Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/21/22 ve všech sekcích

  1. Tak sem se vydal na vejlet do Bílejch Karpat a navštívil 2 rozhledny Konkrétně Rozhlednu U Cyrila Bureše na finiši u Valašskejch Klobouk. Autem se člověk dostane k rekreačnímu areálu Královec a pak cca 500 metrů po lesní cestě, ale na prasáka by to autem šlo. https://mapy.cz/turisticka?source=base&id=1893605&x=18.0303142&y=49.1334860&z=14
    6 bodů
  2. Druhá je Rozhledna Čubův kopec u Francovi Lhoty https://mapy.cz/turisticka?source=base&id=1912882&x=18.1152392&y=49.1922761&z=14
    5 bodů
  3. Podívej se jestli v multimetru nemáš spálenou pojistku.
    1 bod
  4. DC klešťákem můžeš změřit nabíjecí proud akumulátoru, ale určitě ne ten klidový. To jiskření je zcela normální jev i na zdravém autě. Jak jsem psal, proud při opětovném zapojení akumulátoru je několikanásobně vyšší než klidový odběr z akumulátoru. A pokud myslíš ten tenký hnědý drát na svorce mínus, tak ten tam je už z fabriky ;-) Vede do ŘJ vozu, aby mohla měřit napětí akumulátoru přímo na svorkách.
    1 bod
  5. Výhodou bazaru je to, že dostaneš peníze hned, nemusíš se o nic starat, organizovat prohlídky a trávit s nima čas, bazar přebírá zodpovědnost, papírování atd. Cenou za tohle je nižší prodejní cena. Každý se může rozhodnout, která z variant mu vyhovuje.
    1 bod
  6. Proč ? Když se zadaří, jsou i tam slušná a spolehlivá auta s pravidelným servisem a péčí. Třeba když tam byla ta moje O III
    1 bod
  7. Nechcem, aby mi admin nieco pisal, tak sa len spytam na region, v kt zijes. Tipujem, ze to asi nie je BA, vsak? Ak hej, tak by som ti napisal spravu, no ak nie, tak si musim pozriet nieco tu. Nie je to nieco, ze by v aute nieco buchalo (iba ked je.nem to riadnej diery vo vozovke a na tych 19" to uciti aj clovek v kome), ale mam rad, ked mam o aute uplny prehlad
    1 bod
  8. Bol si len na preverenie tlmicov na STK ? Ak hej, kolko to stoji. Pripadne ma niekto tip, kde mi to zmeraju a kolko to priblizne stoji? Mam 130XXX km, predne tlmice zakupene, len nechcem menit pokial je to este v norme.
    1 bod
  9. Ano, jak pise McMatej. Vypada to, ze pracovni pist je i v klidove poloze zatlaceny prilis daleko do brzdoveho valce a je tak az za plnicim (hornim) otvorem prvniho brzdoveho okuhu. Zkus valec vymontovat a zmerit vzdalenost polohu pracovniho bodu valecku vuci prirube na starem a novem valci. Pokud je na novem valci tato hodnota nizsi, je mozne ze jde o valec pro jinou verzi posilovace.
    1 bod
  10. @dafro pokud by jsi si to chtěl trochu v zimě zjednodušit a máš auto alespoň navoskované jak uvádíš Fussem, tak můžeš použít i nějaký prostředek na předmytí např. AF Dynamite nebo AF Citrus Power popř. Valetpro Citrus Prewash, tyhle mám odzkoušené, jsou ph netrální. Je jich samozřejmě víc. Na myčce nastříkáš z láhve s postřikovačem popř. ruční napěňovač, necháš chvíli působit a pak umýváš jen tou jejich demineralizovanou vodou, aby jsi "nesundal" nanesenou ochranu a zároveň neměl stopy po tvrdé vodě. Takhle to řeším přes zimu já. Samozřejmě mytí s rukavicí je fajn, ale ne vždycky se chci v zimě máchat ve studené vodě.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...