadnu a vsetko funguje.1 bod
-
Ono není nad to, si všechny potenciální konkurenty obejít, vyzkoušet, nebo minimálně osedět ... Člověk pak zjistí, že může být rád za Karoqa. Já ho na jaře budu mít tři roky a tedy se blíží doba výměny, jistě jen vím, že chci nějakého hybrida, nebo plug-in hybrida. Vzhledem k dodacím lhůtám a vysátým skladům je pomalu čas něco objednat, abych se ho zbavoval jako maximálně čtyřletého. Velké naděje jsem vkládal do tucsona, líbí se mě, kvalitní zpracování a dobrý poměr cena/výkon. Projel jsem se s tím, ale tucson vypadl. Sedět na té sedačce s úzkým sedákem a vysokým bočním vedení je jako ležet na záhořově loži ... delší cestování by bylo utrpění, holt mám asi velkou zadel. Pravda, mám nekonfekční velikost 194 cm a 102 kg živé váhy. Další v pořadí qashqai ... hezké, kvalitní zpracování ... uvnitř se ale na místě řidiče cítím stísněně jak v ponorce, nebo kokpitu stíhačky, či jak když přesednu z octy do fábky, přitom ale na zadních sedačkách je královské místo, takže ten taky vypadl, obdobně Grandland X. Takže jsem ještě v očekávání až na salůny přijde Sportage a FL Karoqa, ale páč asi hybrid stejně jako u Kodiaqa nebude a nepřijde mě rozumné v dnešní době cpát mega do čistého ropáka, tak holt aktuálně pokukuji po RAV4, nebo Kuga, kde netrpím ponorkovou nemocí a dostanu za ty prachy hybrida ve čtyřkolce. Za normálních okolností, embéčkáře postupujícího od Š 120 po Karoqa, by měla být příští volba opět Karoq, nebo Kodiaq, ale obávám se, že embasofirma už není schopna nabídnout kvalitu za rozumnou cenu a dělat testovacího jezdce v autě za 700t mě už jednou stačilo, u auta za mega už by to bylo na rituální sebevraždu :-).1 bod
-
Jj nějak jsem to neřešil, jen jsem to servisu "předvedl" a zmínil se, že jsem o tom četl (měl to už někdo na S3) zbytek jsem nechal na nich. Asi by mi řekli, že měnili i něco jinýho, říkají mi co všechno s autem dělali1 bod
-
Prepáč, píšeš že auto je pre starších rodičov. Načo su im športové sedačky nechápem...1 bod
-
Jezdím teď týden s náhradním autem Fabia Combi s tímhle motorem a docela mě překvapil, teda na nižší převodový stupeň a v určitých otáčkách je slyšet ten divný zvukový projev tříválce, ale jinak mě jako řidiče nafťáků překvapil. Dálnici jsem ještě nejel a asi nepojedu, ale po okreskách ve 3 dospělých to není úplný lenoch předjíždět se dá. 120 není problém, nic neřve, takže těch 130 to bude podobné. Spotřeba mě zklamala ve městě, tam jsem se podle PP pod 7 nedostal i dlouhodobá při převzetí byla 7 (auto má najeto 13tkm), mimo město jsem teď i když jezdím kolem 100-110 dle PP na 4,5 - 5,5.1 bod
-
To bude asi individuální... sportovní sedačky mají mírně zvednuté boky, lépe se v nich pak sedí, ale při nasedání mohou zavázet. Stejné je to na zádech, také boční vedení, ale to u nasedání nepřekáží... Možná záleží na nastavení výšky sedadla... a velikosti zadku. Pedály jsou spíše věc estetická a snadněji se čistí. Kdežto vyhřívaný volant je v zimě super, příjemně to hřeje a nabíhá to dost rychle. Není třeba řídit v rukavicích apod.1 bod
-
To není nic neobvyklého, standardně to fouká z boků a jen v případě, kdy je to opravdu nutné, tedy, je zapnuté foukání přímo dopředu, tak to fouká i uprostřed. Stačí třeba nastavit tu teplotu hodně vysoko nebo nízko a zapne se i střed, pokud je to stále na automatiku. Není to nic teoreticky podloženého, jen spíš praxe. Také mi to v autě prakticky nikdy nefouká uprostřed. Jen když třeba v létě do auta vlezu a je rozpálené, tak to fouká, dokud se teplota nesníží na přibližnou požadovanou hodnotu1 bod
-
Otáčky se můžeš podívat zde: Jinak ten motor většinou nemá problém těch 130 udržet.1 bod
-
@Rapid1.0 je to dobré dle mého jen na jednu věc..když chceš pití třeba v kelímku a potřebuješ třeba volnou druhou ruku, tak si to vyndáš a vezmeš sebou, dáš tam 2-3 kalíšky najednou a odneseš v jedné ruce a druhou máš volnou pro něco jiného, jinak v tom nic jiného nevidím.1 bod
-
Já jsem ji dnes taky už končeně mohl vidět poprvé v reálu na vlastní oči. U dealera u nás mají předváděčku v té oranžové barvě s velkou výbavou..auto vypadá hodně mohutně ve srovnání s F3 už jen na první pohled, ta šířka a délka je prostě ihned vidět. Auto je to hezký, ale ten wau efekt v reálu, stejně jako jsem ho měl na netu nějak u mě nepřišel, obzvláště, když jsem viděl cenu té předváděčky cca 580.000,- tak mě to nějak úplně přešlo.1 bod
-
1 bod
-
Mě by zajímalo, kde "všude slyšíš", že jsou špatné. Já zase "všude" slyším/čtu samá pozitiva. Pročti si tady témata na fóru v sekcích všech modelů, kde se tyto motory vyskytují (Fabia III, Rapid, Scala, Kamiq, Octavia III a IV, Karoq) a budeš moudřejší. O žádných fatálních závadách se nedočteš, ba naopak. Motory šlapou jak hodinky, překvapivě hezky jedou a při klidné mimo městské jízdě se dá jezdit ve Fabii pod 5 litrů. Zatím to vypadá na povedené motory. Ostatně ve Světe Motorů ho rozebrali ve 100.000 km bez známek opotřebení. Bát se ho tedy rozhodně nemusíš, hospodské inženýry ignoruj.1 bod
-
Pánové @Prograw , @michal.vrbka a @michal.vrbka Tady máte slíbené fotky. Je zbytečné to řešit nějakým tlumičem apod. stačí jen zeshora dát například starý hadr a tím se vymezí ta vůle, která způsobuje rezonance, které jsou slyšet někde u spolujezdce. Mám to takhle cca 2 týdny a absolutně vyřešeno a drží to tam fest, že není potřeba to nějak utahovat (lepit) apod. Práce na minutu, výsledek stoprocentní a cena = starý hadr :-D1 bod
-
Mam zrejme to same, jen nevim, kde ty ty palivove hadicky jsou a kam vam to technik (houbu) umistil? Prosim, muzete sem dat fotku? Moc dekuji.1 bod