Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/08/22 ve všech sekcích

  1. Toyota nemá žádný variátor, je to e-CVT což je vlastně klasická planetová převodovka, jen se do ní v různých poměrech slévají točivé momenty ze spalováku a elektro motoru.
    2 body
  2. Ja vela fotiek nemam :( Domov som prisiel pred pol 1 v noci, musel som este tankovat a cez Nemecko sa mi nechcelo 🤣
    2 body
  3. V případě MIB3 online, v případě starších skrze SD kartu.
    1 bod
  4. Vypnutí pípání při otevřených dveří při běžícím motoru ("Pozor motor běží") [Výběr] [17 - přístrojová deska] [Přizpůsobení - 10] Změňte adaptační kanál "IDE06588-Zapalování aktivní hlášení: aktivace" ("Dveře řidiče" je výchozí hodnota) na hodnotu "žádné dveře" Edit : Bylo vyzkoušeno a funkční. Bohužel po třech dnech jsem zkusil znova test a bohužel OPĚT to pípá jako kdyby nakódováno nebylo. Buď je nutné k tomu něco dokódovat dál nebo to prostě fungovat nebude. Jsem zklamán :( Edit 2 : Zdá se, že pro Scalu starší před rokem 2021 to funguje. Mě na 4/2021 ne. Kdyby někdo měl nový postup pro novější vozidla budu rád. :)
    1 bod
  5. Možná budou na jaře moje sedačky na prodej.....
    1 bod
  6. @Nesh No ono to nejspíš dělají ty malinké kola, protože s perseusama to vypadá relativně normálně a nijak mě to "nepohoršilo" :) Ale s těma Lyrama je to jak pěst na oko.
    1 bod
  7. Nějaké kombinace Lyra 17”, kdo vybírá na zimu
    1 bod
  8. Řešilo se výše, ta komise má více stavů: předpokládaný termín výroby (to jsou ty kalendářní týdny); potom zaplánování výrobou (podle zkušeností stav, kdy už auto má nějaký pořadník že půjde na linku); datum zahájení výroby,.. Jednoduše nikdo z nás neměl hned zaplánováno do výroby. Takže tvůj stav je úplně ok, jen bohužel budeš z těch, kteří čekají déle než je průměr. Moje auto bylo zaplánované až rok po objednávce a o další měsíc později byla zahájená výroba (27/9); btw doteď ho nemám a nemám ani žádné info od dealera. Toho ale raději neurguju, protože stále nemám prodanou skladovku O4 RS kterou jsem na ten mezičas pořídil.
    1 bod
  9. Pěkná účast a koukám, že i fileta dojela :D... Ale když porovnám porci, jakou měl @stanmar měsíc zpět a porci, jakou měl @Skodzinek, tak to je brutální rozdíl :D
    1 bod
  10. Kruci ani jsem si toho nevšiml na místě ale Pawouk má teda fešné zimáčky ;) líbí se mi asi více než letní verze... :)
    1 bod
  11. Jak píše @Škodov_KÁR, ať ti dá dealer číslo komise. Já udělal přesně tohle a poslal to na podporu a alespoň se mi dostalo nějaké komunikace, ale musel jsem být nepříjemný a požadovat to opakovaně viz moje vlákno v podpisu.
    1 bod
  12. Kodiaq 2,0 TSI (132kW), 4x4 DSG Myslel jsem, že potvrdím výše napsané, Clint však asi neumí jezdit : mimo město, hlavně silnice v oblasti Semilska (kopcovité a zatáčkovité) snaha o nízkou spotřebu (ale ne šnek) : část město (dle předpisů) a mimo město + dálnice (tak nad limit 10 km /h podle tacho) : a celková za víkend (je v tom i několik ostřejších pasáží) : K motorizaci dodávám - vzhledem ke spojení s DSG , na ježdění určitě dostačující, ale automat ji sráží v chování. Měl jsem docela strach předjíždět - je nutno naprosto ignorovat automat a řadit pádly jinak to nejede a jenom řve. K čemu to točí do červeného pole nechápu, když už to dávno netáhne. Doposud jsem měl možnost vyzkoušet několik různých vozů a motorizací a DSG se všude chová stejně. Mě prostě nevyhovuje. Raději si řadím sám. Spotřebu jsem čekal horší, tahle mne překvapila.
    1 bod
  13. @Eric_ sorry, ale tohle je forum o autech, ne o zivotnim prostredi ;-) ted trochu offtopic, ale pro zajimavost kdyz uz si to vytahl... koukni prosim na statistiky kolika % se podili automobilova doprava na celkovem CO2 na planete a zjistis ze to je pouhych par % a pokud jite treba maso tak „Vyprodukování jednoho kilogramu hovězího masa uvolňuje tolik CO2 jako stokilometrová jízda v BMW 118.“ nebo "Průměrný automobil, který ročně najede 15 tisíc kilometrů, vyprodukuje 101 gramů oxidů síry. Největší současná nákladní loď Emma Maersk s motorem o výkonu 109 tisíc koní (tedy přes 80 MW) při svém ročním provozu vyprodukuje 5 000 tun stejné škodliviny. Zdroj: http://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich-lodi-znecisti-zivotni-prostredi-vice-nez-vsechna-auta-sveta-gdn-/automoto.aspx?c=A090426_191128_automoto_vok
    1 bod
  14. a takto vypadá z vnitřní části VT čerpadlo..
    1 bod
  15. Ten catalizator je tam na niečo, a odstraňovanie je fakt moc eco Keď chcem výkon tak si kúpim výkonné auto a chváliť sa že prasím prírodu za cenu pár koní je úbohé, proste mimo chápanie ľudí čo vnímajú prírodu a životné prostredie ako v prenájme, čo myslíš si že tvoje deti budú spokojné vo vyššom veku, keď sa stále zhoršuje životné prostredie... A teba nezaujímajú deti a ich zdravie, ale pár koní a chváliť sa na fore aký som cool....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...