Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/31/23 ve všech sekcích

  1. Rakouský humor Rozdíl mezi rokem 1942 a 2022 je, že Němci nemusí až do Stalingradu, aby zmrzli. Východoevropský humor Je lepší, když Rusové zavřou plyn, než když ho Němci pustí. Český humor Manžel přinese manželce do kuchyně zajíce, kterého chytil venku a mlsně se olizuje: „Udělej ho na smetaně!“ Manželka: „Nejde plyn.“ On: „Tak ho upeč!“ Ona: „Nejde ani elektřina.“ Manžel se naštve a mrskne ušáka zpět za plot. Ten se oklepe a zařve: „Sláva Ukrajině!“ Německý humor Bývalý německý europoslanec Bernd Posselt: „Současné české předsednictví je nejlepší z 57 předsednictví, které jsem v politice zažil.“ Slovenský humor Dežo se v zime zobudí a v byte je pekne teplo. Chytí radiátor – je horúci. Pustí vodu – tečie aj teplá. Pustí plyn – plyn ide. Rozrušený Dežo kričí: „Aranka, vstávaj! Komunisti sa vrátili!“ Židovský humor Povídá Kohn Roubíčkovi: „Nedávno jsem četl, že jsme naši zemi zaprodali Rusku a Číně. A tuhle zase píšou, že jsme ji zaprodali Americe a Západu. No řeknou, není to krása, prodat takovej aušus dvakrát?“
    2 body
  2. Ake mate dlhodobe spotreby? Pripadne ake extremy ste zazili? Ja v Pasikovi 1.4 TSI ACT DSG: - dlhodoba cca 6.2 podla PP, realne podla merania plna plna skor 6.4 teraz v zime. Cca 90% su u mna dialnice a dlhe cesty, 10% mesto a medzimesto. Najnizsiu som mal zatial podla PP 4.7 pri navrate z lyzovacky.
    1 bod
  3. No prvni vec je, ze tady se resi baterky pro treti generaci, ktera ma jinou elektriku nez predchozi. Uz si to nepamatuju, ale pohledal bych primarne ve vedlejsi sekci SII.
    1 bod
  4. Pro pamětníky a pamětnice Před třiceti lety jsme se ptali, jak dohnat životní úroveň Západu, a dneska se ptáme, jak se vrátit k životní úrovni před třiceti lety. Jsem tak starý, že si pamatuji, jak jsem se v restauraci najedl za peníze, které dnes dávám jako dýško. Jsem už tak starý, že nemohu pochopit, proč nám přátelé prodávají plyn a ropu dráž než nepřátelé. Podle faktury na elektřinu mám doma urychlovač částic, podle faktury za plyn bydlím na Aljašce, podle faktury za vodu mám koupaliště a podle výplatní pásky pobírám podporu v nezaměstnanosti. Ceny mouky a strouhanky se vyšplhaly tak vysoko, že výrobci přemýšlí, že by do párků opět dávali maso. Loni touto dobou nám nakazovali sprchovat se po každé cestě ven, dnes nám sprchování zakazují. Před rokem jsem se měřila, zda nemám moc vysokou teplotu těla, dnes měřím, zda nemám moc vysokou teplotu v pokoji. Loni jsem bez roušky nemohla zazvonit u sousedů a dnes se mám se sousedkou koupat v jedné koupelně a péct kuře v jedné troubě.
    1 bod
  5. zadek s mym ET je na "omlaceni" uplne ok, pro predstavu pridavam foto, jak se chova predek ... je to pekne videt :) (pri normalnim pocasi je to auto v pohode, zadny binec nikde neni ... )
    1 bod
  6. Nezbývá, než se stát nějakým ředitelem ve Škodovce a nechat si vyrobit auto přednostně. To možná bude rychlejší cesta :D
    1 bod
  7. Dodělám bez problemu Humpolec, pošli vin
    1 bod
  8. Napis me SZ neni problem dodelat
    1 bod
  9. @Devil...nepřijdeš o mobilní data, budeš pořád on-line
    1 bod
  10. Objednáno máme ve stejném termínu tj. 08/2021 informace ohledně termínu dodání také totožné včetně průběžných "zaručených" termínů :) Octavia 1.5 TSI E-tec DSG, Style +, combi Ani Canton, ani nezavislé topení, ani RS ani liftback .. prostě to sázej jak jim přijde pod ruku
    1 bod
  11. Dokodovano: Teplota oleje prevodovky😉
    1 bod
  12. Mám 2 roky RS a nějaký veliký rozsah nastavení tlumičů DCC nepozoruji, resp. comfort není nijak comfort a subjektivně nevidím veliký rozdíl, jen je to v jiných režimech ještě tvrdší. Mám mj. i Mini Cooper classic se vstřikováním, tj. jede to jak pila a jak možná víte, nemá to tlumiče, leží to na gumových dorazech Dunlop, z toho pochází tvrzení že to jede jako motokára. Mini tedy jede jako motokára, potvrzuji, a auto je velmi tvrdé (jako okruhové nastavení). Octavia RS je podobně tvrdá. Comfort není žádný velký komfort, nic se nehoupe. Vypínání asistentů je pičovina která mne sere dennodenně. Zvuk z generátoru (příšerný) jsem si nechal trvale vypnout. Lane assist nejde v záruce vypnout. Koho to zajímá - vypnout to jde - zapamatování posledního nastavení, tedy i vypnutí - jednotka A5 - Long coding - Configuration_for_lane_departure_warning_Kl15 - změnit z activated na last_setting. Takže je to předletová příprava jak ve vrtulníku, nastartuji, počkám až se rozběhne IT, to dá tak 8-15 s, někdy více, pak případně navolím podvozek/jízdní režim, vypnu start stop, počkám (bo je levá část displeje obsazena), vypnu lane assist, případně zapnu vyhřívání volantu atp. Zabere to díky prodlevám tak 30-40s určitě, prostě více než bývalo normální. Mám druhé auto Subaru XV 2,0 4 roky staré, kde jsou asistenti na stropě tlačítky trvale vypnuti, a teprve až jsem na víceproudé silnici ap. tak si z rozmaru či potřeby zapnu lane assist, zapnu front assist, můžu je různě nastavovat (citlivost, vzdálenost), mohu si zapnout start stop. Mám tam 3 různé displeje, vše funguje normálně, bez prodlev. Eyesight systém ale nejde vypnout a v případě hrozící kolize zasáhne, ale nedělá ni to, že by mi dupalo na brzdy jak si zamane jak RS. Všechny kraviny jsou defaultně vypnuty. Když tedy mám srovnání, vychází o dva roky mladší RS z porovnání ne zcela dobře co se týče infotaimentu a obsluhy pičovin. Kdo nemáte srovnání, asi vám to připadne normální ale normální to není.
    1 bod
  13. @Deliberator kazdy ma ine priority
    1 bod
  14. @deto to uz je dost zufalstvo, ked si mas nakonfigurovat brand new car podle cenniku, a nevyda ti na dcc. Vtedy si mas kupit Fabiu alebo ako sa to vola.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...