Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/07/22 ve všech sekcích

  1. Ak by niekto mal podobny problem, tak auto kedze este ho mam v zaruke som dal na reklamaciu. Vysledok: Tesnenie simering na prevodovke pustal postupne olej a ten olej sa dostaval az na lamelu a tym padom sa to tak spravalo, ze niekedy spojka smykala a nezaberala, kedze bola zamazana tak nic sa dalsie neposkodilo. Vymenene a vycistene v ramci zaruky.
    2 body
  2. No, nechci tady směřovat téma do "offtopicu", ale já bych to nečekal. Face lift je úprava vzhledu a drobností, ne infotainmentu a přístrojového štítu, to by se musely změnit i součástky, na kterém běží, a to už mi přijde spíše na novou generaci. Ale nechci vařit z vody, zeptám se u zdroje, až budu mít příště příležitost. Za mě nemá smysl čekat na FL, ten je ještě daleko a nikdo zatím neví, jestli to bude jenom změna plechů a plastů, ale tipl bych si, že ano.
    2 body
  3. Můžu poradit, jak sehnat levnější motorek klapky V71. Pokud tam máte servo BEHR jako jsem ho měl já, stačí koupit z nějakého mě neznámého důvodu výrazně levnější motorek klapky V68 a přehodit jen palec ze staré klapky V71 za ozubené kolo na servu V68. Držák klapky V71 použijete svůj původní, servo jde z něho lehce vycvaknout. V68 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0819453e-servomotor-nastaveni-topeni-mahle-9701.html V71 https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8z1819453b-servomotor-nastaveni-topeni-skoda-19186.html
    1 bod
  4. No, trochu problém je v tom, že aktuální infotainment Octavie beží na stejném systému, jako běží třeba Superb nebo O3. Jenom samozřejmě jinak vypadá a má jiné funkce, ale na pozadí komunikuje se stejnými servery a má stejný základ. Proto byl na začátku tak špatný, snažili se starý systém naroubovat na moderní UI. To, co je budoucnost a to co Škoda rozvíjí je systém v Enyaqu, který půjde do nových aut. Je to od nuly naprogramováno znova včetně serverových částí, pěkně moderně a tam se upíná vývoj. Starší auta už jenom opravují a udržujou. Co se týče FL, tak čekám, že dostane stejný infotainment jako aktuální generace, byť třeba mírně poupravený a upravený, ale tam si jistý nejsem. Mám ty informace přímo z první ruky od člověka, co na tom dělá.
    1 bod
  5. Kdyby bylo po mém, tak by spoustě, ne-li většině stačilo, aby vypnuli to otravný gongání. To upozornění by lidi snad i přežili. Nevím proč to škodovka takhle neudělala...
    1 bod
  6. To s těmi klasickými tlačítky padlo od VW už před nějakou dobou, takže to bych věřil, že v dalších generacích VW bude (Škody se to asi úplně netýká, protože ta dotyková tlačítka téměř nikde nepoužívala). A infotainment doladit po stránce UI, to asi jde za běhu a současného vývoje FL, bych řekl. HW úpravy ne, ale pokud se to týká jen UI, tak věřím tomu, že jsou schopni to vypustit s další generací taktéž.
    1 bod
  7. hm no tak asi sa nebudem snazit usetrit 300 EUR. je to sice lakava zlava ale co som tak pozeral keby to chcem neskor menit, nove zadne sklo tak ci tak stoji okolo 200 EUR+ robota sa vraj pohybuje kludne do 100 cize asi bude rozumensien ech to oni vymenia a dufat že tam popri tom niečo ine nedodžubu :-)
    1 bod
  8. Kolem kila. Sehnal jsem pěkný motor od člověka, jehož auto nabourali zezadu a byl rád, že má aspoň něco zpátky a nevymýšlel nějaký bláznivý cenovky
    1 bod
  9. Aktualizace stavu výměny rozvodů: od úterý 1.11.2022 mám Superba doma. Vyměněna sady rozvodů a olejové čerpadlo (na mé vyžádání - když už se to mělo rozebírat ...). Cena 43000. Hlavní problém, který způsoboval rachotící zvuk byl horní napínák řetězu. Motor jako takový byl celkem čistý, až na nějaké "pucky" na sítku sacího koše oleje. Takže fajn, že šla vana dolu a bylo provedeno vyčištění. Konečně si opět mohu vychutnávat svého mazla :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...