Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/08/22 ve všech sekcích
-
Dnes internet plný článků, jak Stanjura tepe do nehorázných marží distributorů PHM a čerpacích stanic a to za poslední období. Přitom včera tj. 7.4.2022, zveřejnila ČT ve svém hlavním zpravodajství tabulku, která ukazuje trochu jinou řeč čísel. Lze z ní vyčíst, že distributoři (přepravci) si průměrně zvýšili marži (oproti minulému roku) o cca 50%, čerpací stanice si zvýšili marži v průměru něco kolem 150%, ale ejhle rafinérie si zvýšili marži o cca 400%. Tak kdo se pakoval nejvíc? Že by si ČT dovolila do zpravodajství dát falešné údaje? Dovolil jsem si připojit printscreen obrazovky4 body
-
Aby to neznelo negativne, tak pridam i pozitivni zpravu - za ty posledni 2 mesice jich bylo z parkovist vzato a dokonceno o nekolik tisic vice, nez jich tam pribylo3 body
-
Tak dneska jsem byl v Renove Cars vyřešit dvě promáčkliny, kde jedna byla i lehce odřená. No a vypadá to jako nový, nikde jsem nic nepoznal, takže za mě taky super! 😊2 body
-
Předem se omluvám za delší čtení... Tak kamarádi, po delší době jsem se rozhoupal k nákupu zesíku. Chtěl jsem každopádně s DSP procesorem. Problém ve Scale a i v jiných autech je ten, že levná (na výrobu levná, ne prodejní cena😀) bolera a amundseny mají navržený hodně mizerný koncový stupeň. Takže jak postupem času všichni zjišťujeme, na kloudné vybuzení custom repráků musí být hlasitost min. na polovině. A to už je docela rachot. Mluvím hlavně o FM a částečně i o DAB příjmu ve spodní části frekvence. Repra ve dveřích co jsem zkoušel nejsou vůbec špatná. Pokud se do nich pustí signál z BT a je dobře okořeněný equalizerem v mobilu tak hrají velice dobře. V rámci mých uší samozřejmě. Basů spousty i na malou hlasitost. Výšky má Scala úplně nádherné, k těm nemám výhrady. Výškáče jsou i vzadu, takže paráda. Jelikož tlumení dveří na normální nebo trochu hlasitější poslech je "docela" obstojné, první krok v audiomaratonu je zesilovač. Ale na tlumení se chystám také. V merku bylo pár kusů. Ale drahé drahé drahé. MACROM M-DSPA401 7,5tis. + kabel 500Kč Axton A542DSP 5,5tis. (malý výkon) Pioneer DEQ-S1000A2 4,5tis. - pozor má jen dvoukanálový vsup!!!!!! řada Nakamichi DSP cca 5tis. malý vykon a nejdou nastavovat přes BT bez dalšího adaptéru (+ dalších 1500 Kč) --------- Pokud máte ve Scale 8 repro tak je potřeba min. 4 kanál zesík, aby šel fader ovládat přímo přes rádio!!! A další moje podmínka byla plug & play instalace, aby se člověk nemusel jebat s pájením a cvakáním. Pro ty co mají záruku ideální stav. Jelikož koukám na prachy, asi jako každý 😀, nakonec padla volba na značku Isudar. Mnozí určitě znáte. Montoval jsem několik rádií této značky, dokonce i s dsp procesorem. Jak win tak i android. Vždy naprostá spokojenost. Komunikace obchodu výborná. Sice Čína, ale jedna z nejlepších. Už tu značku prodávají nějakou dobu i eshopy přímo v ČR s plnou zárukou. Je to objednané přímo z jejich obchodu. Novinka s názvem Idudar DSP D4. Sklad v Polsku (takže EU), v neděli objednáno, ve čtvrtek doma!!! Jediné mínus je, že nemají kabely pro Škodovky v EU a posílají je zvlášť z Číny. To trvá cca 14 dní od objednávky a připlácí se 1 dolar. Scala má konektor Quadlock 3. Isudar má komplet bypass konektor (č. 25 - skoda octavia, rapid 2015 a víc) který má komplet osazeno všech 40 pinů!!!, takže funguje vše jako dřív -> canbus, napájení... prostě vše. Jen se se vloží iso bypass konektor a vyvede se z tohoto bypassu jeden cca metrový kabel do zesilovače. Jde tam 4 repro signál tam a ven + napájení. Toť vše. Ideál instalace plug & play. Isudar D4 se sám spustí když se na HI vstupu objeví signál a pak se i sám vypne po cca 1 min. bez signálu. Je plně automatický. Dá se nastavit zapínání i přes REM signál, ale je to zbytečné. Má to BT modul už v sobě. Jak na streamování tak i na nastavovaní. Výkon 4x110W RMS a 30A pojistku (ta o hodně vypovídá!!!) Pozor, nekupovat zesilovače které maji relat.velký výkon, ale pojitsku jen 5 nebo 10A. Je to podvod!!! Cena Isudaru D4 je 3500,- (mají slevové kódy) Přes ali nebo ebay už za to chtějí min. 4300,-!!! Fotky instalace dávat nebudu, nic se z toho nevykoumá. Na webu najdete fotky, popis, vše... Instalaci doporučují do kastlíku. Přišlo mi škoda zaplnit kastlík zesilovačem tak jsem našel prima místo. Vejde se hezky úplně napravo od kastlíku, hned za plastem kde se vypíná airbeg. Je potřeba vyndat kastlík (3 šrouby nahoře, 2 šrouby dole, 2 špunty napravo -> za plastem kde je vypínač airbegu) Zespoda se zesilovač zasune do volného prostoru vpravo vedle kastlíku... Akorát