Měl jsem za to, že tato nízkotlaká pumpa (jinak pojmenované třeba jako dopravní čerpadlo) je to, co zabzučí při otevření dveří řidiče po odemknutí a pak následně, když je klíček na I. Kdo nemá klíček, stejně to slyší, start je malinko zpožděný. U mojí FII je to jediná součást, která na sobě nemá žádnou diagnostiku (což jsem řešil, když jsem šlápnul na plyn a ono nic... offtopic, ale dráha pedálu to nebyla, tak snad "škytnutí" tohoto čerpadla, což ale nejde diagnostikovat. No zatím dobrý.) A nemám žádné další, protože 1,4.
Takže bych řekl, že tam musí být tlaku dost. Jestli ne, nemůže to stíhat při prudkých akceleracích a muselo by se zadusit. Autor píše o dieselu, tam je to asi o dost jinak. Nevím, jestli přidání na dávce něco řeší.
Servis bych naopak otravoval a to opakovaně. Chce to mít hodně videí, někteří se kroutí tak neskutečně, že natočit i VIN. Jasně, poprvné řeknou krátké jízdy, podruhé nekvalitní palivo. Potřetí nechají vyměnit baterku za peníze zákazníka, počtvrté až pošesté pomění drahé díly (ty tvoje už budou mezitím v bazaru). To je naprd. Když si uvědomím, že mě nové auto někde nechá.
edit - často se zmiňují špatná čidla (auto si myslí, že...), nebo senzor vačky.