Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/13/22 ve všech sekcích

  1. Kdyby si chtěl udělat masáž do židlí které octavia ani neměla tak může https://www.drive2.ru/l/582082831208051197/ podmínka el. židle s pamětí Zkoušel jsem to na superbu a funguje to
    1 bod
  2. Kamera v přední masce není pro asistenty v žádné ŠA, v masce je jen kamera pro 360° pohled při parkování.
    1 bod
  3. Pro asistenta dálkových světel stačí i malá kamerka ve zpětném zrcátku, která lze dodělat, samozřejmě je potřeba natáhnout CAN (nevím přesně, jestli jen CAN nebo jestli ještě něco dalšího).
    1 bod
  4. Ahoj, rozklikl jsem si tvůj profil tady na fóru a musím tě pochválit a vyjádřit svou upřímnou závist :D. Jsi úplně stejný blázen jako já (já jsem si dal drze nálepky L&K rovnou na verzi Elegance 2 týdny po koupi vozu :D). Sdílíš stejný vkus na "tuning" auta ve smyslu předělat ho pouze a výhradně originálními díly (žádný příšerný 2din rádia, koberečky VRS a podobný nesmysly) bez ohledu na to, kolik to bude stát a že je to vlastně hrozně zbytečný :D. Protože za cenu všech těch úprav bys měl defacto origo L&K (idkyž paradoxně vlastně s horší výbavou). Zamýšlím dělat defacto úplně to stejné co ty, jen je mezi námi pravděpodobně rozdíl ve financích. Už jen, když jsem si na DSG páce měnil plaketku za "L&K", tak jsem se fackoval, že dávat za takovou kravinu 500,- je na léčbu :D. Další rozdíl je ten, že ty jsi už koupil verzi po menším upgradu, tzn. už s jednotkou MIB2 (tu já nemám a opravdu nechci za instalaci MIB2, nebo MIB2,5 dávat tolik peněz - protože tu svou za 15tis. opravdu neprodám :D). Svou přestavbu na L&K paket jsem začal zmíněnými nálepkami L&K, plaketku na DSG páku, dále origo nálepku 4x4 na víko kufru, originální 18" Turbine s leštěnými záslepkami šroubů, bezdrátovou Qi nabíječkou v odkladném prostoru pro mobil a komplet LED přestavbou od přísvitu zrcátek po RZ - u té jsem je musel přelepit gumovou matnou lepící páskou, protože to šajnilo víc než zpátečky :D. Dále jsem chtěl automatické víko kufru, tak jsem koupil pružiny, ale ten vrzot a hlavně jen občasná funkčnost mě přiměla pro investici do el. víka a výměny ovládacího panelu u řidiče a samozřejmě dokódování, aby se dal zavírat i od řidiče :D. Teď mě čeká upgrade na originální Bi-xenon s LED pásky (původně na autě byli Halogeny, ikdyž se zadními LED) a to mě vyjde, pokud seženu levně světla na cca 30tis. což pro studenta je pálka :D. Navíc bych určitě ta světla upravil tak, aby při směrovkách se LED pásek přepnul na oranžovou a blikal - prostě stejně jako u Superbu. Já tu svou popelnici (jak jí říkám, kvůli stříbrné metalíze) kupoval v květnu 2021 s nalítanými 267tis. km za 171tis. Kč - což si teď pískám. Motorizačně úplně v pořádku (teď na ní mám 304tis. km) a zatím vše drží :D. Akorát ten lak je na tom špatnej, takže v budoucnu celolak. Jinak pro tu stránku co zmiňuješ (MIB Solution) je třeba login, dá se někde bezplatně registrovat? Měl bych totiž ještě kamaráda (řadový inženýr v Boleslavské Škodovce), kterej je podobnej blázen, takže by tuhle stránku uvítal a tvoje rady určitě taky :)! Klidně jestli nevadí mi hoď kontakt na mail, nebo na FB, asi budu mít do budoucna spoustu otázek :D.
    1 bod
  5. Zajímavý údaj ten max. výkon omezený pouze na 30 sekund, pokud to tak opravdu je. Taková malá vojenská stíhačka se startovní forsáží, lehce znalí z letecké techniky, vědí o co se jedná. Petrolheadi by se museli asi chytat za hlavu, pokud by jim prodejce nabídl sportovní auto, u kterého by po 30 sekundách na plný plyn klesal výkon. I tohle je daň ze současné elektromobility, moc mi nejde dohromady elektromobil a označení RS coupé. Jako sportovní vizuálně vypadá, sportovně zrychluje, jen ten maximální výkon omezený na malý časový úsek a ještě za ideálních podmínek? No nic, ony dnes jsou za sportovní prezentována i auta, co jsou jen lehce oplastována spoilery a jinými tzv. sportovními doplňky, mají velká kola apod.. Doba je už taková......
    1 bod
  6. Čaute lidi dávám zkušenost s led žarovkama. Jestli scháníte zárovky na zadní blinkry a na zpátečku doporučuji na svět žárovek na webu. na blinkry:https://www.svetzarovek.eu/led-zarovka-bau15s-oranzova-12smd-samsung-3w-osram-10-30v/ zpátečka:https://www.svetzarovek.eu/led-zarovka-ba15s-bila-12smd-samsung-3w-osram-10-30v/ a do mlhovek jsem dal osramy:https://www.svetzarovek.eu/led-12v-h8-h11-h16-osram-set-2ks-led/ blinky svítí skvěle i zpátečka hodně světla při couvaní.
    1 bod
  7. Tak po delší době jsem se odhodlal. Původně měla být jiná barva ale nakonec jsem šel do bílé. Decentní, ne příliš výrazná, neurazí ale zase moc nenadchne... Každopádně jsem se chtěl odlišit.
    1 bod
  8. JJ rychlost klesla, ale trafik je o to horší řekl bych. U nás tradičně problém pomalé rozjezdu na zelenou, kde by třeba v Praze projelo 20 aut tak tady maximálně 10 a po zdražení už jen 5, průjezd krokem je nyní standard. Na silnici se vyskytuje víc 70 k/h omezovačů než byl standard. Nicméně dokud nebude litr benzínu na 80 kč tak trafik logicky neklesne, pořád je v poměru k platu nyní PHM velmi levné. Proto ani nechápu tu nenávist na vládu že nesnížila spotřební daň. Osobně si myslím že je aktuální stav správný. PHM dlouhodobě drahá budou, takže nakonec i madaři a poláci zdraží. Jako vedlejší efekt aspoň bude víc peněz na zbrojení. Co si budeme běžný člověk má motorizaci se spotřebou kolem 6l/100 a těm se nyní náklady na phm z 1500 měsíčně zvedli 2000 měsíčně, což mi nepřijde hrozné. Mnohem zajímavější částky budou u bohatší vrstvy kde je spotřeba 15l základním standardem a nájezd bude také výrazně dražší a těm to lidem rozdíl v ceně bude úplně fuk.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...