Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/09/21 ve všech sekcích

  1. daj si číslo do googla , je to oficiálny názov ktorý tej skladovej karte dala firma Škoda-auto .. mimochodom už tak cez 30 rokov ... neverím že SP nevysvetlil položky na zákazke pri odovzdaní auta potom sa tu konšpirujú teorie ako pri očkovaní ...
    2 body
  2. Jsem koukl konečně do smlouvy a je to tak - Šedá Graphite metalíza, nj. dvojcatko 😊
    1 bod
  3. Porovnání Graphite-Quartz
    1 bod
  4. chtel bych podekovat za pripravu souboru a sdileni jednoducheho postupu, co s tim :) z neceho jsem nadsen - zruseni pipani vika kufru - zhasnuti dennich svetel pri rucni brzde a ovladaci na 0 - prime ovladani plynu (odezva plynoveho pedalu) (luxus, auto konecne dela, co ma .. negativa jsem v kolone ve meste s adaptivnim tempomatem nezaznamenal) - zruseni polozek z budiku - telefon, eko spotrebice (virtual kokpit) - zruseni zobrazeni kompasu z horni radky budiku (virtual kokpit) (VRACENO, vysvetleni nize) - zadni svetla spolu s dennim svicenim (mam LED .. premyslel jsem nad tim a nenasel jsem negativa ... ) - zapnutí vyhřívání volantu v závislosti na jeho teplotě (to se dnes udělalo, tak funguje :) ) co naopak nedocenim - ukazatel dotankovani (virtual kokpit) (ukazuje 50, dotankuju 60 nebo mi po 200km ukazuje 10l .. ) proste je o 10l mimo .. - blikani start tlacitka mi prislo jako by to byla vylozene chyba v matrixu :) - jednoduchy nastup-vystup (posun sedadla) je fajn funkce, ale jsem tak velky, ze kdyz se to posune jeste vice dozadu, je to uz moc .. co mi chybi - zavirani kufru zevnitr - vypnuti pipani, pokud otevru dvere ridice a nemam zarazeno P a co preziju, ale libilo by se mi - start-stop (to tlacitko po startu to resi dobre :) ) - pamatovani si MODE rezimu (to tlacitko 2x po startu beru taky jako automatiku :) ) - zrusit lap timer na obrazovce vpravo co asi nejde - hodiny na budikach uprostred (virtual kokpit) v pripade, ze jsou zobrazeny znacky (videl jsem az u MIB3) co se mi nepovedlo - nastavit ostrik svetel tak, aby se spinal pri delsim podrzeni packy ostriku bez ohledu na pocet ostriknuti celniho skla - 4 blik místo 3 bliku ... pořád to dělá trojblik pres CarScanner (zakoupeno) se mi podarilo - rozsirit paletu barev pro podsviceni interieru - zbavit se DriveGreen obrazovky :) jeste jednou diky :) edit 7.1. : pri vyuziti navigace jsem zjistil, ze nemam zadne navigacni info ve virtualnim kokpitu a chybi volby i pro nastaveni variant virtualniho kokpitu v columbusu. tak jsem hledal a .. je to jasne. jakmile se vypne sipka kompasu z virtualniho kokpitu, bere to sebou i navigaci. ono se to taky jmenuje - kompas a navigace .. no .. takze vrace zpet. mam zas kompas, ktery nechci, ale mam i navigaci pred sebou (nebo sipky, navadeni, .. co zrovna chci :) )
    1 bod
  5. A co tak napr. OBDEleven? Ma niekto skusenosti?
    1 bod
  6. Stav origo baterie z vyroby po 6.5 letech provozu a 235tis km 👌
    1 bod
  7. Tak opraveno, Byl to přerušený kabel k levému zadnímu tlumiči. Uff, aspoň že jen tak.
    1 bod
  8. Celkem neuvěřitelná zpráva ohledně výše prodejů za listopad v Německu. O IV překonala Golf. Ovšem nutno dodat, že oba výrobci mají stále potíže s výrobou. https://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-slavi-historicky-uspech-sestersky-vw-golf-porazila-na-domacim-kolbisti/
    1 bod
  9. Tak ono záleží čo naozaj využiješ. Ja napríklad keď som sa rozhodoval tak som vedel, že okrem nejakého toho kódovania, vyčítania chýb a resetu intervalov nebudem nič zložité robiť, takže plus bid malo vcds. Potom som si porovnal nakladyna prevádzku. VCDS kúpiš a máš aktualizácie zadara pri EN verzii a pri CZ verzii máš poplatok necelých 30€ a prístup do vis a online služby (čo je napr. načítanie oem kódovania jednotky čo je úplne super aspoň za mňa). Pri VCP máš ročne okolo 70€ avšak mám pocit, že ak neaktualizuješ 3r po sebe tak kupuješ balík aktualizácie takmer za 200€. Takže keď som si to spočítal celé, že budem to využívať pre seba a maximálne v rodine, nič špeciálne s tým nebudem robiť a raz za čas zaplatím podporu keď bude treba tak som si vybral vcds.
    1 bod
  10. Ale to tu mi uz predsa davno vieme... https://forum.skodahome.cz/topic/147712-prediktivn%C3%AD-tempomat/
    1 bod
  11. Ano dávají, jenže to na první pohled nebije tolik do očí. No samozřejmě každý si to své auto udělá podle svých představ a je to jeho věc.
    1 bod
  12. Tak jsem se byl včera konečně svézt Kodiaqem 1.5 Tsi. Sice jsem musel jet přes půl republiky, protože tento motor je vzácné najít v nabídce, ale povedlo se a jízdu mám za sebou. A musím říct, že nevím proč se všude píše, že je to pro Kodiaq mrtvý motor. Vždyť to jede pěkně, jeli jsme 3 dospělí a žádný problém. Před pár lety jsme tu všichni jezdili Favoritem nebo Felicii a teď každý ohrnuje nad 110 kW nos. Já jsem spokojený, jízda se mi líbila a nebudu mít žádný problém ten motor objednat.
    1 bod
  13. Priatelia, odomknuta 6.3.2 🍻 LINK
    1 bod
  14. Ani jedna klapka resp. servomotor nevyžaduje demont palubky je ich tam päť a dá sa k nim dostať len by bolo dobré zistiť z výpisu diagnostiky číslo serva ktoré robí problém a tak .Predpokladám že problém bude v motorčekoch č.24-26 preto že tieto ovládajú smer prúdenia vzduchu v klimatroniku.Pokiaľ sa rosí vodičová strana tak blbne č 24 je k nemu o dosť horší prístup ako k 26-tke od skrinky spolujazdca.
    1 bod
  15. zjevně v srpnu již nebylo nikomu v ŠA do smíchu...
    1 bod
  16. https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/delici-mriz-pricna-karoq/p/57A017221
    1 bod
  17. Svítí to fakt peckově. Předtím jsem měl vzadu červenou origo, teď všude bílé. :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...