místo pro zesilovač 😉 31 pásmovej EQ Časové zpoždění všech repro. Strmosti... To už je ale vyšší dívčí. Umí to i auto kalibraci přes telefon pomocí růžového šumu. (pro toho kdo se v audiu moc nevyzná) která trvá cca 5min. Velká výhoda pro nastavení DSP procesoru. Tato funkce je až u dražších zesíků! Má i svoje DO, kde se dají přepínat EQ profily, mute, hlasitost. Ale DO je úplně zbytečné. Jednou se dsp nastaví a už o něm nevíte. Zesilovač je postaven ve třídě D. Takže minimum tepla. Na koncovém stupni jsou mosfety, které mají min. odpor v sepnutém stavu a jejich "výkon" se řídí jen stavy 0 a 1. Zjednodušeně řečeno. Žádný polovodičový přechod a tedy skoro žádné vyzařování tepla do okolí i při vysokých výkonech. Kdo se zabývá elektronikou tak ví. Rušení do okolí (FM příjem) zde není žádné!!! (měl jsem z toho maličko strach) Příjem rádia i vlastní zvuk z jiných zdrojů je čistý! A teď to nejdůležitější. Zvuk. Prostě paráda!!!!!! Basů kolik hrdlo ráčí nebo spíš kolik snesou repra. I při nízké hlasitosti!!! Úplně jinej level i s origo reprákama. Fakt úžasný rozdíl.1 bod
-
Ahoj, určite nie. Poistenie sa vzťahuje na všetky osoby, ktoré majú oprávnenie na vedenie vozidla a samozrejme Tvoj súhlas na vedenie auta /nie je odcudzené /. Teraz tu nehovorím o povinnosti mať u seba nejaký doklad o tom, že vozidlo si niekomu požičal / zahraničie, niektoré štáty to vyžadujú/. Pekný večer.1 bod
-
ten MOL mě ani nepřekvapuje, příjde mi, že snad jedna z nejdražších benzinek...1 bod
-
Ahoj na DQ381 už mám spravený reset. Pomohlo mi to z 2 na 3. Zo 4 na 3 pri brzdení cukne, skúšal som ďalšie 2 auta s tou prevodovkou robí to každé jedno.1 bod
-
1 bod
-
Ty seš nám taky myslím dost "horkokrevnej", nic ve zlém, ale astrologické fórum je na jiné adrese. Na druhou stranu jak psal stanmar, pokud se jim podaří ( o čemž pochybuji) v brzké době zavřít kohoutky na ropu a plyn z Ruska, tak by ti to mohlo vyjít, bohužel by to bylo se zpětnou platností, což se u tebe nepočítá.1 bod
-
ja mam MR2018 a v app sledujem len nasledovne: 1) v zime pustam webasto / v lete chladenie; 2) sledujem parkujem a ci mam zatvorene okna / dvera; 3) pozeram si statistiky spotreby + dojazd; Trip planner a podobne features nepouzivam vobec. No za necelych 100 eur/rok mi to stalo aj tak.1 bod
-
ehh... takovej jeden spiritualista už tu v republice byl a taky se mu rozbila koule, jinak by už halekal, že se hodně zdraží benzíne, když už mu došly ty sysle, motýle, včele a co já vím co ještě1 bod
-
Mám sice Scalu, ale tohle je univerzální záležitost... Já jsem teďka objevil od Cebie aplikaci Carolina. https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.carolina Asi to není kompletní výpis, ale když si v ní dáte VIN, tak Vám zdarma vyjede ta apka výpis výbavy. Standardně Vám Cebie vyjede výpis až po zaplacení 499,- nebo 599,- v rámci prověření. Adblue to tam taky ukazuje. Moje výbava:1 bod
-
My jsme ti říkali, že to na sraze společnými silami dáme. Ty jsi nechtěl 🤪😂1 bod
-
Ahoj, přes aplikaci tam velké možnosti nebudou jen základní info.. ovládaní webasta a zamykaní auta přes apku ti nepůjde jde to od novějšího modelu myslím že od 2018.tak se musíš spokojit jako já webasto přes klíček nebo infotaiment a zamykání klíčkem 🙂👍 já osobně aplikaci nepoužívám mam rok 11/20161 bod
-
Môžem potvrdiť čo píše @Bubaq, aj mne na FL chcípla baterka 3x bez upozornenia, štýlom odomkneš - už nezamkneš...1 bod
-
Úplně první post od neda... Ty obrázky... 😉 Taky jsem si toho prvně nevšimnul. Pak jsem s tím šikulou telefonoval a vysvětlil mi to. Nahoře jasné - šroubky, dole se strčí ten užší odlamovák do štěrbiny co skoro není vidět. Jde to snadno.1 bod
-
Tak u mne právě dokončená přestavba z verze Style na Laurin se zadní odrazkou RS. S velkou pomocí Pitrise.K, který sehnal potřebné díly a zbylé jsem dle jeho rady objednal. Dál díky šikovným chlapům ze servisu a lakovny ze Sadské JohnDee, kteří provedli veškerou montáž a olakování. Vše origo díly, žádné olakování plastových původních. Ještě jsem koupil sadu alu Sirius antracit, které k Laurinu patří a sluší mu. Ale ty až s letními pneu. Barvu mám metalízu Moon. Takže ilustrační foto zatím se zimními 18.1 bod
-
Ono je to divne vsetko, niektorym to neberie nic jazdia na tom jak na zavodnej trati, niektory jazdia normalne berie im to pol litra na 5tkm. Mne to berie tak 1l na 5tkm na modrej RS a na bielej medzi vymenou nic cize mozno na 15tkm pol litra. Vyskozita oleja na to nema vplyv to uz mam overene. Vyrobca no to je diskutabilne. Od Castrolu to bralo najviac a tak isto aj na origo oleji. Teraz tam mam Yacco.1 bod