Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/10/21 ve všech sekcích

  1. @DanielK ano, můžeš ho použít, je to úplně identický olej, který ti dali v servisu a co máš na štítku. A pokud by bylo na mě, tak bych olej měnil až po těch 2 letech, pokud najezdíš ročně jen 5tkm..Vylejvat olej po 5 tkm je podle mého zbytečné, ale každej na to může mít jinej názor..
    2 body
  2. Kde jsem to tady psal, ten Profesional je jen olej “určeny pro VW” ale jen papírově, kdysi jsem psal na české zastoupeni a možná bych ještě vyhrabal e-mail kde mi potvrdili, ze obsah obalů je stejný v obou případech.
    1 bod
  3. Bohužel, pokud nám nezavřou hranice, měli jsme původně v plánu celý víkend v Maďarsku i s Baru, později přehodnocen kvůli okolnostem pouze na jednodenní návštěvu termálů a zrovna v sobotu 😒
    1 bod
  4. @rudasn nevím přesně jaký je rozdíl mezi tím Shellem AV-L a ECT C2/C3, ale dle mého bezvýznamný pro motor..jinak v tom servisu nekaceli..VW 504.00 má dvě viskosity 0W-30 a 5W-30..ten 0W je trochu řidší..obě tyto viskosity lejou v AS podle toho, co zrovna mají nakoupeno..viskosita servisy nezajímá, jen specifikace tedy 504.00...osobně již asi tři roky leju ten Shell 0W-30 AV-L, prostě levnější než ten Castrol. Mimochodem, firma Shell asi před 2 roky nahradila Castrol ve výrobě jako výhradní dovozce..proto když dodával do výroby castrol, tak se ve specifikaci 504.00 naléval 5W-30, ted ji nahradil právě ten Shell 0W-30 AV-L..viz foto, kde vidíš, že i ta viskozita 0W-30 už se objevila i na obalech VW jako origo oleje, ale v těch obalech je úplně identický olej z fota..
    1 bod
  5. @MichaelRydlJak říká @marian.marcin, tak ten zvuk asi zatím ok, dokud to nezačne více... Postupně to graduje a asi to fakt bude nějaký vstřik. Jako můžeš si je nechat změřit aspoň přes diagnostiku, to je práce na třeba max deset patnáct minut, abys věděl, na čem jsi. Já bych to po mé zkušenosti výše udělal, jen preventivně a případně to zkonzultoval s někým, kdo ví.
    1 bod
  6. Nemám sice PL rád, ale tady doporučuji přečíst si rozhovor s prof. Šestákem. Hlavně tu pasáž o bilanci koloběhu uhlíku v atmosféře. Piráti? 50. léta. Lidé, bojujte. Teď! volá profesor a odhaluje, co se chystá, kdo vydělá a co vám vezmou
    1 bod
  7. Mě se zase při bezdrátovém nabíjení telefon (iPhone X) brutálně přehřívá až do chvíle, kdy přestane reagovat a musím ho ochladit.
    1 bod
  8. Rok 2000, Fabia 1.4 16V Elegance 444 900, průměrný plat 13 219, rok 2020 Scala Style 1.0 TSI 452 900, průměrný plat 34 835. Ano, můžeme polemizovat, že průměrný plat má málo kdo, ale to platí dnes a platilo i 20 let zpět. Tehdá byla ta fabie za 33 platů, dnes by to bylo auto za 1 172 410. A za 1.2milionu už se dá koupit něco kvalitnějšího než je Scala, s tím se musí souhlasit... Asistenti nejsou výmysl ŠA, ale EU...
    1 bod
  9. Mě tyhle vícezónové klimy přijdou trochu jako reklamní trik. Samozřejmě to z průduchů fouká každému jinak, ale v autě se to stejně smísí do jedné průměrné teploty, takže ve finále není spokojen nikdo A navíc já osobně si na sebe vzduch přímo nefoukám, je to o nastydnutí, nebo bolení hlavy...Podle mě vyhozené peníze.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...