Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/26/22 ve všech sekcích

  1. Prosím ťa, aký je rozdiel ak tvoja manželka používa mobil na hranie počas cesty keď kábel zapichneš vpredu pod palubovkou alebo vzadu za jej sedačkou? Žiadny! To nie je "ťahanie" kábla, je to v každom prípade káblik položený vedľa spolujazdcovej sedačky - či z prednej alebo zadnej zásuvky je to jedno aj na dĺžku káblika. Nehľadajme problémy za každú cenu tam, kde nie sú. NTB používam na cestách tiež, okrem mojej "normálnej" pracovnej doby najazdím ročne 60÷70tkm takže auto je nie môj druhý domov, ale dalo by sa povedať prvý domov. Potrebujem aby v aute fungovali hlavne veci na bezpečné jazdenie - hry na telefone naozaj nie sú určujúcim prvkom "dobrého" auta. Ak používaš auto na "rodinnú prepravu" máš konečne príležitosť komunikovať s rodinou a deťmi než aby hrali Nintendo alebo hry na mobile a nosili v 10-tich rokoch okuliare ako horčičáky.
    4 body
  2. Twisted, áno majú, vlastne všetky projektorové s natáčaním to majú. Aj vo FAB3 bola automatická nivelácia a v mieste toho otočného spínača to bolo zaslepené plastom. U FAB 4 je rozdielny spodný diel palubovky. Teda v prípade drobnej nehody sa musí kúpiť nový o dosť drahší svetlomet. Nie je možné použiť základný svetlomet už len kvôli nemožnosti tam ten otočný spínač namontovať. Ale netvrdím že to prerobiť nepôjde. FULL LED príplatkové projektorové od 1:50 : https://youtu.be/MLnr-jV8EwY?t=109 Základné parabolické LED od 21:55 : https://youtu.be/lWNZk_mwLW8?t=1315 Samozrejme ja osobne by som si za tie projektorové určite nepriplácal, tie základné svietia výborne ako som na ukážku priložil vyššie. Ani kvôli natáčaniu. V prípade základných to funguje hmlovkou. Časom rokmi sa na tom projektore čočke vytvorí biely povlak ako na väčšine projektorových svetlách a zníži sa účinnosť svetiel.
    1 bod
  3. Škoda jen, že poslali k ledu Climatic, tedy v podstatě manuální klimatizace, co dokázala po ručním nastavení otočnými ovladači fungovat jako takový poloautomat, co si dokázal držet nastavenou teplotu i při venkovních změnách počasí. Kdysi jsem ji měl ve Fabii II a naprosto pohodová věc.
    1 bod
  4. Každý má svoje specifika jak auto používá. Nicméně taky jsem ještě nezkousl chybějící 12V. Když to dali pryč, abych si nemohl zapojit nabíječku podle mého gusta (a ze míst na 12V tam je hodně, kde by se dala dát), tak tam měly být aspoň pořádně usbc, které budou nabíjet nějakou rychlosti která odpovídá dnešní době. Minimum bych bral 25W na každý port. Zadní porty jsem taky semtam používal na nabíjení telefonu vepředu, nejvíce na tom mi vadí, že je tam nebezpečí zlomení konektoru, když se za to zatáhne, takže se musí opatrně... Vopruz. Prostě ten, co rozhodl, že tam nebude 12V zásuvka u řidiče, by zasloužil vyhazov. A nebo bych mu taky zalepil tu co má v autě... At si užije..
    1 bod
  5. Vyjádřím se jen ke klimě, za mě už jen klimatronik. Nechávám ho žít vlastním životem a v podstatě zasahuji jen minimálně, s manuálem nesrovnatelné.
    1 bod
  6. Ahoj mě se to chovali divné pouze na volnoběh Při jízdě jsem nic nepozorova Určitě napiš jestli to pomohlo Jsou to jenom tři šrouby a dal jsem tam taky Inu a dobrý
    1 bod
  7. On ten socialistický model plánované ekonomiky nikdy pořádně nefungoval, nevidím důvod aby řádně a navěky fungoval dle regulí a norem EU. I se SSSR se říkalo, že navěky a nikdy jinak (třeba i v rámci RVHP), no a fungovalo to jen 40 let a i ta tisíciletá třetí říše fungovala ještě méně, ale tohle všechno byly diktatury. To, co se kolem nás dnes ekonomicky a politicky v Evropě děje, se nemůže normální cestou dlouho udržet. Buď přistřihnout křídla ještě více (jak dalece to bude od té diktatury?), nebo to časem shoří jak papírový čert. A ta připravovaná, časem možná až totální elektromobilita je jen jeden ze stupňů, který nás tam pomalu, ale jistě směřuje.
    0 bodů
  8. Preto som na to ani nereagoval, maximálny prúd sa predsa rozdelí medzi všetky pripojené zariadenia. Octavia sa hrá na moderné auto, ale všeho všudy vpredu sú len 2 nabíjacie USB-C porty, ktoré mimo iného nevedia ani Quick Charge, ani Power Delivery a z toho všetkého, keď chceš mať hudbu na USB tak ti ostane len 1 voľný USB-C port. Mám použiť PhoneBox a nabíjať bezdrôtovo 1 telefón? Rád by som, ale bohužial je to nanič, lebo technická realizácia od Škody prehrieva telefón. Zbytočne vyhodených 300 EUR. Mám si ťahať kábel zozadu? Super nápad, mám vpredu 2 USB-C, aby som ťahal kábel zozadu. To že zo zadných USB-C sa nedá prehrávať hudba, aby som vpredu ušetril port, je už len zlatý klinec tej nepremyslenej USB modernizácie. Chceli nahradiť 12V zásuvku univerzálnym USB-C, ale nezaplatili za patenty, inak by som 12V nepotreboval, lebo by to stíhalo nabíjať napr. Nintendo Switch či laptop, ktorý na cestách používam a používa tiež USB-C. Bez tých fičúr je to vlastne len Micro-USB s USB-C portom, lebo to nevie dávať toľko šťavy koľko by to malo dávať.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...