Ahoj, rozklikl jsem si tvůj profil tady na fóru a musím tě pochválit a vyjádřit svou upřímnou závist :D. Jsi úplně stejný blázen jako já (já jsem si dal drze nálepky L&K rovnou na verzi Elegance 2 týdny po koupi vozu :D). Sdílíš stejný vkus na "tuning" auta ve smyslu předělat ho pouze a výhradně originálními díly (žádný příšerný 2din rádia, koberečky VRS a podobný nesmysly) bez ohledu na to, kolik to bude stát a že je to vlastně hrozně zbytečný :D. Protože za cenu všech těch úprav bys měl defacto origo L&K (idkyž paradoxně vlastně s horší výbavou).
Zamýšlím dělat defacto úplně to stejné co ty, jen je mezi námi pravděpodobně rozdíl ve financích. Už jen, když jsem si na DSG páce měnil plaketku za "L&K", tak jsem se fackoval, že dávat za takovou kravinu 500,- je na léčbu :D. Další rozdíl je ten, že ty jsi už koupil verzi po menším upgradu, tzn. už s jednotkou MIB2 (tu já nemám a opravdu nechci za instalaci MIB2, nebo MIB2,5 dávat tolik peněz - protože tu svou za 15tis. opravdu neprodám :D).
Svou přestavbu na L&K paket jsem začal zmíněnými nálepkami L&K, plaketku na DSG páku, dále origo nálepku 4x4 na víko kufru, originální 18" Turbine s leštěnými záslepkami šroubů, bezdrátovou Qi nabíječkou v odkladném prostoru pro mobil a komplet LED přestavbou od přísvitu zrcátek po RZ - u té jsem je musel přelepit gumovou matnou lepící páskou, protože to šajnilo víc než zpátečky :D. Dále jsem chtěl automatické víko kufru, tak jsem koupil pružiny, ale ten vrzot a hlavně jen občasná funkčnost mě přiměla pro investici do el. víka a výměny ovládacího panelu u řidiče a samozřejmě dokódování, aby se dal zavírat i od řidiče :D. Teď mě čeká upgrade na originální Bi-xenon s LED pásky (původně na autě byli Halogeny, ikdyž se zadními LED) a to mě vyjde, pokud seženu levně světla na cca 30tis. což pro studenta je pálka :D. Navíc bych určitě ta světla upravil tak, aby při směrovkách se LED pásek přepnul na oranžovou a blikal - prostě stejně jako u Superbu. Já tu svou popelnici (jak jí říkám, kvůli stříbrné metalíze) kupoval v květnu 2021 s nalítanými 267tis. km za 171tis. Kč - což si teď pískám. Motorizačně úplně v pořádku (teď na ní mám 304tis. km) a zatím vše drží :D. Akorát ten lak je na tom špatnej, takže v budoucnu celolak.
Jinak pro tu stránku co zmiňuješ (MIB Solution) je třeba login, dá se někde bezplatně registrovat? Měl bych totiž ještě kamaráda (řadový inženýr v Boleslavské Škodovce), kterej je podobnej blázen, takže by tuhle stránku uvítal a tvoje rady určitě taky :)! Klidně jestli nevadí mi hoď kontakt na mail, nebo na FB, asi budu mít do budoucna spoustu otázek :D.