Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/13/21 ve všech sekcích

  1. Projekt dokončen 😀 🤪 🤣 Skoda Rapid comfort window open/close VID_20211012_173240~4.mp4
    7 bodů
  2. Zmlácená žena u doktora : „Pane doktore, manžel je strašně hodnej, ale jednou za čtrnáct dní vyrazí s kamarádama na pivo a pokaždé, když se vrátí opilej, tak mně šíleně zmlátí.“ Doktor : „Opravdu pokaždé vás zbije?“ Žena : „Opravdu…pokaždé.“ Doktor : „Fajn, předepíšu Vám heřmánkový čaj a jakmile vezme manžel za kliku, začněte ho kloktat.“ Po čtrnácti dnech : „Pane doktore, ten heřmánek opravdu zabírá, kloktala jsem a manžel si mně ani nevšimnul.“ Doktor na to : „Já tušil, že bude stačit držet hubu.“
    1 bod
  3. Jestli to auto často dlouhodobě nestojí (týden a víc) tak bych to osobně neřešil.
    1 bod
  4. Mal som x benzínových škodoviek a ani do jednej som okrem benzínu nič nelial a mali najazdené každá od 100 000 do 257 000 km a nič sa nestalo.
    1 bod
  5. Tak dokonáno jest, po 20 letech, kdy jsem si v roce 2001 koupil první nové embéčko, fábii, odcházím v rámci pravidelné obměny vozu k jiné značce. Vybíral jsem v závěru mezi Tiguanem, Kodiaqem a RAV4. Pokud japonce nepostihne čipová choroba, jako koncern, měl bych někdy v dubnu, nebo květnu mít Toyotu, hybrida 2.5 AWD Executive. Tiguan vypadl, když má konfigurace zdražila na přelomu září a října o 40t, Kodiaq je jistě dobré embéčko, ale za stejné peníze je oproti ravce ve výbavě chudý, byť o něco prostornější, příbuzný, navíc embasofirma bude muset ty lidi co nechává doma z něčeho zaplatit, takže o brzkém zdražení si cvrlikají i vrabci na střeše. Ještě nějakou dobu si užiju svého klokana, na FL už ani nečekám ... čekat budu už jen na ty pozitiva a sociální jistoty ... nové auto, povýšení v zaměstnání a dovolenou v jugoslávii příští rok :-)
    1 bod
  6. Nedávno jsem to tady psal a někomu se to nelíbilo a nesouhlasil, když jsem napsal, že preferovaný Enyaq “sežere” tolik čipů, co dvě Octavie 😁 Kdyby v automobilkách nebyli takoví škrti a šli v čipech s dobou (myšleno technologií výroby samotného čipu), krize by taková nebyla. Výrobci čipů se zachovali úplně stejně jako automobilky - dali přednost výrobě těch čipů, kde mají větší marži, a to rozhodně nejsou ty čipy, co jdou do obyčejných aut.
    1 bod
  7. @csabac nie je to tak, ze appky v OBD11 su uz veci rychlo nastavitelne pre uzivatela ale dalsie veci mozes menit v Coding a Adaptations jednotlivych jednotiek? Len poviem nieco z mojej praxe. OBD11 dokaze velmi podobne veci ako VCDS = velke riziko ze amateri, nedomyselni, zbrkli, a premudreli uzivatelia si dojebu kadeco. Preto zopakujem zasady kodovania - vsetky veci zalohovat (papier, printscreen, ak to soft umoznuje tak cez neho) - nemenit veci len zo zvedavosti - vsetky veci zalohovat - neklamat / nezatajovat veci co ste menili ak idete po radu na fora - vsetky veci zalohovat - nepytat sa na konkretny zoznam mozneho kodovania vasho auta. Nic take neexistuje - vsetky veci zalohovat - nepytat sa kedy vyvojari pridaju A, B alebo C. To vedia len vyvojari - vsetky veci zalohovat A uz len posledna NAJDOLEZITEJSIA VEC. VSETKY VECI ZALOHOVAT!!!
    1 bod
  8. Tak budíky překódovány na sport a lane assist nakódován zpatky s dokódováním paměti. Díky kluci... @RÁFEK a @Scala10 Ještě jsem dokódoval zadní LED při DRL, ale jen tu část, co svítí 5. dveřích. Při klasických světlech se zapnou i ty kraje.
    1 bod
  9. @pjdefortTeoreticky jde všechno. Mechanicky teorie kus za kus a možná i náboj s ložiskama, přípojka brzdovky, přípojka ručky, připojit čidlo ABS, vzadu je i regulátor prověřit, pak to asi nějak říct jednotce ABS. Za 2 to ale určitě nebude. A že by to lépe brzdilo? Spíš vyměníš roční čištění za povzdechy, že ti reznou kotouče. Zkusil bych někoho s Etkou aby se jukl, nebo zkus sám na webové verzi.
    1 bod
  10. Napr. dnes sa to nedialo, ale v mojom prípade nie je potreba pridať plyn na rozjazd, pohne sa aj bez plynu, akurát po pohnutí jednu škubnr a potom sa normálne kotula ďalej. Mam najazdené 108k, pri 50k bol meneny blok motora na zaruku.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...